Bez motiva ni riba ne pliva

četvrtak, 10.05.2007.

U RADU JE SPAS, ALI IMA NEŠTO I U ZABAVI

Ležim na krevetu, pušim trubu, slušam Euroviziju, i mislim 1000 na sat o svemu i svačemu. Vijuge su mi se umorile, izmorile i laganu umiru za današnji dan pa nemojte zamjerit nepovezanim rečenicama bačenih na papir lud. Od kad znam za sebe mrzim samoću u bilo kakvom obliku, ali kako ne tražim puno moje dvije mačke koje btw nikad nisam spomenula su tu da budu moje društvo. Da guštaju u mom prisustvu, a da ja ne budem sama. Mačak Beni koji je totalna bena od mačke, pari mješanac mačke i zeca. I mačka Roko kojoj mi se nije dalo izmišljat ime pa je nastavila nosit od svojih prethodnika. Zašto mačke? Od svih životinja mačke su moj no. 1 jer nemam vremena ni volje za šetati psa, ribu ne mogu maltretirati, ptica me nervira i držim je zatočenu… Što mi drugo preostaje? Mačke su kraljice. Žao mi je ljudi, a ima ih, koji su alergični na njih… A najviše mi žao onih koji uopće ne vole životinje. namcor

Skrenula ja s teme ko pijana s puta. Ah i to sam zaboravila. 07.05. Sv. Duje, nas petero je (s)krenulo na marendu u Fife. Ušli smo u 15.00, narucili vino party, pojeli pašticadu s njokima, pa opet naručili vino party, pa opet naručili vino party, pa kupili karte, pa igrali na briškulu i trešetu deaddead, i izašli na tombulu oko 18.45 pijani ko letve ludlud. Pri kraju tombule sam ostala sama, oni su se vratili pit vino u Fife, a meni nade nikad dosta pa dok tombula nije izvučena ja ne odlazim… Ali ipak se ubrzo pridružujem ekipi kod Fife. Tu sam večer popila ajme, završila u autu spavajući… A pitate se u kojem autu.

U mom NOVOM AUTU heheheheheeh. Kupila sam si clijića, renolića… Sivo plavog, s klimom i svim ostalim šta ide, 1.4 motor. Jesam šta zaboravila? Prodala sam Matiza, mog vjernog pratitelja 6 dugih godina. Jadničak šta je sve proživio… Kupih ga u listopadu 2001. U Prosincu 2001 mu napravim totalnu štetu, pijana, srića nikom ništa… Netko to od gore vidi sve… Napravila sam ga ali ostale su posljedice, a i kasnije sam imala nekoliko nezgodnih situacija. Ah, nije moguće kako se vežete čak i uz limene ljubimce…

Moja priča nema nikakve veze s naslovom osim što sam se baš lipo zabavila pisajući ovaj post.

Volim vas sve!

p.s. Naši uopće nisu zaslužili ulazak i finale i nije mi žao!

10.05.2007. u 23:30 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting