Bez motiva ni riba ne pliva

nedjelja, 01.04.2007.

MISLI MOJE MENE VODE

Image Hosted by ImageShack.us

Imam toliko tema o kojima bih željela pisat... rolleyes I nemam pojma kako će ovaj post na kraju izgledat. Previše analiziranja, seciranja, previranja i odluka se mota po mojoj glavi već nekoliko mjeseci. Nisam željela o tome pisat, jer sam željela sama sa sobom shvatiti tko sam, što želim, kako i zašto... namcor Na dobrom sam putu da postanem nova osoba i jako sam ponosna na to, sve se okrenulo odjednom i bez ikakvog razloga, to mi je još draže thumbup. Jer mrzim kod nas ljudi što mislimo da se loše stvari uvijek događaju drugima, dok nam se ne dogode... E pa ja želim spriječiti stvari koje mogu da mi se dogode, želim postati bolja osoba radi sebe... Želim više cijeniti sebe i čvrsto odlučujem tako živjeti. Faza prilagodbe i pronalaženja načina je još u tiijeku, ali ovo je definitivno jedan od najvećih izazova i ciljeva u mom životu yes.

Danas sam nakon dugo vremena bila na misi. Odavno već mislim kako ću otić Bogu zahvalit na sreći koju mi pruža, ali nikako da odem. Danas sam otišla i osjećala nekakav neobičan spokoj, nikad u životu nisam toliko emocionalno doživjela taj obred, prolazili su me trnci, a oči su se punile suzama... Osjećam veliko olakšanje i mir u sebi...

Nedavno sam iz čista mira bacila cigarete koje pušim 10 godina. Jednostavno sam shvatila da one mom životu ne daju nikakv smisao, osim ubrazanja smrti, a moj život mi se previše sviđa da bi ga i dalje nastavila svjesno uništavat. Zapalim još koju jednu-dvi dnevno ali sve manje uživam i u toj jednoj... smokin

Ja sam velika, ooooogrooooomna spavalica zijev. I cijeli život se dižem 10 minuta prije nego trebam krenit i uredno svugdje kasnim jer mi onih 5 minuta sna znači više od ičega. Mrzim to kod sebe. Želim se ujutro dizat, napravit nekoliko vježbi, duboko udahnit svježi zrak, popiti kavu, baciti se pod tuš i s osmijehom na licu, zadovoljna zbog vlastitog života krenut u nove radne pobjede. To mi je slijedeći zadatak. Dok tako ne počnem živit neću neću sebe dovoljno cijenit. Mrzim navike kojima smo postali robovi, mrzim ovisnost o automobilu, čija sam ovisnica već 7 godinu, mrzim ljudsku lijenost da uživa u Božjim darovima, u prirodi, životu, sitnicama... Raduju me takve stvari, ali ih nikad nisam gledala tako ozbiljno, uvijek su bile sporedne umjesto da se od njih sastoji moj život lud.

Još mi se puno toga mota po glavi... Ljudski odnosi su mi posebna preokupacija. Nekad imam osjećaj da na zemlji imam misiju. Nekoliko puta sam bila u situaciji gdje bi neki izgubili život, ja sam prošla bez ožiljka, ali istovremeno skoro svaki dan dobijem priliku da nekome nešto učinim, pomognem, priuštim i to me ispunjava nevjerovatnom radošću. Znate one filmove, kad anđeli hodaju po zemlji u ljudskom obliku, žive kao ljudi i svojim djelima opravdavaju svoje postojanje u obliku anđela, ako zeznu prestaju biti besmrtni i postaju dio nas, obični smrtnici... E pa nekad se osjećam kao da sam anđeo. Sad će te mislit da je Riba pukla ka lud, ali ovo su najintimnije i iskrene misli jedne djevojke koja počinje prezirati suvremeni svijet, i našu ovisnost o razno raznim stvarima, te zaboravljanje na one prave i istinske životne vrijednosti namcor. Voljela bih da mogu svojim riječima prodrijeti u vaše duše, da vam mogu vratiti nadu u bolje sutra, da vam mogu izmamiti osmijeh na lice, vratiti vjeru u sebe i ljubav prema sitnicama... cerekcerek

Možda tražim previše, možda ću zbog izljeva iskrenosti i traženja načina da vam približim loše i dobre strane našeg življenja u slijedećih par postova izgubiti neke od čitatelja. Nekima se možda neće svidjeti način mog razmišljanja, pa će odmahnuti rukom i nastaviti tražiti srodne virtualne duše na drugom mjestu... Ako bude takvih, želim im sreću, a vama ostalima da počnemo duboko razmišljati o životu kojeg smo dobili na dar i našem načinu na koji ga uništavamo svjesno ili nesvjesno... rolleyes

Baš sam znatiželjna da vidim vaše komentare na jednu novu ribu_ka... kiss

01.04.2007. u 13:08 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting