Bez motiva ni riba ne pliva

srijeda, 14.03.2007.

K1

Image Hosted by ImageShack.us

10.03.2007 na splitskim Gripama održavao se fight. Nisam ni sanjala da ću ikada nešto tako gledati, ali kako smo bili jedni od sponzora, bila bi šteta da nismo otišli kad smo imali najbolja mjesta, i to besplatna... smokin


Kako je to izgledalo, teško je opisat. Do sada sam te fightove gledala na TV-u. Ali u kratkim crtama Vam mogu reći:

1. ORGANIZACIJA - +5, sve pohvale izvjesnom Danijelu koji se brinuo o svemu. thumbup

2. REKLAMA - +5, i opet Danijel kiss

3. POSJEĆENOST - puna dvorana, nisam ni znala koliko ćelavaca u gradu Splitu... no

4. VODITELJI - opća katastrofa eek

5. ANTE VARNICA - mislim da na jebenoj kugli zemaljskoj ne postoji veći idiot, primitivni gad, on i borba dva pojma... bang

6. BORBE - bilo ih je namištenih, i to baš one koje su najmasnije plaćene, Antine obe, ali bilo je i vrhunskih i borbi i boraca. rolleyes

7. JAMES PHILLIPS - KRALJ cereksmijehthumbup, pobjednik koji je pretuko Varnicu, momak koji jebeno dobro izgleda, koji se bori glavom više nego šakama, on razmišlja gdje će udarit, a u nas u Hrvatskoj je razmišljanje apstraktan pojam. ludpuknucu



Ali sve u svemu, da se još naši znaju borit a ne samo lamatat rukama i dizat se u visine kao da su Bogovi, nije bilo loše. Čak mi se i svidjelo. A kad vidite Jamesa svidjelo bi se i Vama kissrofl. I glupe su mi izjave neke kao da je dobio radi 2-3 udarca. Momak je zaslužio, Varnica srami se. Izviždala ga je cijela dvorana kad je nezasluženo dobio drugi meč. To vam sve govori. headbang

mmmmmm gle njega još malo cerekcerek:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

14.03.2007. u 18:09 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting