Bez motiva ni riba ne pliva

nedjelja, 11.02.2007.

ŽIVOT JE MORE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Možda je moj naslov isfurani Balašev stih, ali jebi ga kad život jest more...

Život je more
Pučina crna... Po kojem plove mnogi što brode.
Nije mi srce, plašljiva srna
Ja se ne bojim velike vode.

Lome me vali, nose oluje
Oseka sreće, a tuge plima.
Šiba me nebo bičem oluje,
Al još se ne dam i još me ima!

Život je more...

Eto prikladan stih za prikladan osjećaj. Život mi je ringišpil, ja ga okrećem... Vučem poteze koje ni sama ne razumijem.

U svojim razmišljanjima o muškarcu dovela sam se do stadija da želim nemoguće i iniciram vlastitu bol.

Ali goni me neka luda požuda, neka vjera u nemoguće, iako mislim da je sve ovo jedan lijepi san.

Imala sam jedan intelektualni razgovor večeras. S mojom najdražom i najvećom legendicom. Mojom Go.

Nakon dana kad sam po teškom nevrimenu sa svojom najluđom majkom, zmajkom u pravom smislu riječi, The Majkom, kupila frižider vrhunski, za male novce koji ne može proć kroz vrata od stana, ali mi ćemo već nešto smislit... Ma najjače smo.

Nakon dana kad su svi oni koji su me cili jebeni tjedan upirali s nekim druženjem, eventualnim izlaskom, odjebali.

Udimila sam se i popila bocu T'ge za jug, ako niste probali, a volite crno vino, OBAVEZNO PROBATI.

Prija mi se jedna naljutila. Bila sam preokrutno iskrena. Može li se uopće biti preiskren? Ako može ponosna sam na svoju manu.

Kao što vidite nisam uračunljiva večeras. Ne biste ni vi bili nakon svih događanja, šta stvarnih šta "virtualnih".

Ima jedan dečko, daleko daleko. Iza sedam mora i sedam gora. Čini se simpatičan i iskren. Čini se kao da me kuži. Prije 5-10 godina, kad sam bila klinka, da sam imala kompjuter i da mi se dogodi da upoznam nekog iza sedam mora i sedam gora, sanjala bi o princu. Sjećate li se tog doba. On dolazi, mi smo ljepotice kojima je jedan konj ili princ, kako koja zasluži, spreman iza ugla kad ona bude spremna za to. Hahahahaha. Dobra priča.

Sad se osećam detinjasto. Baš nekako pre.

I onda Balaš zapeva onu svoju Provincijalku:

Postoje u nama neke neprevodive dubine,
postoje u nama neke stvari neprevodive u reci...

Evo ti pesma ludo jedna.

11.02.2007. u 01:56 • 26 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting