Bez motiva ni riba ne pliva

subota, 30.12.2006.

LJUDI EVO ME DOMA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Danas sam imala odličan dan. thumbup

Sinoć smo se razbile nas 6 žena... Sa, Ma, Mi, Ve, Go i ja... Sve je krenulo nekako spontano i završilo kvalitetnim pijanstvom poslije kojeg sam samo ja danas davala znakove života... zujo A dan mi je izgledao ovako:

12.30 dizanje mouthwash
12.40 u autu smokin
13.05 na masaži (BESPLATNOJ) thumbup
14.00 pri kraju masaže no
14.15 lik me opizdio s autom nasrid pumpe, razbio je sebe hehehe rofl
14.30 prijatelj mi ulijeva pun rezervar goriva kao poklon za Božić smijehsmijeh
15.10 kod dragoga, on sprema ručak mmmmm njami
16.00 sita s čašom crnog vina u rukama party
16.15 u điru s žokom i dragim smokinsmokin
17.00 kava naughty
18.00 ponovno đoka bang
19.00 ljubljenje, maženje i pjevušenje Balaševića kisscerek

I sad sam kući... Umorna od sinoć, opuštena od danas. Ne da mi se nigdi kad me sutra čeka luda kuća...

Došlo je vrijeme da rezimiram 2006. godinu. Ne moram, ali eto imam neku želju. Danas sam zaključila da je ovo bila jako lijepa i uspješna godina. thumbupthumbup

2.1. sam počela raditi, moja poslovna karijera je iz dana u dan imala sve bolje temelje, ja sam prilično brzo prelazila preko svih prepreka... Imala sam ludo ljeto, cijelu godinu sam negdje putovala... Bila u Veneciji, Pragu, Zagrebu, Karlovcu, Zrću, na Šolti... Ove sam godine izgubila jednu prijateljicu, cura je digla nos na mene iz čudnih razloga i nikad više nismo porazgovarale... lud Ali sam isto tako upoznala cure koje su vrlo brzo posatale meni bitne... cerek Upoznala sam ljude koji su promijenili moj život naopako nut. Voljela sam nekoliko puta, ali bezuspješno... zaliven Sve u svemu jako dobra godina...thumbupthumbup Želim da tako i završi. Pri kraju, kao šećer na kraju, dolazi Mr. C... kiss S njim ulazim u 2007. i osjećam da će ako budem dobra i pametna ova godina biti još bolja... roflwink


Već znam da me na poslu čekaju novi izazovi, da se penjem na stepenicama svog uspjeha, da imam prekrasne ljude oko sebe, dobre prijatelje, i vrhunskog darlinga... Sve mi je nekako lipo... Potrudit ću se da opravdam sve što mi je pruženo... Da uživam u svakom danu, da pomognem svakome kome pomoć treba, da budem tu za sve koji me trebaju, da budem svoja i pametna, sretna i nasmijana, da svojim osmijehom uveselim i ljude oko sebe...

Sutra počinjem pit oko 6... partypartyparty Sa svojim darlingom i dvije meni jako drage žene... Pit ću i pivat na sav glas, smijat se i nositi crveno rublje... Eto tako ću ući u Novu i nadam se da će takva, raspjevana i vesela biti cijela godina roflblablasmijehpartysmokinthumbup.

Nadam se da ćemo se Mr. C i ja voljeti cijelu godinu cerek, da ćemo 25.11.2007 proslaviti godinu dana na nekom blesavom mjestu... Da će on biti moja sreća i ja njegova... cerekcerek

Vidit ćemo...

A Vama, blogeri dragi... Hvala što ste upotpunili ovu moju godinu. Hvala na podršci i lijepim riječima. Hvala na savjetima i utjehama. Hvala na razumijevanju.

Želim vam da loše stvari ostavite iza sebe, i da zakoračite u neko novo, ljepše doba s ljudima koje volite...
Želim da ne budete tužni, uplakani, razočarani, povrijeđeni i malaksali. Želim vas čitati i biti dio vaše Nove godine.

Ljubim vas od srca i pijte sutra partyparty, ali čuvajte svoje glavice!!!! winkwink

ČITAMO SE DOGODINE!!!! partyparty

30.12.2006. u 23:33 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting