Bez motiva ni riba ne pliva

četvrtak, 14.12.2006.

KONTRACEPCIJA I. DIO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovaj je post logičan nastavak prošlog, dakle veselo vam objavljujem da je sve bila lažna uzbuna party. A s obzirom da mrzim sebe zbog same pomisli što sam spremna napraviti, kamoli zbog provođenja istog u djelo, odlučila sam se malo pozabaviti ovom temom kako bi svoj ženskoj populaciji približila koliko je u stvari kontracepcija jednostavna, ne preskupa, a omogućuje nam da upravljamo svojim životima na način kako želimo yes.

Mnoge su žene skeptične i imaju krivo mišljenje, a sve na principu rekla kazala. Rijetko koja žena provjerava informaciju dobivenu od druge žene, jer ju smatra iskusnom i pametnom. Ne osporavam ničije iskustvo ni pamet, ali dajte provjerite koliko je uistinu istine u tvrdnjama o pilulama (kažu da su otrovne hormonske bombe), flasteri (zavaravanje), kondomi (pucaju)... blabla

Ja osobno mrzim gumice headbang, prezirem ih iz jednostavnog razloga što u trenutku kad sam najnapaljenija, trenutak kad ga očajnički želim osjetiti u sebi on mora navući prokletu gumicu što zavisno od umijeća traje od pola minute do 5 minuta (nadam se da nijedna nije duže čekala) i moja seksualna želja za njim naglo splasne... bang Mrzim gumice, a ni feeling nije isti. Jest da su one jedina prava zaštita od raznoraznih bolešćurina, ali za taj dio idem na vlastitu odgovornost.

Mene više brine sve veći broj mladih majki koje još ni same nisu odrasle, a već moraju odgajati nekakvo dijete... Dijete odgaja dijete... lud A ni sama se ne osjećam nimalo spremna na ovu ulogu majke iako mi je 25, pa sad vi vidite... Svom djetetu prije svega želim pružiti ono što ja nisam imala... sretnu obitelj (mamu i tatu, djeda i baku, bracu i seku) koja će ga neizmjerno voljeti cerek, činiti svaki njegov dan na ovoj zemlji nezaboravnim, nasmijavati ga smijeh, gledati ga kako odraasta i podržavati njegove snove, želje i očekivanja... Želim mu pružiti i financijsku sigurnost, ne govorim sad o plivanju u novcu, ali da se ne moram misliti mogu li ovaj mjesec kupiti svom djetetu rebe i patike ili ću ipak trebati pričekati bolje dane...bang Kad sam bila dijete imala sam garderobu brata, rođaka, prijateljeve djece, susjeda... Mrzim taj osjećaj...headbang A na kraju krajeva voljela bih da svom djetetu mogu osigurati i nekakvo školovanje. Nije ni meni bilo loše 5 godina konobariti da bih si mogla platiti faks jer je sada moje životno iskustvo puno bogatije od mojih vršnjaka i zbog tog uspješno obavljam sadašnji posao, ali ipak bih ako mogu izbjegla to za svoje dijete jer ne mogu svi to izdržati... Nije lako ni fizički ni psihički izgurati 5 godina za šankom, ko ne treba bolje nek ga izbjegne... Ima gdje tući iskustvo no.

Kad sad sve rezimiramo dolazimo do zaključka da mi je za sve ovo potrebno nekoliko godina rada, truda i odricanja da bih osigurala prije svega nekakvu karijeru koja će me financijski osigurati, a gdje neću dobiti otkaz kad ostanem trudna... Zatim trebam i vezu koja će me dovoljno ispunjavati i zadovoljavati da bih se mogla odlučiti da baš on bude otac moje djece... Dakle treba izgraditi zajedničku budućnost, uložiti svoje vrijeme, pažnju, ljubav, osjećaje, strpljenje i razumijevanje u nekoga tko će to znati cijeniti i koji će na kraju krajeva vratiti istom mjerom... rolleyes kiss

Dug je dakle moj put kojeg moram utabati, da bih uopće počela razmišljato o djetetu. Pa sad kad mi je Bog već dao priliku da sama odlučim kad će to vrijeme biti, moje je da pametno to odradim. Iako se kontracepcija kosi sa katoličkim uvjerenjima to ćemo preskočiti jer se Crkva kosi sa mnogo stvari koje ja smatram normalnim i neophodnim... lud

Cure, žene, djevojke drage... Prije nego svoje izlaske zamijenite pelenama, a svoj sobičak bračnim krevetom potpunog stranca, razmislite malo jesu li tvrdnje o kontracepciji koje ste čuli istinite, prosurfajte malo tim internetom, ispitajte koliko vam vremena i novaca oduzima jedna pilula, flaster ili kondom... yes thumbup

Do prije godinu dana sam gutala pilule.

Danas sam skontala da su flasteri još bolja shema, i ja sam bila skeptična prema njima.

Ovo je bio uvod. Nastojat ću razraditi ovu temu, skupiti što više podataka o vrstama, imenima i cijenama kontracepcije i nastojati educirati ženski dio populacije na jedan zanimljivi, duhovit i istinit način... Želim svima uštedjeti živce jer sam se ja pojela zadnjih 5 dana... namcor nut

Pamet u glavu i skupite noge do slijedećeg puta... thumbup wave

14.12.2006. u 16:27 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting