Bez motiva ni riba ne pliva

ponedjeljak, 27.11.2006.

MOŽDA I KOMPJUTER IMA DUŠU



Od kada je došao na svijet svake godine pruža neku novu uslugu, na neki novi način olakšava život i posao.... Njegov razvoj se kreće u takvom smjeru da se nekad pitam hoćemo li za 10 godina apsolutno sve obavljati pomoću njega?! Tko zna, možda ćemo početi i kuhati tako da sjednemo pred kompjuter i odabaremo menu kakav želimo za taj dan.... party

Ali sve je to meni lijepo i zanimljivo dok se ne dogodi nešto što nikako ne mogu razumjeti, a pogotovo mu ne oprostiti. Danas mrzim kompjuter i sve slično njemu. Prezirem ga jer me iznevjerio kad mi je trebao burninmad headbang mad

Bliži se Božić i kao prava firma, tako i ova u kojoj i ja radim treba pripremiti božićne poklone. Za tu svrhu sam sinoć sjela za moj dragi kompjuter i slagala ljude po važnosti pripremajući tako spisak prema kojem bi trebala slati poklone. U mom adresaru se nalazilo sigurno 500-tinjak brojeva koje sam uredno spremala i uređivala posljednjih nekoliko mjeseci. Nekoliko minuta prije nego imam stisnuti tipku print i dovesti svoj zadatak kraju aplikacija adress book mi bloka... i ljudi moji nestane mi svih mojih 500-tinjak kontakata s punim adresama, funkcijama i svim mogućim brojevima telefona, mobitela, faxa itd. Ne znam kako u tom trenutku moj dragi kompjuter nije letio kroz prozor eek. Znajući u kakavom sam stanju odmah sam otišla u krevet da zaspem što prije. Iskreno vrtila sam se cijelu noć zamišljajući kako ću narednih nekoliko dana i noći provesti nad ekranom tipkajući već dobro poznata imena, sve ispočetka... zaliven

Luda sam danas puknucu. Mrzim današnji dan, ovaj kompjuter i sve kompjutere ovoga svijeta. Da je olovka i papir ostala aktualna kao nekad davno sad ne bi imala problem. Radije bi uzela lopatu i kopala cijeli dan nego tipkala ko luda bang.

Zašto mi je to napravio nikad neću saznat, možda eto i kompjuter ima dušu, možda sam ga nečim uvrijedila, možda mu nisam poklanjala dovoljno pažnje pa mi se odlučio osvetiti na najgori način, ko će više znat. S njima je sve moguće... lud

27.11.2006. u 13:48 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting