Bez motiva ni riba ne pliva

utorak, 21.11.2006.

KOJI JE POJAM SUPROTAN MOBBINGU?



Svugdje će te puno lakše pronaći kritiku od pohvale, ne samo na poslovnom planu nego općenito... Pa pokušat ću vam pokazati i drugu stranu medalje... yes

Možda sam samo jedna od rijetkih tzv. sretnica, a možda se samo zadovoljavam malim stvarima... Ne znam, na Vama je da procijenite. Često čitam o mobbingu i svjesna sam njegovog postojanja u raznoraznim oblicima. Ali vjerujem u sebe i smatram da treba uvijek pogledati i poslušati obje strane. Doživjela sam mobing i doživljavam ga još uvijek s obzirom na vrstu i količinu posla kojeg imam i za koliku plaću radim lud. Ali ta je plaća opet veća od nekih drugih koje poznajem i opet sam zadovoljna jer uvijek može bit gore, a meni i nije toliko loše...

I tako nakon što svakim danom ulažem sve više i više energije, učim i radim svašta što god ljudima padne na pamet oko mene, ali u svemu tome kupim jedno ogromno iskustvo i grabim velikim koracima naprijed, danas me zove direktor i između zadataka daje mi do znanja da mi na iduću plaću daje bonus u iznosu bruto plaće tj. dobivam duplu plaću + božićnicu od 1000 kuna idući mjesec... Iskreno imala sam namjeru pitati bonus i povišicu za mjesec dana, ali iznenadio me.... greedy Što ne znači naravno da neću tražiti i povišicu. I tako mi funkcioniramo, pohvale nam nisu strane, kao ni novčane nagrade za trud... Nije sad to ne znam koja lova, ali bitnije mi je u toj priči da mi je sam dao, da nisam morala pitat ono što zaslužujem. Ja sam presretna, ali opet nemojte mislit da ću mu sad lizat dupe zbog toga. Nisam mu ni hvala rekla kako Bog zapovida. Zašto? Kako sam mogla bit tako nezahvalna? nono Pa oboje znamo da sam to zaslužila i zahvalit ću na poštenju, ali sve sam ja to odradila, pa i više od toga... Ipak, izdvojit ću ovaj slučaj, kao jedan od rijetkih, pa mi recite:

Ako je mobbing zlostavljanje u raznoraznim oblicima na poslu, kako se kaže onda kada nas netko nagradi na poslu, bio to novac, priznanje, promaknuće ili nešto slično?

21.11.2006. u 11:31 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting