Bez motiva ni riba ne pliva

četvrtak, 09.11.2006.

ŽENSKA STVORENJA I VEZA 2.



Sve je super, divno i krasno kad smo zaljubljene jel da... cerek Svaki dan nam sija sunce i započima s osmijehom na licu cool. Ništa nam nije teško jer smo sretne, našle smo ga, tu je taj naš princ ušetao i sad smo potpune. I uvijek su počeci bili divni, puni osmijeha, strasti i sreće. Ali kad dođe kraj toj našoj iluziji, kad progledamo i shvatimo da se princ pretvara u žapca lud u stvarnom životuu umjesto obrnuto kao u bajkama, gubimo tlo pod nogama. Gubimo same sebe, dramatiziramo lud i život svih oko sebe a najviše nas dvoje glavnih aktera dovodimo do ludila. Tražimo razloge, pitamo pitanja, namcor analiziramo situacije, krivimo svakoga od reda i uvijek završavamo na sebi, nekad i na njemu... rolleyes

I znate onda onu fazu traženja razloga, u sebi, u njemu, u životu, u sudbini, a sve je u stvari jako jednostavno i odgovor na sva pitanja koja nam se čine preteška nam stoji pred nosom bang. Stvorile smo ideal, stvorile smo u glavi sliku čovjeka kakvog smo željele da bude, a nismo ni primjetile trenutak kad on uopće nije više bio dio nas. no To je to ljubavno sjepilo, ali nekad mi se čini da se to događa samo ženama. Kod njih je sve puno jednostavnije. Kad je gotovo, gotovo je. Nema tu puno zašto ni kako nego vrlo jednostavno: nije išlo, nismo jedno za drugo, ma u stvari da se volimo bili bi zajedno. I oni okreću novu stranicu, preponosni da se osvrću za sobom. Postajemo dio prošlosti, nekome lijepe, nekome ružne, ali samo dio prošlosti. rolleyes

Zašto si to radimo? Zašto tako teško prihvaćamo kad nam s nekim ne ide, a olako shvaćamo nekog tko nas želi... Nikad ne valja, uvijek nešto nedostaje, nikad to nije to... Zašto kompliciramo tu veličanstvenu ljubav koja samo treba biti bezuvjetna... kiss

Ma i sada dok ovo pišem pitam se zašto si kompliciram život razmišljajući lud o ovome kad sam prije 10 dana rekla da okrećem novu stranicu?! Malo sam se izgubila u svim tim razlozima, i na kraju shvatila da ništa od toga nije imalo smisla. Najmanje nada da je sve to ružan san i da ću se probuditi jedno jutro i shvatiti da sam još sretna s njim. Opet to dijete u meni. Baš mi nekako godi to sanjarenje, sve je dobro dok znam kad se treba vratiti u realnost. thumbup smokin

Pisala sam o početku i kraju, bit će toga još... wave

09.11.2006. u 00:16 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting