Bez motiva ni riba ne pliva

subota, 07.10.2006.

KUĆANICA, DJEVICA ILI KARIJERISTICA?

Ljeto je gotovo, na izmaku je snaga... Svaki dan se sunce trudi da me zavara... Ali znam da je zima iza ugla, vreba samo kad će nam utirat led u kosti... Brrrrrrr... Odma mi je jasno da ću vrlo brzo svoje izlaske iz kuće svesti na odlaženje na posao i kući u toplo... Najvjerovatnije ću uzet ovu Max Tv i ležat cilu zimu... Da mogu bit životinja definitvno bi bila medo... Zimski san, prst u uvo i jebe ga se... nema večeg gušta nego sist na plažu uz more, udrit trubu, uzet pivu, pivat, zajebavat se i dočekat jutro... Samo nestalo je tih pravih druženja... Sve se svodi na mondena mjesta... Ti famozni lokali u kojima vrijedi pravilo... Di svi, tu i mali Mujo... Pa je tako vaše mjesto izlaska ili prepuno ili preprazno...

Ljude ne želim komentirat i njihov pojam izlaska jer eto ima nas svakavih, možda sam ja u kurcu, a ne sve one fufice i momci koji su napaljeni na takvu vrstu žena... Meni je izlazak=plesanje. Cilu večer, nema stajanja, ples, piva i šou... I tako ja vrtim guzicama i umjesto da privlačim, oko mene se uvijek stvori nekakva praznina... Momci ne vole rasplesane žene... Ili?

Ima jedna stvar koja me muči i želim MUŠKE odgovore i ženska iskustva s istim...

Radim od 18-te, imam svoje auto, svoju plaću, svoj stan... Neovisna, slobodna i luda... Nisam prepičkasta, ne volim take (visoke cipele), ali nekad se ipak spičkam (posao zahtijeva), ne šminkam se puno jer mrzim skidat šminku, i pred ogledalom provodim minimalmo MINUTA...

Muškarci me doživljavaju kao prijetnju, kao nekoga s kim bi se trebali natjecat, nisam im napeta jer previše kužim, jer nisam glupo žensko koje trepće okicama i klima glavu jer je ON najpametniji, najdivniji i najzgodniji muškarac... Nemam namjeru bit glava kuće, a ni kućanica...

PITANJE: Boje li se muškarci uspješnih i ambicioznih žena, pogotovo ako je taj uspjeh nastao prije nego su zakoračili u njen život? Da li muškarac zaista za svoju životnu suputnicu želi kućanicu, po mogućnosti djevicu... tj. ono kako kažu: dama na ulici, kurva u krevetu i kraljica u kužini...

Zar ne bi volili da možete svojim prijateljima reći npr. ovo je moja cura/žena/draga, podpredsjednica sindikata/profesorica na fakultetu (ovo sam primjetila da pali, vjerovatno zbog nekih maštarija iz djetinjstva)/direktorica hotela... ? Još uvijek muškarce boli i smeta ako je žena uspješnija od njih... Ali kakvi su nam muškarci zadnje vrijeme, iskreno meni uopće nije problem biti uspješnija od njih, ali jesam li zato osuđena da umrem sama i nesretna... Ali s karijerom??

Prosvijetlite me, jesam li pogriješila što želim biti JA, neovisna o muškarcu (financijski) a opet ovisna (emocionalno)...?

07.10.2006. u 19:57 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

08/2007 (13)
06/2007 (2)
05/2007 (3)
04/2007 (4)
03/2007 (6)
02/2007 (3)
01/2007 (6)
12/2006 (11)
11/2006 (13)
10/2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ne sanjam svoj život, nego živim svoj san... Ne vjerujem ženama, one vjeruju meni... Ne igram se sa sudbinom, samo je ponekad izazivam... I živim od danas do kraja... Meni ništa nije nemoguće... A pogotovo ne LJUBAV...

Tko sam ja da opisujem samu sebe... Blog je tu da pokušam i samoj sebi objasniti sebe...

Image hosting







alternativa blog naslovnici





JEBOTE KOL'KO NAS IMA:

Free Hit Counter


KRATKE CRTICE O MOJIM UŽICIMA...

MOJ SE SVIJET JOŠ UVIJEK VRTI OKO...

blog layouts



PA MALO...

image hosting file



A NEKAD I...

image hosting for myspace




NEKI OD MOJIH ŽIVOTNIH PRINCIPA SU:

blog layouts



Image hosting



myspace layout



image hosting file



image hosting file



image hosting for myspace



Image hosted at bigoo



OVA IZJAVA ME JAAAKO KARAKTERIZIRA:

Image hosting



JA NISAM DRUGAČIJA OD DRUGIH SAMO:

Image hosting