< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Kao što sam naziv govori tu se ima za vidjet "a ma baš svašta" o meni i mom životu, zgodama, nezgodama, i svim ostalim pi...rijama, koje se ne bi trebale ticati bilo koga osim mene! Ali neka, samo ostavite komentare, a pozdravlja Vas P@ooc!!!!


Za sve koji mi se žele javit evo vam moj MSN: hrvojetramontana@hotmail.com


Blogovi koje čitam:

Ludara
Deki's word chest
Rea Košver
Mia i Tea
Lori
Jan-Ivana
Maja i purgerska kumpanija
Majaaaa
Tea Riććo
baby Vampire
Andreja zubotehničarka smijeh
Linda
Frikushe
Sanja S.
Ana F.
Lana P.
MNK Gorovo thumbup
Sule i Vrkić
Marina P.

....Moji frendovi....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DARIO- košarkaš...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
JURAGA- vaterpolist... wanna be bubnjar... roflrofl



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NICOLAS- jednostavno Nikky... zubo



smokinJAAAA wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(inače, to me je frend nacrtao, ovo su moje sunčane naočale i imam rukavice na rukama jer oni koji me znaju, znaju značenje toga, hehe...)

ponedjeljak, 10.03.2008.

Brate mili iz divljih 70-ih

Znate šta, uopće mi se ne sviđa broj komentara u prošlom postu, ali sam htio napisat novi post da objavim neke stvari na koje sam naletio, odnosno na taj jedan video, vidjet ćete ga u nastavku... Osim toga opet ću neke slike stavit od izlazaka... Očekujem mac komentara!!!!! Jer ako ne dobijem minimalno 25 komentara neću pisat novi post... sve ovisi o vama i koliko vas zanima moj blog...

Eto, kad sam rješio formalni dio mogu nastavit srat u prazno...

Neki dan mi je Dario rekao za totalno dobru provalu, čujte ovo.. Na jednom od miss natjecanja prijašnjih godina je jedan od članova žirija pitao missicu kako se osjeća, a glupača izvali: EVENTUALNO!!!! buahahahahahahaha roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl

ajme morao sam ovo napisat, nije mi srce dalo mira =D

šta ima kod mene novog, niš baš.. standardne stvari, fax mi je i dalje jednak, tu i tamo em ima na predavanjima. Dobio sam posao u villi, baš za stalno, kako sam kul smijeh

evo neke od slika od ove subote:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




a sad gledajte ovaj film... ovo je film Bugarske pjevačke dive, gdje se vidi njezino izvrsno poznavanje engleskog jezika.. Preporučam vam da ga stvarno pogledate, jer sam ja ostao bez riječi kad sam ga vidio..




Uživajte!
Pozdrav!!! mahmahmah



| komentari (55) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.