nedjelja, 16.12.2007.

...I past češ prazan...nasmijanih usta...

Evo me…
Nešto sam shvatila!
Moj blog preživljava od subote do subote tj. od nedjelje do nedjelje...
Uvijek pišem nedjeljom… u 11h!
Taman se probudim, uhvati me mamurluk i krenem tipkat s kavicom u ruci!
Evo upravo pijem u šalici veličine krigle, crnu kavu ,bez šećera s trunčicom mlijeka!
Mljac
I da… slušam Urbana… odatle i naslov… jaaa zoveem seee neboooo..tralala!
Eh, sinoć sam se opet urokala i rušila se… baš je bilo fora hehe!
Opet sam jadnog malog Šilju izljubila i izgrlila…jadno dijete XD
ZoKy-BlOOdy… nadam se da je Karlovačko Ok… mislila sam ti Žuju uzet al sam se predomislila.
Maja je sva bila nabrijana…al pozitivno! Barila se s likom kojeg već dugo želi.
A on je mene zbog mojih šiški nazvao psom i zbog onog lanca oko vrata XD
Al' nema veze, ja jesam kuja al ne pas :P
Krešo me opet tlači… Hrco isto… ma joj…. Najbolje je bit ružan XD
Moja pica tonka se malčice urokala i skoro se nešto dogodilo što nije trebalo.. zna ona
Hahahahahaha…
E da… fakat ima dobrih ljudi u derby-u pa eto da vas sve pozzam…

Derbači: KiSs
Majuška, ZoKy-BlOOdy, Boris, Tonka, Emil, Šiljo, Krešo, Hrco, Miranček, Tihana, Ifana-alkemičarka, Sinki, Ivan… itd. sorry onima koje sam zaboravila :P

Komentatori: ZoKy-BlOOdy, Majuška, Wale,Mija, Majička i Emička-mOJe pice :P,
Bella moja, Snježelina Barukđoli, Melanija moja jubaff, Petra, Vesna…itd.

Evo ja drkala po photo shopu pa evo, loša sam znam…al et
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.