ponedjeljak, 26.11.2007.

Post posvećen Emi

Jučer sam saznala strašnu vijest… Našoj dragoj prijateljici Emi je umro tata!
I stvarno sam se rastužila, počela cmizdrit i bila nemoguća!
Jako mi je žao naše Emke… ali Ema znaj da imaš nas, tvoje prijatelje koji su uvijek uz tebe!
Ako ikad išta budeš trebala, obrati se meni! Vrlo rado ču ti pomoći…
Love ya…


Ovako.. malo da se probudim iz kome! U gradu je bilo ludilo, nikad se nisam toliko urokala!
Sve me još boli… vrat mi se crveni. Pijana Maja me izgrizla! Al' dobro, ja svoju Maju svejedno volim! Evo dvije sličke iz grada od subote!

Majček i ja

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.