utorak, 20.11.2007.

…In your head ,they are zombie…


Novi postek…Nisam pisala 2 tjedna.. skoro 3…
Jučer mi bio ročas..hihihi… malo sam razočarana… 45 ljudeka mi čestitalo!
Al' dobro! Slavila sam u subotu u derbaču… Krmbela, Hrco, Maja, Šušak, Miran i monika i njen boyfriend.. su bili urokani ko deve… a dobro.. i ja!
Bio zlatorog day…Pa sam osvojila majicu hihihihi…
Uglavnom bilo je super… plesali smo u rupi ko ludi…
U školi super samo što viđam jednog dečka s njegovom curom po školi.. a lik mi je frakat Ok! Pihh…nema veze! E iz kemije smo one staklene cijevi motali… ja se usrala! Plamenik me plaši buhh…
Opet me zovu sotonom po školi, al ovaj put iz milja…
Pozdravljam sve svoje: Melani, Majuška, Tonka, Miran, Petra patka, Snježa, Davor, Dr. Radić, Žwalerija, Mija, Barb, Hrvoje…
Svima velika pusa…
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.