nedjelja, 04.11.2007.

poput pijeska rasuti smo ostali... i vjetrom nošeni kroz godine...dugo povijesti...


Jučer je bio moj takozvani dan za predah! Poslije prometne, morala sam se malo odmorit!
I rekla sam sama sebi, VIVA LA DERBY!
Otišla sam sa svojom tako voljenom plemenitom Majom!
I otišle smo u derby, fino sjele za šank.
U međuvremenu su nam se pridružili, Tonka, Miran, Krešo, Tibor i Dean!
Ja sam pocrkavala od smijeha!
Maju sam upoznala s nekim debelim skinsom koji joj se jako sviđao…
Ja sam upoznala onog idiota Halilovića iz naše škole…Boga ti je gadan.
A i njegova cura Snorlaks! Dobro kaže Maja: skaču jedno na drugo ko Togepi na SnorlaksaXD…
Uglavnom… Ja sam si fino popila, i Krešu (bivšeg) raspizdila!
E stari mu je zakon… Ima dugu kosu, bradu i kožnjak…LEGENDARNO!
No, sve u svemu. Ja i Maja smo se dobro proveli …

Snorlaks-Halilovićeva curka

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.