srijeda, 17.10.2007.

Stresni dani često u radnoj akciji



U posljednje vrijeme sam stalno nervozna i činim strašno glupe stvari!
Primjerice, naučila na povijest jako dobro! I kad me prozvao rekla sam da upiše jedan pa ču ispravit, ali hvala Bogu pa nije.
Vrijeđam sve oko sebe uključujući najbolju frendicu!
Trpite me, takva sam!
….
Jedna cura u razreda zaista je nepodnošljiva stalo blebeće gluposti a kad je mirna onda se vrti na stolici i lupka nogama. Nikad ne pazi na nastavi i totalno je mutava! Jednom sam joj prilikom izjavila: „Monika smiri hormone, jebem ti sunac krvavi!“
A ona meni:“neću!“
Nije da samo mene nervira nego i ostatak razreda koji se ne usudi ništa reći! A ako meni napravi nešto, Boga mi ruke ču joj odvojit od tijela zajedno s njenom šupljom glavom.
Cura stvarno ima poremećaj , nejaku mentalnu disfunkciju i neki poremećaj koncentracije!
…..
No dobro!
Nije to sve…
Ja pizdim, jer sam Krešu povrijedila nenamjerno!
U ostalom sve se okreće naglavačke osim mojeg prekrasnog izgleda lol i najbolje frendice koja je uvijek tu unatoč mojem trabunjanju!



P.S Fala na komentarima…
R.I.P Toše Proeski

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.