nedjelja, 07.10.2007.

Novi post…Zorana se žalila da ne pišem dosta…

Ovako!
Što reći. Imala sam odvratnu noć.
Išli smo de derby kao i uvijek!
Bio pelinkovac day, a ja sam rekla da neću pit da ne bi opet rigala krv.
A jebiga, ja sam takva da moram sve probat.
Ne bi ja bila Iva da ne probam sve!
To je u jednom dijelu loše završilo.
Onak!
Sve je bilo super.
I otišli u rupu!
Tamo plesali i tak gluposti radili.
Upoznala sam par likova za koje sam mislila da su face a zapravo su čmelje.
Uglavnom dalje nečem jer sam ja dalje nastradala…malo ljudi zna za to. No uredu!
E da… Hvala na komentarima

P.S Zorana sexy majica, prejebozovno si izgledala hahahaha…


MOONSORROW

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.