utorak, 02.10.2007.

S dlana Đavla pao si

E ovako!
Svaki post koji napišem kasni s objavljivanjem!
Ovaj put sam zadužila Valeriju da mi ga objavi, meni nešto šteka!
Što da vam kažem…
Za sad imam dobre ocjene! Uglavnom petke. Kemija (labor.), Povijest (referat),
Engleski nemam pojma, samo znam da mi je dala dvije petke XD
E da, u subotu išli u derby. I ajd išli Maja, Miran, Tonka i ja!
Tonka se nalila iako ne želi priznat lol
Aj aj samo ti trči za Kikijem!
Ja i Maja smo pili Štokkolu al ono…Pola nismo ni popili.
Miran nam je sve popio.
Uglavnom, umjesto da smo se razbacali u rupi, mi smo žderali sendviče u gremlinu haha.
Ajd sve je to ok, i otišli mi u rupu.
Tamo glazba malo za reći za plakat.
I dopizdilo nam.
No poanta cijele ove priče jest da sam Maju upoznala s jednim likom kojem mu se bojala prići hihihi! Zato smo ja i Miran bili deprimirani ko pičke i sami…

P.S Majo voljam te, al ono! Spašavam te od vlakova i razbijam mobitel!
Zorana tj. Bloody, a da probaš s nekim drugim, ovog je teško uhvatit.
Em…tugo moja…Tomi voljam te…
I Valerija…Hvala hihihi

Moj Amon Amarth hihihi…

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.