srijeda, 05.09.2007.

De bela guza! :)

elow.

evo i mene...mali izvještaj o početku škole...pa eto,zaista sam jako,jako hepi jer sam vidjela ekipu yes učenje još i nije počelo,ali zato smo dobili brdo lektire tako da imamo po jednu knjigu za pročitat u dva tjedna...inače,ja sam bila presretna kad sam vidjela svoju najdražu profesoricu iz hrvatskog!!NOT nono

neznam što bih još rekla osim da trenutno uživam na kavicama i u tome što još nema učenja..joj,da..99% idem sa curkama iz razreda na tajlandski box...jeeeee sretan navečer ću vam još nešto napisati i staviti fotosešn mene i lea...sad se idem brzo spremat za školu..

*mah-mah* wave

APDEJT(22:04)

Dobro veče!pošto sam napisala zadaće i sve naučila što sam trebala(a budimo realni nije bilo baš niš) odlučih vam nešto i napisat... :) pa evo,već smo skoro tjedan dana u školi i nema šta,čeka nas opaka godina..pa ipak smo mi sad drugašići,prirodoslovci... :) moram priznat da nam je poprilično zabavno...pa eto,ja sam danas zapela u stolici...kako?pa neznam..igrali smo se i ja sam zapela...palakali smo od smjeha rofl lol..od ponedjeljka krećem na treninge...weeee,jako,jako,jako se veselim... :) evo,malo i slikica...fotosešn lea i mene od neki dan,malo smo ispali ko krepilčeki,ali jbg... zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:) eto,inace,vec par dana razmišljam o jednoj temi koju bi napisala...gledala sam film "omiljena djevojka" u nedjelju i to me inspiriralo pa sam napisala sastavak na 5 stranica,možda ga odlučim prepisat,ugl u filmu se radi o djevojci koju su njene prijateljice psihički maltretirale te se cura na kraju predozirala...željela bi o tome pisati jer znam puno takvih ljudi i situacija...

no,sad idem složiti tonu veša u ormar pa u krpe...pozdrav svima :)

11:07 - Komentari (10) - Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.