united colors of rešetari

10.03.2008., ponedjeljak

kod babuna

i tako ljdui moji da vam se javimo..eto..bili u subotu kod babuna..zvao nas..bila špica..zabijeni smo svi bili..hehe..jbg..imam par slika i muvija na mobu pa ćemo stavit drugi put..ajde ekipa komajte loma..e da mali sebo bio iskrivljen..buahaha..ma bilo legendarno..ae.

by:fredy
- 14:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SLIKICE :D

Image Hosted by ImageShack.us
DR U SRCU

Image Hosted by ImageShack.us

HULIGANI :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka& Domo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
DR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Opet DR

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka&Tonka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Domo&Tonka&Stef & Lukica u pozadini :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luka nosi Domagoja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rio& Stefano

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dado & Miki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Peta&Domo&Luka

linkići....

kolko nas ima..jebote.(02.04.2007.)

PJESME

nemožeš,nemožeš pendrekom po leđima kolko mogo ja popit bambusa,nabujala rječina.......

i nema pjesme i nema cuge,da pozdrave forza fiume,forza fiume,forza fiume,da podrave forza fiume...

nebrini se moja rijeko kad ne teče med i mlijeko,mi ćemo te svojom pjesmom bodriti,opet smo zbog tebe došli opet smo po sranja prošli daj ga zabi pa ćemo se napiti...

rabuzin,rabuzin,sunce je napravio,ono riječko,ono riječko je i ove godine.......

i kako je,ljepo voljet te i svaki dan mislit na tebe,i kad gubimo i kad vodimo,uz tebe smo tebe volimo tebe bodrimo......

a na riječini,sija sunce to,sija sunce to rabuzinovo,rabuzinovo.........

i alkohol je uvijek uz nas i ajmo svi u jedan glas i ruke gore pjevajmo svi tisuće grla neg zaori,aleale,,,,jebem ti život bez rakije..........

Autobus polazi,
Rastanak dolazi.
Bilo je lijepo živjeti s vama.
Hvala vam klošari!
A društvo najdraže,sad mi je najteže.
Što moram poći i ko zna kad bit ću s vama kao nekad.
Nekad smo bili mi najbolji frendovi.
U gradu Rijeci,pokraj Riječine,mladost se rastaje.
Živim u Rijeci,u gradu klošara.
Spavam u parku,spavam gdje stignem.
Spavam se klošarima.
U školi mi kažu:
Šta će ti klošari,ti si školarac,klošara mamac,
Šta će ti klošari.
A naše djevojke,
Sve same klošarke.
Sjede u baru,puše cigaru
Dok zora ne svene.
Život nam je fajtanje,kurve i kartanje.
Droga i cuga,
I to je sve.
Nama je najbolje.
Nama je najbolje.
PURGERU,TOVARE....NAPOLJE!!!

Jedna će Torcida plakati ovu noć,
jebi se, jebi Splite,
RIJEKA je šampion.

Murija me tukla ko šugave pse.
Al za tebe Rijeko preboljet ću sve.
I da mi nožem srce raniš,
ma koliko da boli,
u svakoj će kapljici krvi pisati:
RIJEKO,ARMADA TE ZAUVJEK VOLI!!

Mrzim Dinamo
Mrzim Hajduka
Mrzim purgera
Mrzim tovara
RIJECKA ARMADA

Ti znaš za pravu ekipu,
ispod stjenama naše Kantride.
Mi smo nevera s Kvarnera.
Mi smo Armada plavo-bijela...
Na zapadu našu smo mladost
uz Rijeku proživjeli mi.
Ti si nam najveća radost,
Tisuće grla nek zaori...

Samo jednu zelju imam
Moj zivote ludi da mi
Tovar kurac pusi pa da
Se ugusi.

Izadite na balkone
pozdravite sampione
ARMADA RIJEKA
ARMADA RIJEKA...

Zora rudi dan se bjeli jebat ćemo zagreb cijeli i cibonu i dinamo,jebemo vas rasturamo.

Šuti,samo šuti,šuti moj dječače plavi,i nek tvoja kosa plava na jastuku uspomena spava.

Zbog nje sam nesretan,zbog nje sam presretan,nama je Rijeka sve i živimo zbog nje za nju navijamo pod našim stijenama teče ko rječina u našim venama,i protiv hajduka i protiv dinama bit ćemo uz tebe na svim tribinama i neka svatko zna nek čuje Hrvatska,način života jeeee,DA RIJEKU VOLIM JAAAA.

Rijeka,rijeka,rijeka,rijeka,kup UEFA,kup UEFA.

LJEVO,DESNO,GORE,DOLJE DA POZDRAVE FIUME ŠAMPIONE,ZAR JE TO SVE ŠTO IMAM JA OD TEBE ZAR JE TO SVE ŠTO IMAM JA OD TEBE.

VRATITE NAM NAŠU RIJEKU ZBOG OVE NAM SUZE TEKU.ARMADA RIJEKA.ARMADA RIJEKA.


volimo Rijeku i rijecanke mirisno vino srdelice nasu kantridu i nas zapad i bijele boje dresove mrzimo boyse i tovare prodane duse čmarove rodjen u rijeci a voli hajduk tu ne postoji logike jedino sto mi zelimo je da svi rijeku volimo prvenstvo osvojimo europu pokorimo nananannana andjeli nek ih cuvaju koji se nama zamjere jer kada dodje Rijecka armada njih tada cekaju nevolje

na zapadu stojimo i nuikog se ne bojimo,baklje palimo,i navijamo,mrzi nas policija mrzimo mi nju,živimo za rijeku i zemlju hrvatsku..oooooooooo....

ako zatreba scre ću dati tebe armada posvuda prati,ajmo svi sada podriti bijele,neka nas čuju tribine cijele,idemo idemo idemo idemo idemo idemo svi sa rijekom zajedno..

alealealealea fiume ale ale a fiume alealea fiume ee aleale..