Tražim ljubavnicu - Pronađi pratnju

srijeda , 26.12.2018.

Starije Žene










Click here: Tražim ljubavnicu






Malo mi to prosirimo , ubacimo dvi betonske cjevi sto je Husnija pripremio. Često sam raz­mi­šljala da sve pre­kinem, ali ni­sam imala hrabrosti jer mi je sve to, ipak, prijalo. Spostimo mi korpu u bunar i nekako ga izvucemo.



tražim ljubavnicu

Eto vidte vi jel ovo ispalo dobro il nije. Pa zar sam ja to zasluzla. Nitko sa strane nije mogao uci medju njih u njihove razgovore i dileme , u njihove tajne poslove , pozajmice i nestasluke.



tražim ljubavnicu

Registracija - Kopali smo 25 metara. Dragi moji, jedan mi cojk sto je najskolovaniji u nasem selu kazu zavrsjo nesto za kompjutere pokazo kako mogu zaraditi para preko interneta.



tražim ljubavnicu

Medjunarodni praznik rada obiljezava se kao spomen na velike radnicke demonstracije odzane u Chicagu dana 1. Demonstracije su odrzane radi zahtjeva radnika za osamsatnim radnim vremenom. Iz svog djetinjstva sjecam se prvog maja kao dana kada smo mi djeca molili roditelje za malo para kako bi kupili sebi sokova i naravno jednu koku iz cumeza da je okrenemo na raznju. Uvjek je veci problem bilo dobiti para za sokove nego koku jer cumez je uvijek bio pun. Sve vise je prisutna cinjenica da ovaj praznik gubi na svom zanacaju i to zbog nekoliko razloga. Arabije , na svakom cosku mozes vidjeti postekiju ovcije koze Ovog 1. Kad smo zavrli ciscenje igrali smo se drmoguza na prelijepoj zelenoj travi. Samed mi se i kupao u rijeci pa sad malo kaslje. U mom zaseoku kroz koje je prolazila makadamska cesta ljudi su bili poput kamenih stjena koje su cinile tu cestu. Gradnje te ceste niko se nije sjecao mada je u selu bilo nekoliko didova i nani koji su se godinama starosti priblizavali drugom vijeku. Taj nas sokak bio je prostrt sa kamenim gromadama koje su bile jedna uz drugu i tesko bi se naslo mijesto gdje bi se izmedju tih kamenova mogla ugurati cackalica. Od silnog gazenja kamenje je dobilo sjaj i djelovalo je poput dijamanata. Vise mu nije mogao nitko i nista napraviti stetu. Kise bi se samo slijevale niz kamenje a ono bi ostajalo cisto i sjajno nakon prve pojave sunca. Da takvi su bili i ljudi u mom selu. Nitko sa strane nije mogao uci medju njih u njihove razgovore i dileme , u njihove tajne poslove , pozajmice i nestasluke. Od silnog rada i nedaca zivota ocvrsli su poput sokakskog kamenja. Smjelo se u nasem selu pricati u Titovim marifetlucima , o necasnim ljudima iz susjednih sela koji su bili u SK Jugoslavije , o ustasama i cetnicima , o svemu onome za sto se u drugim mjestima islo u zatvor ili bilo pod prismotrom. Mustafinom stranom zvali smo najstrmiji dio puta kroz nasu mahalu. Mustafina po Mustafi koji je bio najstariji covjek u selu. A dvorista njegova cetiri sina izlazila su na put bas na tom dijelu strane. Mustafa rahmetli, bio je onaj pravi bosanski dido. Uvjek cist ,obrijana i namirisan sa francuskom kapom na glavi. U dzepovima je uvijek imao nesto od slatkisa i kad god bi sreo koga od nas djece uvjek bi nas sa necim od toga pocastio. Niz tu Mustafinu stranu smo se svake zime klizali sankama dok nekoliko ljudi nije nabavilo auta. A onda su nam zabranili jer smo znali put uklizati da ni jedno auto nije moglo uzici uz stranu. Onda smo se preselili na Smajinu njivu. Zvali smo je tako jer je pripadala Smajinim sinovima , njima trojici. Izmedju njiva Smajinih sinova nije bilo ograde i cijelu njivu smo koristili za klizanje. Kad je Smajo umro njegov najstariji sin nam je zabranio da se klizemo po njegovom dijelu njive , dijelu koji nam je bio neophodan , Sa tog dijela njive se jedino mogla postici nama zeljena brzina. Uskoro je moja generacija odrasla pa nam sankanje nije bilo toliko neophodno ali mladja generacija je bila uskracena za veliku zabavu i zadovoljstvo. Smajo rahmetli bio je did slican didovima iz Turskog vakta. Nosio je na glavi turban a na nogama caksire. I on kao i Mustafa bio je uvijek ugladjen i cist. Sijedu bradu redovno je skracivao a zlatni zub cesto je pokazivao smjeseci se na nas djecu. Kad bi prolazio kroz selo mi bi ga pozdravljali sa merhaba Smajo a on nam je ,sa osmjehom na licu , sto smo najvise zeljeli ,odgovarao sa merhaba draga djeco. Neki dan bas kao u lijepoj bosanskoj sevdalinki snijeg pade na beharli voce. Umjesto da hvataju prekrasne roze latice cvjetova sa seftelije djeca mi po avliji hvataju kristalno bijele pahuljice snijega. Djeca ko djeca obeselila se snijegu nemareci na vakat ,nemareci sto bi danas trebali da se valjaju po zelenoj travi mirisuci procvalu jargocevinu i ljubicice. Ja jutros poranila, ocistila sporet i nalozila vatru te nastavila grah da se kuha. Sjela ispod pendjera na siljte i promatram sta se desava vani , ko je jos iz komsiluka poranio, promatram svoje vocke kako jecaju ispod hladnog i teskog snijega. Gledam vrabca izbezumljen leprsa nad granama voca i nikako da pronadje mrvicu cvrstog tla gdje bi se spustio i odmorio. Odjednom ugledah svog Sameda ispred kuce sa najlomskom vrecom punom slame. Sjede na nju i odklizi niz avliju pravo na put. On se izgleda najvise obeselio ovom snijegu. Nije mogao da doceka da se ponovo klize i grudva, izisao je ovako rano bez kape i rukavica i vec se nakon par minuta dobro zajapurio. Izidjem ja vani , dam Samedu rukavice i kapu , otresem njezne grane seftelije i razgrnem snijeg ispred vrata. Ponovo udjem u svoj topli sobicak. Gledam iz komsijskih kuca samo djeca izlaze i pridruzuju se mom Samedu u igri i radosti. Promatram ih sjecajuci se svog djetinjstva. Misli naviru jedna za drugom i kao da se bore za prevlast u mojoj glavi. Svaka od njih misli da je vaznija. A onda iz mislim me trze vrabac koji se napokon spusti na otresenu grancicu seftelije. U sobi osjetih smrad. Moram ga izaprati i ponovo nastaviti. Nece djeca graha samo ako se malo osjeti da je zagorio. Ja plaho volim kad behar svojim mirisom ispuni svaki kutak nase avlije. Kad latice cvijetova lebde iznad moje djece a oni ih hvataju poput pahuljica. Volim posmatrati vrijedne pcele dok brizljivo slijecu na beharli voce i skupljaju nektar. Volim cvrkut razigranih pticica sto skakucu po njeznim i krhkim grancicama jabuke. Ja pometem svoju avliju brezovom metlom a ona zablista. Ispred kuce posadim cvjece i danima posmatram kako klija , raste ,pupa i cvjeta. Najljepse mi je posmatrati pupanje cvjeta. Tad mi srce nekako zatreperi kao kad sam radjala svoju djecu. Svako jutro ja provjerim ima li novih pupova , razgovaram malo sa svojim bascanskim vilama , malo im dam vode a one ko u znak zahvalnosti razastru svoj miris po citavoj mahali. U mene Hare jednom reko da sam pobudala gdje ja pricam sa cvjecem Al cvjece boljee raste kad mu se tepa. Osjeti ono ljubav ko i svaki insan i hajvan. Evo kosto vidite nisam dugo bila na ovom blogu. Ja se bila zanila drugim poslovima pa haman i zaboravla i na Haru i na blog. Dragi moji, jedan mi cojk sto je najskolovaniji u nasem selu kazu zavrsjo nesto za kompjutere pokazo kako mogu zaraditi para preko interneta. Ja uto nisam virovala dugo. Pocnem ja raditi taj poso prije mjesec dana. Sve nako kako mi je on objasnio. Neki dan dodje on kod mene i veli de da ti vidjam racun. Ja vala nisam ni znala da se to moze viditi. Veli on meni imas 360 dolara zarade. Ja se pocela smijati. Bom za tri dana dodjose meni cekovi. Odem u banku i bas naplatim 360 dolara. Netreba mi vise ni Hare, ako dodje dodje ako nedodje ko ga..... Zaboravla sam vam ispricati da sam sa Harom dok je bio u Bosni snimla spot. Moj Hare ima jednog prijatelja sto ima aparate za snimanje spotova pa je znajuci da je moj Hare vajik dobro pjevo napravio taj spot nebil se sta zaradlo. Ja nisam scela govorti nikom o tome ali posto su pirati vec poceli dilati ove snimke odlucla sam da svojim prijateljima koji su vajik bili uz mene prikazem taj spot preko youtube na ovom mom blogu. Sto se tice zarade nit je Harin prijatelj sta zaradio nit smo mi. Eto vidte vi jel ovo ispalo dobro il nije. Moj Hare pjeva ko slavuj a i ja se vrckam oko njega ko antilopa. Pogledajte vidcete da je super. Na dnu ove stranice je snimak pa bujrum. Juce moj Hare ode jopet u Italju. Zao mi bilo sto ode al u drugu ruku i drago sto ce stagod parica zaraditi da nam djeca imaju sta jesti. Bilo nam je predivno dok je bio koce i meni i djeci. Ostavjo nam je para i to 60 maraka da sebi mozemo kupti sta nam treba i kaze da ce opet za mjesec- dva doci kuci. Ostavjo bi on vise para al se potrosjo za praznike. Kaze da se tamo moze dobro zaraditi. Veli kad se malo bolje uklopi da ce kuci donosti i po 400 maraka. Tamam ja tako sve priplemla kad cujem ja u avliji bleji ovan. Ja pogledam kroz pendjer kad hare vodi ovna pred sobom a na ledjima puna vrece stvari. Ja izletim vani a djeca zamnom. Zgrljapi mene moj Hare , izljubi me a onda i djecu jedno po jedno.. Moj Hare fin , obrijan , osisan , mirisi ko bor. Djeci drago a i djecjoj materi. Veli Hare danas koljem kurban. Zbilja ja i on nabrzinu to sredimo , spakujemo 40 kurbana u kantu i popisem djecu kud ce nositi. Djeca sva radosna odnesu i podjele kurbane nasim komsijama , rodjacima i prijateljima. Bila sam ovih dana prezauzeta. Umene sestra Zumret se udala pa ja isla pomagati da to sve prodje u redu i po nasim obicajima. Cojk joj fin , radi u Njemackoj i odmah ce sad poslije praznika i nju povesti tamo. Kaze da ce joj napravti papire. Ona se udavala dva tri puta al jadnica nije imala srece. Uvjek je nailazila na neke mlakonje a ona to nevoli. Njoj treba cvrsta muska ruka. Sad je izgleda nasla pravog. Ona je sakrila da se udavala i da ima dvoje djece iz dva ranija braka. Ja sam se prihvatla djece pa ce biti sa mojima. Veli meni moja Zumra da ce mi slati eura dok sta prikupi. Dao joj cojk nesto parica a ona ko prava sestra meni odmah ostavi 20 eura. Veli nek ti se nadje seko. Slikali su juce cudo puta al nisu slike jos izasle dok budu slike ja cu postavti nove da vidite moju seku. Ova slika je od litos kad je on dolazjo na godisnji vamo u Bosnu. Evo nakon nekoliko dana ponovo sam nasla vremena da se javim. Ja sam fala bogu dobro i zdarvo sto i vama zelim. Ovih dana sam imala cudo posla. Napokon smo kod Abdulaha uspili iskopati bunar i naci vodu. Kopali smo 25 metara. Voda mu je odlicna. Hem bistra hem pitka. Dvacet i pet maraka je palo. Sutra je Bozic a za koji dan Bajram i Nova godna. Umene djeca hoce da kite jelku. Ja im govorla da to nije nas obicaj ali uzalud. Ja ojtros isla u sumu da usicem jeliku. Ja nudla pare da me ne posalje na sud al on nece. Bezobraznik neki sceo da vodimo ljubav. Ja se bojim ako odem u zatvor sta ce djeca bez meneka. I tako ja donila djeci jelku. Ja jes im i drago. Okitli oni jelku sa svacim. Imam ja cudo sarenog papira pa djeca isikla pa napravla vjence od papira. Ja jes i fino. Ja za Bajram mislila pravti baklavu ko i svakog Bajrama pa istucala ono malo oraha sto sam nakupla jesenas. Tamam bilo za baklave. Ja maloprije u spajz a oraha nema. Eto sad za Bajram jesce kljukuse ja vala nekupovala orahe. Za Novu godnu cemo biti koce. Kod svoje kuce je najljepse a nejmamo vala gdje ni ici. Cula sam da bi Hare mogo doci za Bajram. Kad bi znala da je istina kupla bi ja oraha i napravla baklavu. Ja brate dragi sto sam se danas napatla i ja i moja djeca. Zvao me sinoc Abdulah , ovaj sto se javlja ko CroWMaD da mu iskopam bunar. Ja jutros poranla u pola sest. Na instrumentu mi pokaze gdje mu je voda u avliji. Ja zacrtam i pocnem kopati kao i uobicajno. Kopaj , kopaj nigdje vode. Ja se nasikirala , djeca pokisla , promrzla. Nalozi Abdulah vatru u avliji , skuha nam caj , nahrani nas sviju ko da smo kakav rod. Malo se ugrijemo i nastavimo kopati. Iskopali mi do 4 sata popodne rupu duboku 12 metara. Vode ni za lika. Onda kako je kisa padala i susnjezica nalilo nam vode svugdje hem u rupu hem u cizme i za vrat. Ja pala u depresiju neznam sta da radim , pogodla s cojkom opet za 25 maraka poso a vidi belaja. Dosli mi kuci stavim ja sofru da se jede. Kako god pogledam, jos dva insana mogu sjesti za sofru. Znam da mi Hare nema , pogledam koje od djece fali. Vidim nema mi Jamesdina. Pitam ostalu djecu za njega a oni mi rekose da je osto u bunaru. Ja brzi bolje poteci kod Abdulaha. Zbilja izidje Abdulah iskuce odmah a zanjim i mati mu. Velim ja tako , osto mi Jamesdin u bunaru. Viknem ja odozgora svog Jamesdina i on mi se javi. Fala bogu ziv je. Spostimo mi korpu u bunar i nekako ga izvucemo. Djete , prljavo , mokro , poplavlo od studeni , drhti ko prut. Ja ga uzmem u naramak i on se malo smiri. Evo ga sad masalna poceo je hodati po sobi , cudo mu je bolje. Treba sutra akobogda nastaviti poso. Jes da je tesko al fino je kad insan ima svoj dinar. Poruka za CroWMaD ; Eto nas rano ujutro, kopacemo dok je nenadjemo , nista se ne sikiraj, sutra cemo piti kafu sa vodom iz tvog bunara. Prekosutra ako sve bude u redu dolazimo kod tebe DODOS. Kod tebe ce to ici brze u tebe je kuca u dolini nije ko kod CroWMada na vrh brda. Danas sam zaradla 25 maraka. Ja odmah angazujem djecu da prikupe potreban halat i instrumente te da krenemo na poso. Pogodim ja sanjim upriko. Ja cu kopati dok nenadjem vodu za 25 maraka. Husnija to i prihvati. Ja uzmem instrument sto sam sebi napravla sa dvi vrbove motke te pocnem traziti vodu po Husninoj avliji. Bogomi Husninca odmah donese sok i veli ode ja nama pristavti kahvu. Setam ja sa instrumentom kad instrument zadrhti odmah kraj hambara. Ja se obradova , vidim instrument dobro trese znaci voda je blizu. Odmah ja nacrta na travi sa motikom gdje ce se kopati. Pocese ovi moji stariji sinovi kopati a ceri za njima kupise zemlju u kante i iznosise je pored rupe uz hambar. Nismo mozda kopali sat dva vremena kad procuri voda na dubini od dva i po metra. Malo mi to prosirimo , ubacimo dvi betonske cjevi sto je Husnija pripremio. Pustimo malo da voda nadodje i da se talog slegne. A onda izvucemo punu kantu ciste vode. Husninca se prva napi. A obicno ja probam prva nedaj boze da se ko nebi zatrovo. Al eto zenska pamet , ona pozurla. A da se otrovala ja bi morala odgovarati. Husnija plati posteno po dogovoru. Ja odmah posaljem Hasniju kcer da nam kupi flasu kokakole da proslavimo nas prvi uspjesni radni dan. Po Jamesdinu posaljem deset maraka Fadilu za prijevoz. Eto masalna samo da vako nastavi bice para. I ja sam bogami ovako lipa ko ona. Unas su sve zene u selu ovako fine. Valjda sto nam je voda dobra. A i cojkovi su nam pofini. Dragi moji posto nemam vise para potrosila sam on sto je bilo malo ostalo od HARE A niko me ne zove da nosim paketice a i onaj tornjak mora jesti odlucila sam posto sam cula da je velika nestasica vode u svijetu da se prijavim za kopanje bunara pa kome treba nek se javi dinara vise nemam a moram sve platiti. Ostala sam duzna Fadilu za prevoz a ni u kuci vise nema nista jesti a devetero usta gladnih. Pa vas molim da pomognete kome god treba bunar nek se javi kopam duboko koliko zelite. A jesmi danas dan nikakav. Evo ja sad iz hitne. Danas poslije svadje sa svekrvom glava me bolila. Ja ko i obicno ogulim sebi dva kompira isicem ih ko za dilju i stavim naglavu. Glava mi pogolema a kompiri mi sitni pa moram po dva stavljati. Preklani mi je kompir bio krupan pa mi je i jedan bio dovoljan. Drzala ja te kompire na glavi dok me glava nije prosla. I posli sam bila malo zaspala. Kad sam se probudila veli mi ova moja najstarija kci da je Samed jopet bolestan. Ja mislila ospice se vratile. Pogledam djete vidim gori a pocrvenjo u licu. Vidim ja nema mi na stolu onih kompira sto sam drzala na glavi. Veli mi Samed da ih je pojo. Ja se sva nasikirala djete mi pojelo haman sirove kompire. Zovnem ja Idriza da nas otjera u hitnu a on mi veli da mu auto nece da upali , slab mu neki k..... Uh haman ne lanu. Ja stacu nikog u selu nema od ljudi s koli neg Fadil. Posaljem ja Jamesdina da zovne Fadila i cojek brate , hala mu dodje odmah. JA MISLILA SJESTI POZADA U AUTO AL VELI FADIL SJED TI NAPRED NEK SE DJETE PRUZI , NEK LEGNE. I zbilja ja sjednem napred a sve gledam da me ko nece vidti sa Fadilom. Pricalo se da je Fadil stari kurvar i da voli ici nastranu. Stigli mi u bolnicu primse ga odmah na hitnoj. Pogleda ga neki doktor , izgleda da je vlah , al nema veze nek mu je pomogo. Stave djetetu neku infusju. To je neka voda u flasama sto se mora platiti a ide u krv. I dok je to primio Samed se popravi masalna. U povratku ja jopet morade sa Fadilom napred u koli. Tamam kad smo prolazli kraj dzamije , izgleda da se aksam klanjo cudo ljudi je izlazlo iz dzamije. Mudju njima bio je i moj svekar i samo me je pogledo i spustio glavu. Ja jes mi i bilo nezgodno , ja sam kroz zemlju propala. Kad sam dosla kuci samo sam iznila Sameda i zatvorla vrata od kola. Nit sam cojku rekla fala nit sam ga pitala kolko je prevoz. A bogami cojk me nije ni pogledo ruzno a kamo li sta reko ili me dirno. Evo kako sam pocela traziti svog Haru ni jedan mi dan nije bio volko tezak ko ovaj danas, deseti. Ja jutros poranla , napravim sarmice i stavim da se kuhaju. Odem dovucem drva reko nek je soba topla. Pometem , sredim pokuci. Pomela sam i avliju , skroz do puta. Velim nako sama sebi nek je cisto kad oni hrupe. Uh zaboravi reci, sinoc mi porucli svekrva i svekar da ce doci i to po onom Idrizovom najmladjem sto ide jos u skolu. Zato sam ja sve to i spremala. Ali bogami umene je uvjek cisto. Kad ja sredim mogo bi insan svugdje meda lizanti. Dosli oni oko podne , ja nastavla kafu nama , stavla im sok , raspokovala kekis sto mi je doso namiloscu lani. Ja sacuvala od djece. Al veli svekrva ,,necemo mi sjedti. Al nastavi svekrva ,,Mi smo culi da je Hare moro pobici od tebe jer si ti njega patla i sikirala. Prica se da si se i kurvala sa Fadilom. Kazu da su Fadilovu ficu vedjali navece pred avlijom kad je Hare radjo. Ja ostala bez rici. Izgalami se svekrva namene ko na malo djete a ja samo sutim. Svekar i ne pregovara i on suti ko zaliven. Veli svekrva odjednom svekru hajmo. On skoci i odose. Voda za kafu je i savrila. Sva mi serpa izgorla. Ja sam lezala i plakala. Pa zar sam ja to zasluzla. A nisam vala nista od toga uradla. Optuzi me zena na pravdi poga. Boze dragi sta da radim. Pa i kurvom me napravise. Evo deveti dan a on , sram ga i stid Boga bilo, ne dolazi. Ja se i dalje bocim sa djecom. Fala Bogu Sameda prolaze ospice , cudo je bolji i matere svitske djece nebrane vise djeci da se igraju sa njim. Sinoc smo se isplakale ja i moje kceri zato sto Tomislav nije pobjedjo. Jutros mi Jamesdin dobio proliv , izgleda od Halimine masirace. Bogami on je pojo najvise, haman pola. Voli djete masiracu a ja nisam mogla reci nemoj jesti. Neka humanitarna organizacija nam donla nesto troska. Dolazli oni sa televizje da nas snimaju. Sad fala Bogu imamo hrane dovoljno. Svit mi se slabo javlja. Il je jos rano za paketice il mi niko nevjeruje da sam iskrena i da izgledam ko pravi Djeda Mraz. Moji sinovi mi nisu uspjeli uloviti jelena vec su mi nasli nekog starijeg psa tornjaka sa Vlasica pa me on vuce na sankama. Bolji je neg jelen samo sto moze puno pojesti. Onda napada svitske cumeze i pokla sve kokosi po selu. Ja morala davati ljudima svoje. Uh sto mi je bilo zao one Grahe. Nosla je po cjelu godinu. Nekad i po dva jajeta za dan. U komsije Idriza ima dobar horoz pa ja ga pozajmim i stavim pokatkad u svoj cumez. Odlucla sam cekati svog Haru. Ne interesuju me nikakvi dijasporci. Samo su mi se vlasi javljali. Jos ja govorla cudo puta da nebi drugu vjeru ali badava. Evo osmi dan a njega nema djavo ga neodnio. Dosadno brate , pusta mi nekako kuca bez njega. Malo prije mi dolazla Halima , navratla da vidi sta ima novo i da me pozove kod sebe da gledamo Big Brader veceras. Unje cojk veceras dezurni na poslu pa ja odlucla da odem. Ja sto ja volim tu emisiju na RTL televiziji. Bas mi nesto zanimljiva. Moram vidti ko ce dobiti milijun kuna. Ja navijam za Tomislava on mi je nekako najdrazi. Imali smo mi svoj telvizor al se pokvarjo ima 2 miseca. Ja nosla na popravak kod Halida onog od Zijadovce i on mi reko da opravak cudo kosta. Pa kad iskupim para akobogda ja cu njega opravti da djeca imaju sta gledati. Inace ja pratim sve ove nase kanale ; Hajat , Federalnu i OBN i platim preplatu redovno. Dragi su mi svi oni u Big Braderu bez obzira sto su vlasi. Reko bi insan da su nasi kako se fino ponasaju. Vole umene ove curce moje gledati emisiju haman ko i ja. Sve mi navijamo za Tomu ko da ce nam Toma poslati sta para ako pobjedi. Al neka fin je Toma. Rekla Halime da ce nam ispeci bjelu masiracu i da ce pucati celimase kokice. DJECA ME STALNO VICU DAJDEMO A MENE SRAMOTA RANO KRENTI. BIG BRADER JE TEK U OSAM SATI. Dragi moji prijatelji posto sam se istrosla ganjajuci svog Haru odlucla sam se da ove Nove godine budem Djeda Mraz. Ja sebi vec sasla odjelo. Imala sam nesto stare crvene odjece moje , Harine i djecje pa od toga sam sebi skrojla i sasla odjelo. Imam dosta vate sto sam dobla od humenitarne lani pa sam sebi napravla bradu i brkove. Evo sad vjezbam smijanje i govor. Da me samo cujete. HO HO HO HOOO. Fala bogu ima me i u visinu i u sirinu. Molim Vas da me pozovete da obradujem vasu djecu. Vase je samo da mi date pare za paketice a sve ostalo je moja briga. Ima da vam se djeca upisaju od radosti. Naucla ja i nekolko sala. Imam sanke one sto sa njima idem u drva. Malo sam ih ofaarbala i ocistila haman su ko nove. Onaj moj najstariji sin Malik sa Jamesdinom ce sutra ici na planinu fatati jelena i dok ga uhvate ja sam spremna. Necu biti plaho skupa. Kolko mi god dadnete za uslugu meni je zauhar. Al nek je halal. Sijem ja sad sebi i jedno zeleno odjelo pa cu mozda djeliti i bajramske paketice samo dok se raspitam kako to kodnas ide. Moram vam naesto ispricati. Ja sinoc smirla djecu i sjela za kompjutor nebil nasla kakvi informacija o mom Hari. Obidjem ja nekoliko sajtova , provjerim ovaj moj bolog i na kraju provjerim postu u mom e-boxu. Dobla ja poruku od neke zene u kojoj mi pise da se obratim gatarama da ce mi one reci gdje moj Hare. Legnem ja poslije spavati ali u glavimi se samo mota kako ce mi gatare sigurno pomoci. Tamam kad sam zaspala sanjam ja mog Haru ulazi mercedesom u nasu avliju. Ja nabrzinu sredim po kuci i izletim vani. Djeca vec grla babu a on im djeli poklone. Dnonjo im vala svasta. Hare moj pustio brkove , kosa mu pala na ramena , na njemu bijelo odjelo i bjeli sesir na glavi. Ja poleti preko avlije i tamam da ga zagrlim kad sahat zazvoni i prekinu mi san. Ja ponovo pokusam zaspati nebil ga zagrla al uzalud. Vidim ja da je pola sedam a u sedam imam autobus za Tesanj. Cula ja ranje da tamo ima neka zena sto gata i sto mi moze reci sta ce biti u buducnosti. Probudim ja Sakibu ovu moju najstarju kcer i dadnem joj upute sta ce raditi dok ja nedodjem. Dodje ja u Tesanj kod te zene. Udju ljudi bolesni na stakama izidju zdravi na nogama, udju tuzni izidju veseli. Dosla ja na red. Udjem unutra kad tamo jedna mladja zena. Nasminkana i maksuz oibucena , na njoj zlata po cjelom tjelu. Ispricam ja svoj problem. Veli ona meni kratko i jasno ,,Hare ti se nece vratiti , ti ces sebi naci novog cojka , udat ces se i sretno ces ziviti. Pitam kolko je kaze kolko das. Ja izvadim 5 maraka i dam joj. Krenla ja kuci placem a raznisljam kakav ce biti taj moj novi cojk. Ja podavno vikala svom Hari da nejde u kafane. Nije mi bilo jasno sta ga tamo vuce pa mu velim: - Haj ja cu tebi biti konobarica u kuci , donosit cu ti pice i sve sto narucis Sve ja tako nudla nebi li osto koce. Prihvati moj Hare to. Ja obukla mini suknju , duboki dekolte , uredla sto i velim Hari izvolte , sta zelite. Ja naspem, jednu drugu , trecu....... On me uscine pokatkad , plehne po guzi...... Dosla ponoc on dobro popjo. Ustade i veli mi da mu dodam kaput. Bilo je to onda kad je rat bio. Jedan dan ja pravla ustipke djeci. Vole brate sva moja djeca ustipke pa ja pocesto napravim. Ja govorla Hari haj trazi gdje da kupis nam drva. Nema neg dva tri naramka. Ja pravo navaljivala , sve nebil. Isla sam ja ranije sama u nabavku drva medjutim tad vala nisam mogla , bolila me noga. Ja sam znala uzeti sikiricu podruku i polako do sume. Usicem deblo , na rame i kuci. Kad je bilo sniga nisam morala ni nositi neg sam vukla po snigu. Imala ja lanac pa zakacim i nabrzinu dovucem. Znala sam i po dvaput dovlacti. Te godne jednog dana ja vukla trupac po snigu. Kako sqam ja isla ispred a ono klizavo bilo trupac kreno napred i nagazjo me na nogu tako da sam bila dobro povridita. I tako u tom mom navaljivanju da se nabavi drva Hare se naljuti name i ode nekud. Nije ga bilo do navece. Dodje on jamda oko 9 sati sa nekim cojkom. Kaze zene prekini sa ustipcima , zagasi vatru evo doso cojk po sporet. Ja poce plakati , djeca nastavise zamnom. Vriska po svoj kuci. Veli taj cojk dragi Hare evo vami pola ovih para sto sam ja namjenjo za sporet a sporet nek ostane , nek se djeca griju. Ah sto je meni bilo drago. Ja cojku odmah napravim serbe , pitam hocel kafu. Veli necu Bogami nisam je ni imala al obicaj je pitati , red. Popi cojk serbe i ode. Hare se izgalami posli i namene i na djecu sto smo kukali sto smo ga osramotli. Sutradan on za te pare ode i kupi velke drvene sanke i sa njima ode i dovuce nam drva. Imali smo ih dok ja nisam ozdravla a onda sam ja posle sa sankama vrlo lako dotjeravala drva. Imala sam ih i za prodati. Rat , proljece 95-te. Ja tek rodla ovog predzadnjeg, mog Sameda. Rodla ga vala koce. Hare bio na liniji. Pomogla mi Latifovca, fala joj. Sutradan doso Hare , pustio ga komandir zbog dobitka. Velim ja svom Hari haj mi bolan kupi mandarina nesto su mi prahanle. Izvadim je 50 maraka sto mi je poslala tetka Fatime iz vana po nekim ljudima Uzme Hare pare i ode da mi ih kupi. Velim ja de ako ti sta ostane para kupi i jedan paket kutiju laktovita. Da izvinete , Samed mi bio jak u ustima pa mi sve bradavice natekle. Bas me bolile sise da izvinete. Pa mislila sam da se ponekad malo odmorim. Imala ja flasicu ostala od Jamesdina ovog malo starjeg sina. Oso Hare i vratio se nakon tri dana pjan ko letva. Ja pitam gdje su mandarine , gdje laktovit a on mi veli da su ga napali neki kriminalci i oteli mu pare. Ja sta cu, sutim. Bilo mi ga zao. Kad smo davali ime Jamesdinu ja predlagala da bude Ahmet al Hare navaljo nikako nek Jamesdin. Men to ime bilo poruzno. Pitam ja Hare sto si tolko navaljo na to ime. Kad mi je isprico pricu da ima neki glumac sto se tako zove ja povirovala i otad mi to ime fino. To se nekako ime pravo na engleski zove James Deen al se nanas kaze Jamesdin.



Boki Maradona - Trazim srecu - (Audio 1989) HD
Ja govorla Hari haj trazi gdje da kupis nam drva. Evo nakon nekoliko dana ponovo sam nasla vremena da se javim. Voda mu je odlicna. Svaka od njih misli da je vaznija. HO HO HO HOOO. Gledam vrabca izbezumljen leprsa nad granama voca i nikako da pronadje mrvicu cvrstog tla gdje bi se spustio i odmorio. Neki dan bas kao u lijepoj bosanskoj sevdalinki snijeg pade na beharli voce. Zao mi bilo sto ode al u drugu ruku i drago sto ce stagod parica zaraditi da nam djeca imaju sta jesti.

[Slatkica iz Zagreba|Poznanstva, druzenje, brak, veze|Plavi oglasnik potražnja]






Oznake: Registracija

Kurve novi sad - Stvarne djevojke

U Novom Sadu oko 200 uličnih prostitutki, većina bez osnovne škole










Click here: Kurve novi sad






Prostitucija je sa spiska kriminalnih aktivnosti skinuta 1983. Ako neko želi i muško i žensko u kombinaciji, to košta malo više, oko 3. Zanimljivo je da se u Srbiji prodaja tela ne tretira kao krivčno delo nego kao prekršaj.



kurve novi sad

Ponekad zaista i studiraju i rade, ali često im je to samo paravan. IME: Lek GODINE: 29 god ZANIMANJE: promoterka MESTO: Novi Sad OPIS: Mogu ja da se foliram i da pisem sad ovde neke bajke. Inače, ovo udruženje sa seksualnim radnicama radi od 2007.



kurve novi sad

TAJNI SNIMAK: Ušli smo u novi evo kakav SEKS prostitutke nude za 2.500 DINARA (VIDEO) - Ako neko želi i muško i žensko u kombinaciji, to košta malo više, oko 3. ITALIJA - Nije ilegalno baviti se prostitucijom, ali je svaka druga radnja vezana za ove aktivnosti, poput podvođenja ili organizovanog bavljenja, zabranjena kao i u drugim evropskim zemljama.



kurve novi sad

Doskoro je Užička ulica na Salajci važila za miran deo grada. Ušuškana, čista i tiha, dugo je uživala reputaciju bezbrižnog kutka, kako za one najmlađe, tako i za njene vremešne stanovnike. Ipak, odnedavno, u šta smo i sami imali priliku da se uverimo kada smo došli posle poziva dela tamošnjih stanara, Užička ulica poprima drugačiji izgled i preti da stekne potpuno drugačiju reputaciju. Njihove pritužbe nisu lažno moralisanje. Svesni su, kako kažu, toga da je te devojke i žene verovatno muka naterala da se bave nastarijim zanatom na svetu, a s obzirom na to da pružanje seksualnih usluga kod nas nije zakonski regulisano, prinuđene su na sve i svašta. Od razbacanih kondoma, ubrusa i maramica nemate praktično gde da koraknete. Pošto naša ulica nije ni odgovarajuće pokrivena rasvetom, mračni delovi su idealni za parking automobilima u kojima se odvija prostitucija - pričaju zabrinuti stanovnici. Naši sagovornici kažu da su se zbog svog neočekivanog problema obraćali i policiji. Zato stanari Užičke ulice smatraju da bi češće patroliranje policijskih službenika u njihovom kraju primoralo i seksualne radnice i njihovu klijentelu da izaberu drugu lokaciju. Međutim, njihova selidba sigurno ne bi rešila osnovni problem, već bi briga stanovnika tog dela Salajke samo prešla na drugoga.



crnka novi sad
Prodavačice ljubavi najvidljivije su kod novosadske Kaćke petlje, a pod budnim okom makroa usluge najčešće pružaju Romkinje, među kojima ima i maloletnica. Svi oglasi sadrže i autentične brojeve telefona za koje ne treba ništa da platite - dzabe oglasi samo za vas! Razvojem inteneta i telefonije razvijen je novi vid komunikacije sa drugim osobama u cilju uspostavljanja prijateljskih i ljubavnih veza. Ponekad su posrednici ili makroi rođaci, a retko roditelji. MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka. Moramo napomenuti da su mnoge od maserki bile neljubazne i ceo razgovor završavale u tridesetak sekundi.

[Nova Lista 1-32260|Honorarni poslovi sisak|Težak toksični hepatitis izazvan sokom crne rotkve (Raphanus sativus)]






Oznake: kurve, novi, SAD

Posao u crnoj gori sezonski - Pronađi pratnju

Rad u Crnoj Gori










Click here: Posao u crnoj gori sezonski






Stručno obrazovanje ne produkuje potreban kadar za privredu, puno je visokoškolaca, a manjak stručne radne snage koja se uvozi. Rezultati istraživanja pokazali su interesovanje studenata za rad tokom sezone. Ova faza anketiranja će trajati narednih mjesec dana. Bez poznavanja crnogorskog jezika, ova procedura je teška, zbog toga se poslodavac bavi formalizacijom dokumenata.



posao u crnoj gori sezonski

U Uniji poslodavaca Crne Gore, međutim, ne slažu se sa navodima da je registrovani biznis problem. Poslodavci su upoznati sa svim detaljima i informacijama i sa njima su dogovoreni način i procedura angažovanja mladih. Ovi kolačići prikupljaju anonimne podatke i ne mogu pratiti vaše posete drugim internet stranicama.



posao u crnoj gori sezonski

Sezonski poslovi - Prema zakonu, on mora da podnese dokumente o prestanku i otkazu i tek nakon toga ima pravo da ponovo podnese zahtjev za boravak preko drugog poslodavca ili samostalno.



posao u crnoj gori sezonski

Što se radne dozvole tiče, verujem da će tako i biti i da će te prijaviti jer inspekcije ima svuda i često im upadaju u proveru tako da poslodavci neće da rizikuju. Meni su sve to ispoštovali i imala sam staž i prijavljena regularno. Ne zvuči loše, slobodan dan + vrv ćeš imati i bakšiš a i bonus hoće i da časte ako se dobro pokažeš.. Ja se smestila kod lika jednog sada za dz u zamenu da ocistim 2-3sobe dnevno dok ne krene sezona. Kad krene ko sobarica 300-350 e ,smestaj i hrana. Radi se dnevno od 3-8h zavisi od posla. Po kaficima je 450-500e sanker obavezna prijava i sanitarni,dozvola,potvrda iz mupa,ali bez smestaja i hrane traze se jos sobarice kod mene,ako hoce neko Slobodno zauzmite stav kad pregovarate o uslovima, ovdje u HN je velika nestašica sezonske radne snage, a Marica će vam potvrditi da apsolutno svi traže radnike i da više nisu toliko bahati jer su se opekli prošle sezone kada bukvalno nisu mogli naći radnike, većina njih. Bosanci sad uglavnom idu u Hrvatsku i CG HN posebno im je posljednja opcija, a ovi su tek postali svjesni toga. Sad većina nudi smještaj + hranu, a može ih se ubijediti i da plate troškove radne dozvole, neki to i sami nude. Slučajno sam naletio na ovu temu, pa da ohrabrim one koje misle ići. Isla bih u CG da radim. Imam iskustva u prodaji i odlicno znam engleski jezik. Da li se i dalje traze radnici dole, da li znate ima li otvorenih pozicija i gde... Vase preporuke su dobrodosle. Mozete mi pisati i u pp. Ako ima neka devojka da hoce da okusa srecu po pitanju posla u CG, moze da se javi, pa mozda i da odemo zajedno, nekako je lakse kad imas drustvo.



Sezonski poslovi
Koristimo tehnologiju kolačica kako bismo vam ponudili bolju uslugu posete naše web stranice, u potpunosti prilagođenu vama. Svi komercijalni objekti su u 95 do 98 odsto slučajeva registrovani. Oni koji su to uradili minule sezone, pokazali su rezultate istraživanja, u 95 odsto slučajeva zadovoljni su radom naših maturanata i studenata. U martu i aprilu mnogi hoteli, kafici i restorani, nocn klubovi i barovi, turoperatori i turističke agencije na obali Crne Gore otvaraju različite pozicije poslova za sve ko žele da rade tokom ljeta. Radulović sugeriše da se sa projektom naredne godine počne ranije,već od 1. U Crnoj Gori, stalni nedostatak stručnog osoblja u nekim oblastima i pronalaženje prave osobe može biti prilično teško. U Sali za press Jadranskog sajma 11. Jeftina radna snaga jedan je od preduslova brze i lake zarade. Ovi kolačići prikupljaju anonimne podatke i ne mogu pratiti vaše posete drugim internet stranicama. Izdaje se strancima koji imaju status stalnog stanovnika. U Centru za građansko obrazovanje Crne gore obrazlažu Zakon o strancima. Ali, rezultati su ispod očekivanja.

[Gospodarske komore Čakovca i Nagykanizse povezale se Sporazumom o suradnji|Kako pronaći curu preko interneta|SVI NA TINDER: Zanosna Nina traži dečka]






Oznake: teško, do, posla, naš, moru, rad, u, Crnoj, Gori, e, za, građane, Srbije, ovog, letač, biti, gotovo, NEMOGUĆ

Usluge za google play apk - Datiranje za seks

Model teksta










Click here: Usluge za google play apk






If you are using a wired connection, your device must support a 'Transferring media files MTP ' USB option to allow content to be transferred. Uživajte u filmovima, serijama, emisijama i raznim eventima, bilo kad i bilo gdje zahvaljujući RTLplay aplikaciji. Hosting datoteka proširenja ne naplaćuje se dodatno.



usluge za google play apk

Idealno je ažurirati usluge Google Play. Kada vam se pojavi Google Play Store Error Code 919, to zapravo znači da ste preuzeli aplikaciju i ne možete da je pokrenete. Upravljanje datotekama proširenja Možete prenijeti nove ili dodati postojeće datoteke proširenja APK-ovima u izdanju skice. Google usługi odgrywają również zwiększa swoje doświadczenie z aplikacjami.



usluge za google play apk

Ažuriranje Servisa I Ispravljanje Pogrešaka APK - Metod 1: Prvo i najjednostavnije što možete uraditi jeste da restartujete telefon.



usluge za google play apk

Google Play Store est l'application officielle de Google permettant d'avoir accčs ŕ la boutique en ligne du męme nom sur mobile et tablettes Android. Grâce ŕ elle, l'utilisateur peut acheter et télécharger des applications ou des fichiers multimédias depuis son terminal Android. Avec Google Play Store, l'utilisateur a accčs ŕ environ un million d'applications et de jeux. Il fournit également une multitude de fichiers musicaux et de vidéos. Il appartient ŕ l'utilisateur de consulter les nombreux articles avant d'arręter son choix sur tel ou tel produit. L'outil a été doté d'un module permettant de trouver rapidement n'importe quelle application présentée dans Google Play Store. Il lui suffit de rentrer le nom ou un mot-clé. Il en est de męme dans le cas oů l'utilisateur recherche une vidéo ou une musique spécifique. Google Play Store intčgre une option permettant ŕ l'utilisateur d'acquérir n'importe quelle application payante. Il y trouve également des livres ou des films mis en vente. L'achat s'effectue depuis le volet utilisateur sans que ce dernier ait besoin de quitter l'application. Directement depuis l'interface, l'utilisateur récupčre les applications ou autres articles achetés. Une fois downloadés, ils apparaissent automatiquement sur l'interface. Les processus de téléchargement et d'installation ont été améliorés afin de faciliter la tâche de l'utilisateur et éviter les multiples clics.



Hack ANY Game!%
Wymagania systemowe System operacyjny: Android. Rješenje je jedino da obrišete sve nebitne podatke, fotografije, video-snimke, muziku, ali i aplikacije koje ne koristite. Iskreno se nadamo da će vam to pomoći i vašem problemu staviti tačku. Ona također pruža veze na Trgovinu Play. Metod 2: Resetujte Google nalog. Prva stvar koju treba napraviti ako se pojavi pogreška je očistiti podatke cache i data aplikacije. Za Google Play Store bilo da dobijete poruku o pogrešci, prekidu rada ili se jednostavno aplikacija ne želi otvoriti, ili imate problema s preuzimanjem aplikacija, postoje rješenja. Clicking the Download button will take you to a page on the Google Play store where you can download or update the app manually. Google Play Store Error Code 504 znači da aplikaciju ne možete preuzeti, jer je u međuvremenu došlo do greške. Uvijek PONOVNO POKRENUTI restartirati uređaj. Kada se proces završi, pri pokretanju telefona pitaće vas da se prijavite, unesite podatke od nekog drugog naloga koji ćete koristiti.

[Erotske price bisex|Seksi chat uzivo|Kako ga oralno zadovoljiti]






Oznake: pogreška, niste, pristupili, Trgovini, google, play, naš, svojem, uređaju, ovim, računom, e-pošte

Oglasi zene nis - Lijepe djevojke

Sex oglasi Niš










Click here: Oglasi zene nis






Ima sina od 8. VAZNO: Slanjem oglasa sa svog broja telefona prihvatate ovog sajta i cinjenicu da ce vas broj telefona i oglas biti vidljiv na sajtu odmah posle slanja. Prošetajte Niškom tvrđavom ili obalom Nišave.



oglasi zene nis

Ja: koje podrazumeva da se, konačno, bavim sobom. Odlično očuvana, kao nova. Ovo su provereni oglasi! Drveni morski parfem za avanturističnog i elegantnog muškarca.



oglasi zene nis

intimno druzenje nis - Takođe, u ponudi imamo posebnu ambalažu idealnu za poklon, sa posvetom na pakovanju, koju možete dobiti po promotivnoj ceni od 1399,00 dinara. Najbrze do devojke, dame, za druzenje, sex, masazu.



oglasi zene nis

Sex oglasi Niš Najveći i najbolji lični oglasi Niš Licni oglasi Nis vam daju na hiljade potpuno besplatnih kontakata. Svi seks oglasi Nis su odmah izlistani sa brojevima telefona. Samo treba da proberete one koji vas najviše zanimaju i da okrenete broj telefona. Odmah dogovarate intimni sastanak, bez ikakvog posredovanja ili naplate. S druge strane, ako želite da postavite svoj oglas, to se naplaćuje. U tom slučaju smislite adekvatnu poruku i pošaljite je na naš broj telefona. Obavezno ukucajte sex nis i ne zaboravite da negde u samom tekstu poruke napišete i svoj broj telefona. Ne tražite kurve nis! Mi smo potpuno legalan servis. Ako ste ovde došli tražeći kurve u Nišu, znajte da ovde toga nema! Mi smo potpuno legalni i trudimo se da na sajtu izlistamo isključivo oglase običnih ljudi koji su u potrazi za seksom. Znači ako ovde vidite ona trazi njega nis ili erotska masaza nis, znajte da su u pitanju nekomercijalni oglasi ili prosto nije bilo moguće dokučiti ko stoji iza oglasa na osnovu samog teksta. Budite oprezni i želimo vam dobru zabavu. Nisam ljubomoran, ako je zauzeta,ili ima dece.



Paul Vitti - Prodaja auta (Selling cars Robert De Niro)
Neka od poglavlja su: države, gradovi, zanimanja, javni natipisi, opšti izrazi, odbijanje, potvrđivanje, pozdravi, osloljavanje, sporazumjevanje, osobine, vrijeme, praznici, vremenske prilike, brojevi, redni brojevi, boje, mjerne jedinice, na granici, na aerodomu, putovanje, benzinska pumpa, motor, automehaničar, nezgoda na putu, hitna pomoć, sudar, saobraćajni znaci, banka, menjačnica, hotel, boravak, plaćanje, jetovanje, zimovanje, restoran, posuđe i pribor, jela i pića, gradski prevoz, znamenitosti, odeća, kućni aparati, kod frizera, kod zlatara, trafika, pošta, telefon, u poseti, porodica, intimno druženje, komplimenti, karakterne osobine, zabava, razonoda, sport, kod lekara, kod zubara,... Trazim devojku kojoj bi odgovarala opustena varijanta tajne kombinacije. Bilo da želiš da upoznaješ ljude iz Niša ili šire, iskustvo će biti zabavno, a tvoj društveni život bogatiji! Mi smo potpuno legalan servis. KONTAKT: MONATEKST PORUKE na broj 5887. Podrazumeva se moja finansijska podrska na mesecnom nivou ili kako se dogovorimo. U toku dana dobicete SMS-om broj dame.

[Posredničke agencije za zapošljavanje u RH|Osobni kontakti metkovic|Xvideos srbija]






Oznake: srbija, upoznavanje, licni, oglasi, po, gradovima:

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.