13.12.2006., srijeda

Na na na na nasrao se ja....

... na na na na nasrala se ti...
Ma nisi, mada ponekad voliš srati...
Pitate se o kome ja to - pa o svojoj alteregotriperaškoj osobi koja čuči tamo i jebe mačku mater serući komentare po blogovima ljudi koje nikada nije upoznao, a nakon tako i takvih nas(t)ranih komentara vrlo vjerojatno niti neće. I nek bude sretan ako ti kojima je srao ne budu ludi i obrišu mu te komentare, ili još gore - puknu ga na ignore, a on je njih favo(v)ritnuo.
Mislim, taj bedak nema blage veze sa komentiranjem, samo, ako mu ja to velim na njegovom blogu, zbog toga jer mi zna lozinku još me i obriše i gdi sam onda... ili me ne obriše, nego odluči zaboraviti koji user(i se)na_me i (dupli)pass(mater)word koristi za uređivanje ovog bloga i adio Luđak.
E, pa nećemo tako, ako hoće nešto poduzimati, nek' poduzima, a moje je pravo da mu serem zbog toga, pričam okolo kako je glup k'o noć, kako mu postovi po kurca ladne vode (znam da usporedba ide drukčije, ali ovdje je sasvim funkcionalna i ovakva) ne valjaju, kako hoda okolo i prosi da ga se čita, onda ga se pročita, onda sere kak' to kaj piše ništ' ne valja da bi dobil kontra, kao je li, pozitivne komentare i tako dalje...

Da se razumijemo, ovo dalje čitajte kao disklejmer jedne lude osobe koja piše u ime druge lude osobe.

Dakle, sve što je ovdje izneseno ima i nema veze sa nečim što je negdje drugdje (ili nije), izneseno, a ako i ima veze nije namijenjeno biti nekome uvreda, ponižavanje ili tome nešto slično.
To je samo preseravanje.
Srdačno vaši - Luđak Reminiscentio i MadDogSh.
- 19:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (8)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Roman toka svijesti pisan škrakopisom tastature golog uma.

Ovaj box naslova nema, ovaj box nema naslova, aj ovaj box sad naslova nema, joooj, nano naniceeee...

Ovo je možda jedini način da se objavim svijetu prije nego me odvedu tamo gdje je malo svjetla, a puno mirisa joda. Čuvajte me tu, da me ne odvedu!
Čak se i rimuje, mada je to rima koja čeka plimu...

Nakon vrlo pismenog uleta nedefiniranog konglomerata sprdajućih se, pretpostavljam, šištavica, a možda i tipova koji misle kako je lako i jednostavno imitirati žene, započeo je historijat Luđakove ignore liste.
S obzirom da ja radim sve obrnuto nego bi to trebalo, ovdje imate priliku i pročitati tko je sve na mojoj ignore listi:
#1: yomyboys.blog.hr

Eto, svi nešto navode linkove k'o da im se nekud žur, e ja baš neću, nego ću to lijepo polako, kao recimo, ovaj frajer je još luđi od mene, a onda krenem malo dalje, pa naiđem na još jednu ekipu luđaka... ih što nas imaaaa... stay tuned, bit' će toga još, možda baš i ne previše ludih, k'o ovaj tu, recimo.
Blogogledajući štošta, na putu za Virginiju zastadoh... tek da bih nagradu udijelio.