smijalica u banani....iliti reflection..al netko mi prasno ime...

24.12.2005., subota

eto....divan dan.....sunce.....na badnjak...može...prodano...je da bih ipak barem malo snijega...pahulju pahuljicu....onako samo zbog filinga....al super...pripreme su onak ...ful ful....stara cijeli dan skače po kući i tako iz godine u godinu...i stalno brije da će neš zaboraviti...a kaj ćeš zaboravit,molim te lijepo?....možda ispeč još jednu vrstu kolača za svaki slučaj...onak samo da se nađe,ako prifali....ha...moš si mislit...uvijek ista priča....ispeče one lude kokos kiflice....i to tonu njih....svake godine afkors,jer bez njih nema Božića kod nas,a ni ostalih blagdana....i onda mi još bira koju ču pojesti....naravno one koje joj nisu dobro ispale.....ma nema veze ...da nema toga nebi to bilo to....a ja sam ove godine baš onak ....laganini flegmatično raspoložena...uživam u malim stvarima.....u biti divan završetak poprilično čudnovate godine....ova je baš proletjela.....al onak.fiju....daklem od 2005. sječat ču se svega zadnjih 3-4 mjeseca....onako da su vrijedni sječanja...i to uistinu...izdogađalo mi se toliko stvari da je to nestvarno...a prvenstveno sam se promijenila i to toliko da mi ni samoj nije jasno.....pokušavam uživati....u životu....ma oduvijek uživam....ali nikad dosad ovoliko svjesno....u ljudima ,događajima,malim stvarima...u ničemu ponekad....a prvenstveno u sebi;)....učim se živjeti sama sa sobom...prihvatiti sebe.....zgrabiti život čvrsto ....i zaplesati.....večeras .....sutra ....preksutra;)
- 14:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>