..like a rose on the grave of love..

utorak, 12.02.2008.

ovo uopce nema smisla - al meni se ipak sviđa

i sad si tu, a kao da nema te
gledam te, cekas me, ne vidis me
zajebi dogovor, ionako nije bilo vrijedno
idem protiv rijeci, nema veze, glavno da imam cilj
ti se gubis, pridrzavam te
mislis da se mozes naci u jednom danu?
sretno ti bilo princezo
nisam flegma, al bljuje mi se od cekanja
nemoj krivo shvatiti, sve ce na kraju biti okej
pridrzi se, padas, nema me
u daljini se netko zlokobno smije, to si ti?
daj mi reci tko si ti, imas ono nesto
dan je ljubicast, meni je super
dok ju gledam kako prolazi reze mi srce na komadice
i onda je tu, i opet se smije, i opet se smijem
al koji kurac se smijemo? nije smijesno!
i sad si tu, a kao da nema te
gledam te, cekas me, ne vidis me
zajebi dogovor, ionako nije bilo vrijedno
danas je opet bilo neko okupljanje
mislim da netko odlazi - sorry ( ne idi - kamo ces? )
makni taj ponos, kaj ne vidis da samo bezveze strsi?
daj mi jos, jos jednu lajnu tvog osmjeha
nema veze ako je malo kasno, dan jos traje
daj mi prst, spremna sam ti dati cijelu ruku
zaljubljenost je malo sladunjava
nisam zaljubljena ( samo opijena osjecam? zaljubljena sam )
i sad si tu, a kao da nema te
gledam te, cekas me, ne vidis me
zajebi dogovor, ionako nije bilo vrijedno ( glupi ponos )
- 17:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.