..like a rose on the grave of love..

nedjelja, 22.04.2007.

probudila me zelja za..

Dok te citam kroz korice zatvorene knjige ti se i dalje smijes i ocekujes da cu prestati kao sto je sve do sad kod tebe prestajalo. Dosadno mi je, zato to i radim. Nisi mi najvaznija zanimacija. Zalim te, ali te i uzvisujem. Ima neceg posebnog u tebi. Steta sto nisi svjesna tog..

Jedna mi je druga promakla. Otklizala mi se kroz prste. Oni ocito nisu bili dovoljni cvrsti da ju zgrabe i zadrze, barem na tren. Ali nema veze. Nije da mi je zao, samo sam sto prije htjela popuniti prazninu u sebi. Izgleda da ce sve ipak ici tezim putem.. Ona ipak zasluzuje nesto drugacije.. ili je samo navikla na nesto drugacije? Nema veze..

Gorcino, tko te zamijenio? Kome si ustupila svoj tron? Ja ne znam jer ja ne osjecam. Da li je moguce da netko drugi osjeca umjesto mene? Nije, dobro da nije. Uzet cu sve k sebi, u sebe. Ispunjenost i pripijenost bit ce moje osobine. Ja cu doci.. i ti ces doci.. tko si ti uopce?

Povezom cu ti zavezati oci i poslati te u svijet. Sve ces proci, a nista neces vidjeti. Upravo to i sada radis, bez poveza na ociju.. Izbacujem nekog iz svojih rijeci, nema ga vise. Sloboda nije tako laka kako se cini, zar ne?

Okreni se iza sebe i pogledaj sto si napravila. Odvratna si i gadis mi se. Vise nema isprike za tebe. Ne ocekuj da cu te prepoznati vise, necu se ni truditi. Zivot ce postati moja sljedeca pratilja.
- 17:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.