< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

biti il ne biti

!!Najave koncerata!!
Six Pack
Antenat
St!llness

17.2 Baraka --> Kutina
------------------------------------

Opis bloga:

Reggae,SKA-SKA-punk, dredlocks, rastafari....and all the stuff i love!

About me:

Ime: Petra
Nick: red_queen
Škola: Turistichka,3. raz
Volim: dobru muziku, dobar party,dobru pijanicu,dobar punk cert,dobar pogo, dobru rukometnu tekmu, svoju party ekipu iz kž,bj i kc, FAN, tamno velebitsko,žuju strong,teqilu, b-52, sendvich iz puba...
Ne volim: dvolichnost, neiskrenost, nepravdu, izdaju, narodnjake, ribu i plodove mora....
Slušam: SKA,reggae,SKA-punk, neshto punk-a...a na playlistu ce ugurat i System, Limp Bizkit, Prodigy...
Bavim se: pratim rukomet i odlazim na rukometne tekme Podravke (Koprivnica), spavam, visim na netu, idem na certove, i tak....

ak vas bilo kaj zanima ili neshto treche,evo vam moj icq pa se javite....

icq:277909370




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Manu Chao

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

dosta za sad....

red's reggae blog

Linkovi
Blog.hr
Odlican reggae blog
Brica
bashment
Blog o SKA, Skinsima and stuff
Medek
Dread Station
P.O.R.O..T.A.
Trip to Zion
reggae reviews-kul site
AresIV
REPORTI S KONCERATA







ACL Tickets









Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

11.03.2007., nedjelja , 21:56
BLOG PREMEJŠETN!!!

dragi ljudovi koji citate i posjecujete blog!
Moram vas objavjestiti da je blog premjeshten na server od blogera.
Razloga je malo no bloger je puno kvalitetniji i jednostavniji server!
Evo pa me slobodno tamo posjetite!

vasha red_queen

link: http://red.bloger.hr


say (9) | print | #

10.03.2007., subota , 00:08
POVIJEST I KULTURNI KONTEKST DJEMBE BUBNJA

Ovo je moj najdrazi instrument i nadam se da cu uskoro dovoljno zashparat da si ga priushtim!


Za ritam i bubnjanje se kaže da su “materinji jezik” čovjeka. Od početka ljudske povijesti, kod svih drevnih civilizacija, ples i bubnjanje bili su ono što je povezivalo pojedinca sa zajednicom, suštinski element slavlja i okupljanja koje je stoljećima nadahnjivalo kreativnost, produktivnost i duh zajednice. Oni su bili neizostavni dio bilo kojeg važnog događaja zajednice - rođenja i smrti, slavljenja mladenaštva i zrelog doba, ženidbe i udaje, predaka, duhovnih rituala i iscjeljivanja.



Djembe (djembé, yembé, yimbaru) je kralj afričkih bubnjeva, simbol radosti i slavlja. U Zapadnoj Africi svira se na gotovo svim svetkovinama i prigodama. Zbog svoje moći da pokreće ljude, afrički majstori nazivaju ga “Magični Bubanj”, a zbog svoje duge povijesti kao osnovno sredstvo u afričkoj iscjeliteljskoj tradiciji, nazivaju ga i “Iscjeljujući Bubanj." Izvor te snage je u samoj njegovoj strukturi. On je spoj dviju životnih sila - životinjske kože i tvrdog bjelogoričnog drveta. U mnogim afričkim tradicijama smatra se da drvo u sebi nosi sve znanje univerzuma. Njegovo korijenje prodire duboko u zemlju, dok mu grane dotiču nebo, te je na taj način u stalnom doticaju sa silama koje su skrivene za oko čovjeka. Ako pomislimo na organsko znanje koje je drvo apsorbiralo, počinjemo uviđati da se u bubnju nalazi ogromna snaga i da je živ.



Djembe bubanj potiče iz Malija i Guineje, od naroda Malinka i Susu. Zemlja Malinka naziva se Mande, a riječ Mali je deformacija riječi Mande. Termin Susu (ili Soso) odnosi se na bliske rođake Malinka koji potiču sa sjevera Malija i koji su emigrirali u Guineju. Iz Malija i Guineje djembe se rasprostranio u Senegal, Obalu Slonovače, Ghanu, Burkinu Fasso i druge zapadno-afričke zemlje. Tradicionalno ga izrađuju i sviraju kovači. Međutim, nitko ne može točno reći koliko je djembe star. Neki smatraju da datira čak od 500. godine o.e. Koliko god star bio, vjerojatno je nastao od velikih mužara koji su se koristili za drobljenje prosa.



Djembe danas preuzima svijet poput oluje i uz conge je postigao status najpopularnijeg perkusionističkog instrumenta - instrumenta s najvećom snagom i najširim spektrom zvukova. Izvan Zapadne Afrike prvi put je predstavljen pedesetih godina prošlog stoljeća u Americi, zahvaljujući Fodeba Keiti i Les Ballets Africans iz Guineje, ali je tijekom narednih dvadesetak godina poznat bio samo malenom broju glazbenika i zaljubljenika u afričku glazbu i ples. Zahvaljujući velikoj ekspanziji World (ethno) glazbe u svijetu osamdesetih godina, i brojnim afričkim glazbenicima koji su sve više počeli nastupati izvan Afrike, djembe doživljava veliku popularnost i u Europi i u drugim dijelovima svijeta. Velikoj popularnosti djembea doprinjeo je i Mamady Keita, još jedan veliki afrički majstor. Zahvaljujući njemu, ljudi su sve više počeli uviđati da djembe nije bilo kakav instrument, već da ima jednaku vrijednost kao i klavir, violina ili flauta.



Afrički djembe bubnjari koji žive i podučavaju na zapadu daju sve od sebe da stranim učenicima prikažu i izraze dubinu ovog instrumenta, ali se javlja klasični problem interpretiranja strane kulture i jezika. Engleski je često tek četvrti ili peti jezik kojim se služe djembe bubnjari, a za afričke ritmičke koncepte ne postoje ekvivalenti u europskim jezicima i vrlo ih je teško objasniti. Pogotovo je teško prenijeti zapadnjacima iskustvo i značaj sviranja točno određenih ritmova na tradicionalnim događanjima. Takav jedan tradicionalni bubnjarski događaj u Africi traje satima, a bubnjari i plesači koncentriraju se na jedan ili nekoliko plesnih ritmova. Plesači obično prilaze bubnjarima pojedinačno ili u grupama po dvoje ili troje i zaigrano ih izazivaju, postupno stvarajući sve ekstatičniji ples i ritam.

Image and video hosting by TinyPic

Iako se na zapadu može naći uistinu puno albuma sa djembe ritmovima, u Africi oni gotovo i ne postoje. Može se tamo naći stotine CD-ova i kazeta sa tradicionalnom i modernom glazbom, ali ne i albuma sa djembe ritmovima. Afrikanci će reći da bubnjanje nije za slušanje nego za plesanje. Ples uz djembe je društveni događaj kojii zahtijeva "prave, žive" bubnjare.



Postoje i neke zbunjujuće činjenice s kojima se susrećemo kada proučavamo tradiciju Zapadne Afrike. Za istu etničku skupinu možemo naći više različitih naziva. Na primjer, Konya je isto što i Konyaka, Koniagni, Konianke i Manian.

Image and video hosting by TinyPic

test napisao: Krešimir Oreški


say (3) | print | #

06.02.2007., utorak , 15:22
Happy Birthday Bob!

Prije tochno 62 godine rodjen je jedan od najvechih umjetnika koje je svijet vidio. Bob Marely!
E pa care SRETAN ROĐENDAN!!!!
Sutra u njegovu chast svi u Mochvaru na tribute s pochetkom u 20:00h...Trip to Zion vas ochekuje!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


say (12) | print | #

05.02.2007., ponedjeljak , 14:54
Radikal Dub Kolektiv - 'Bass Matters'-recenzija

Image and video hosting by TinyPic

Nakon tri godine, na sceni je svoje mjesto, zasluženo, zauzeo i drugi album našeg najboljeg i najkvalitetnijeg dub reggae benda, Radikal Dub Kolektiva.

Osnovan 2002., bend koji su činila samo tri čovjeka, u pet je godina izrastao u respektabilan i ozbiljan sastav ljudi koji se ne boje svoje vizije prezentirati kritičnijoj i iskusnijoj publici nego što je naša. Danas, iza Vanje, Vedrana, Vrkija, Jadranka i Damira stoje dva uspješna i kvalitetna albuma te ime koje se probilo na svjetsku dub scenu konkurirajući nekima od najvećih imena. Iz RDK-a nedugo zatim nastao je i RDK Sound System kojim su postali pokretači mnogih programa koji su s vremenom i odobravanjem publike ušli u stalni program Mochvare (Punk Reggae Fiesta, Dub Caffe, Tribalizer).

Prvi album, izdan još 2004., prezentirao je trinaest pjesama od kojih su gotovo sve postale hitovi koji su se na koncertima prepoznavali i nailazili na pozitivne reakcije publike. Taj album je, kako naglašavaju i članovi benda, bio više sastav dub, reggae, ska, punkrock, trance/ambient zvukova, dok na drugom, RDK ulazi u novo doba i izvodi više live, upbeat dub.

Bass Matters završna je faza Bass Matters- RDK meets Perch in Dub, koji je snimljen u travnju 2005. u Zion Train studiju. Izdavačka kuća koja je RDK uzela pod svoje okrilje u ovom projektu je Universal Egg koja je u vlasništvu Neil Percha iz Zion Traina i Abassi All Starsa. Da bolje nisu mogli proći, pokazuje i činjenica da su se ovom suradnjom smjestili uz bok majstorima duba kao što su Abassi All Stars, Zion Train, Vibronics, Nucleus Roots, Dubdadda, Jah Works, Love Grocer …

Bass Matters je na tržištu od 18. 12.2006, a kod nas se može nabaviti od 20.12.2006. u Kingston vinyl & cd shop (Radićeva 3, Zg, www.kingston.hr ). Kingston je također i distributer za Hrvatsku.

10" vinil, koji je poslužio kao najava novog cd-a, sadrži četiri remixa stvari A Brighter Future feat. Lua od kojih su dvije obrađene od Abassi All Starsa, a dvije od RDK Sound Systema. Originalna stvar, sa prekrasnim, umirujućim glasom Lue, nalazi se na albumu.

Album vokalno ugošćuje Omara Perryja i Luu, te Zion Train bass sekciju. Sve pjesme napisao je RDK, osim A Brighter Future feat. Lua, u kojoj im je pomogla i Lua, te U.n.i.t.y. na kojem RDK radi zajedno sa Omarom Perryjem.

Promocija albuma održala se u subotu, 27. 1., gdje se u punom Aquariusu sat i pol moglo uživati u svježem i novom, te zrelijem zvuku pionira domaćeg duba. Iako su neki kritičari naglasili da se na albumu osjeti britanski stil duba, ipak mislim da je to naš temelj na kojem se sad dalje treba nadograđivati dub scena, jer samim postojanjem i svime što su nam prikazali, RDK je jasno dao do znanja da su važnije vizije i kreativnost pojedinca, te volja da se sve zajedno ostvari, nego manjkavost sličnih kolektiva na području s kojeg dolaze.

Europska se publika već upoznala s novim dobom u koji su kročili, kroz turneju koja se odvijala od 28.12. do 14.01., a atmosfera koja se stvorila u sat i pol, u klubu kraj jezera, pokazuje da je i naša publika spremna na domaću glazbu svjetskog kalibra.

Jednako plesan i umirujući album samo je potvrdio dobar glas koji su stekli nakon prvog i postavio visoke kriterije koje će morati ispuniti sljedeći da bi održao ugled. Suradnjom koju su počeli sa mnogim glazbenicima i vratima koja su tek otvorili, pokazali su da u tome neće imati previše problema i da od sljedećeg albuma opet možemo očekivati još zreliji i još kvalitetniji zvuk.

Kako, pomalo patetično, bend objašnjava, We want and work for this world to be a better place.


Popis pjesama:

01. intro
02. u.n.i.t.y. feat. Omar Perry
03. gyaku zuki
04. reggae connection
05. through the woods and over the hills
06. sach´kaj
07. arabian rockers
08. klasika
09. bosnia by bus
10. a brighter future feat. Lua
11. loonitsch

(Universal Egg / Kingston)

Skorašnji koncerti RDK-a:

Petak, 09.02.07. – Uljanik, Pula
Subota, 17.03.07. – Kulturijada, Boogaloo, Zagreb

text napisala moja draga kollegica Vanja Dergić (krizevci.info)

inache link za download albuma je u postu nize :D


say (0) | print | #

02.02.2007., petak , 19:26
Skidajte do kraja!

evo malo sam si dala truda pa skidajte do mile volje!

Bob Marley - Discography - 33 Albums
Image and video hosting by TinyPic

Albums:

1967 - Keep On Skanking
1970 - African Herbsman
1972 - Best Of The Wailers
1972 - Satisfy My Soul
1973 - Burnin'
1973 - Catch A Fire
1973 - Rock To The Rock
1974 - Natty Dread
1975 - Live At The Lyceum
1975 - Live!
1976 - Live Jam 12-02-73
1976 - Rastaman Vibration
1977 - Exodus
1977 - Live From London
1978 - Babylon By Bus
1978 - Bob Marley & Peter Tosh
1978 - Kaya
1978 - One Love Peace Concert
1979 - Live From Kingston
1979 - Survival
1980 - Live At Rockpalast
1980 - Uprising
1983 - Confrontation
1985 - The Final Concert 09-23-80
1994 - Legend
1994 - Talking Blues
1995 - Natural Mystic
1999 - A Rebel's Dream
1999 - Chant Down Babylon
1999 - Selassie Is The Chapel
2001 - Rebel Music
2001 - Shakedown Marley Remixed
2002 - One Love, The Very Best Of

Download:
http://klobouk.fsv.cvut.cz/~zubr/od%20vondryse/Bob%20Marley%20-%20Complete%20Discography%20From%201967%20To%202002%20%5b33%20Full%20Albums%5d%20(Mp3%20256Kbps)/


Radikal Dub Kolektiv -Bass matters (2007)
Image and video hosting by TinyPic
Kod:
http://rapidshare.com/files/10265614/RDK2007_peb.pl.rar.html

pass:www.peb.pl


Brain Holidays -Stereo Roots
Image and video hosting by TinyPic

01. Crvena Zuta Zelena
02. Pokreni Se
03. Stvarnost (ft. MC Popaj)
04. Naddy War
05. Liars Hunting
06. Sun Is My Treasure
07. Maditation
08. The Only
09. Na Drugom Kraju Svijeta
10. Di End Of Suffaration
11. Summer Is Over
12. Pokreni Se (remix)

Kod:
http://rapidshare.com/files/11663233/brain_hol_stereo_roots.rar


Antenat - Subing
Image and video hosting by TinyPic

01. Intro
02. Vrlina
03. Walk
04. The moment
05. Uvod u razmak
06. Razmak
07. Possibility
08. Ain't gonna
09. Requiem
10. Why you wanna wait now
11. Trttrt
12. Otvori oči
13. Izvor
14. Temapa
15. PlagijatSKA
16. Slon
17. Outro

Kod:
http://rapidshare.com/files/11649408/Antenat_part1.rar

http://rapidshare.com/files/11651196/Antenat_part2.rar


Manu Chao - Sibérie M’était Contéee
Image and video hosting by TinyPic

Tracks:

1. Le p'tit jardin
2. Petite blonde du bld Brune
3. La valse ŕ Sale Temps
4. Les mille Paillettes
5. Il faut manger
6. Helno est mort
7. J'ai besoin de la lune
8. L'automne est lŕs
9. Si loin de toi je to joue
10. 100 000 remords
11. Trop tot' trop tard
12. Te tromper
13. Madame Banquise
14. Les rues de l'Hiver
15. Siberie fleuve amour
16. Les petites Plančtes
17. Te souviens tu
18. J'ai besoin de la lune
19. Dans mon jardin
20. Merci bonsoir
21. Fou de toi
22. Les yeux turquoise
23. Siberie

Kod:
http://files.filefront.com/0008siberar/;4533388;;/fileinfo.html
PHP kod:
Password: www.comounhacha.cl

Afion- Afion
Image and video hosting by TinyPic
http://ul28.rapidshare.com/files/12680339/afion-afion.zip



say (5) | print | #

28.01.2007., nedjelja , 11:26
Sindikalna dub večer u Močvari

Image and video hosting by TinyPic

Vrhnuski dub reggae performeri, londonski Dub Syndicate, ponovno dolaze u Zagreb kako bi nam predstavili svoje posljednje izdanje, kompilaciju "The Rasta Far I", kojom su obilježili 25 godina postojanja.
Ovi glazbeni mađioničari predvođeni kultnim bubnjarom Style Scottom već 25 godina suvereno drmaju svjetskom scenom okupljajući oko sebe imena poput Adriana Sherwooda, U-Roya ili Lee Scratch Perry-a. A da se na njih itekako može primjeniti ona stara usporedba između starosti i vina svjedočiti će svaki putnik namjernik koji se u četvrtak nađe u Močvari. Tijekom njihove treće vizite Zagrebu, 1. veljače u Močvari, očekujte izbor dub klasika iz bliže i dalje prošlosti.

Karte za ovaj koncert od danas možete nabaviti u pretprodaji po cijeni od 65 kn, na sljedećim mjestima: Kovač & Millennium, Masarykova 14; Mama, Preradovićeva 18; Kingston, Radićeva 3 i Močvara, Trnjanski nasip bb. Na blagajni na dan koncerta ulaznica je 85 kn.

www.mochvara.hr
www.myspace.com/dubsyndicateartist

http://www.never2much.info


say (0) | print | #

21.01.2007., nedjelja , 11:24
Afion, glazbeni opijum za etno fanove - Interview




Za početak, kako su etnolozi, psihologinja, antropolog, ekonomistica i pravnik stvorili jedan od najboljih hrvatskih etno bendova? Molio bih vas da ispričate same početke, jer s ovakvom galerijom likova djeluje kao scenarij za Tarantinov film?
Lidija: Na radionici Dragana Dautovskog na prvom festivalu Nebo, upoznala sam dirigenta zbora i orkestra makedonske zajednice Stefka Kaćurova koji me pozvao da pjevam u zboru. Tamo je bilo ležerna atmosfera uz priču, druženje, pjevanje, ispijanje čajeva i mastike. Uskoro sam nagovorila svog prijatelja Danijela da dođe svirati u Zajednicu jer je baš bio u životnoj situaciji kad je imao puno vremena i nije znao šta bi sa sobom. Onda je Danijel na jednom jam sessionu pozvao Nenada da dođe svirati u Zajednicu, a ovaj je bio u fazi kada nikome nije znao reći ne pa je više da ga skine s grbače rekao da će doći. U Zajednici smo upoznali Tanju koja se došla raspitati se za nošnju pa su je nagovorili da ostane svirati flautu. Tako smo se mi nekim slučajem našli u Makedonskoj zajednici, a nitko od nas nije bio Makedonac. U prvom Afionu uz nas je svirao i Stefko Kaćurov na tamburi te osebujni lik Safko Alimovski, stari roker i gažer iz narodnjačkih klubova, koji je u Afionu svirao kaval. Svirali smo samo makedonske pjesme, s vrlo jednostavnim aranžmanima. Prvi samostalni koncert bio je 22. 6. 2003. u sada, na žalost, pokojnom prostoru Attacka. Nakon što su Stefko i Safko zbog obiteljskih razloga napustili bend, priključio nam se Dario na kontrabasu vidjevši oglas na Filozofskom fakultetu da etno bend traži kontrabasistu. Marijelu smo Danijel i ja upoznali u jesen 2004. preko zajedničke prijateljice u Melinu. Usput je saznala da pjevam u nekom bendu makedonske pjesme, a pošto nam je otišla pjevačica Ana Krolo, na licu mjesta smo održali malu audiciju, vidjeli da cura ima sluha te je odlučili zadržati. Eto, tako smo se mi nekim slučajem - a možda i nije bio slučaj, već sudbina - sreli. Šestero različitih ljudi koji žive različitim životnim stilovima i bave se različitim poslovima, ljudi koje je spojila muzika.

Što znači vaše ime i kako ste došli do njega?
Ime znači mak na makedonskom, ali ujedno i opijum. Još dok smo bili u makedonskoj zajednici, kolegica s faksa je zamolila da odsviramo na veceri Kluba studenata etnologije nekoliko makedonskih pjesama. Za tu prigodu Safko nam je dao ime Afion. Nama je ime ok zvučalo pa je ostalo i nakon što smo počeli svirati i hrvatske i bosanske pjesme.

Kako je došlo do objave albuma i koje vam je uvjete ponudio Siniša Bizović (Spona)?
U početku smo sami krenuli tražiti izdavača, dali smo na nekoliko adresa demo snimku, ali nitko nije bio zainteresiran. Uglavnom smo dobivali odgovor da je to lijepo, ali etno nije komercijalan i da imaju već previše projekata. Onda smo došli do Siniše Bizovića koji se obvezao da će naći izdavača u roku od 3 mjeseca. Mi smo se dali u snimanje albuma, a njemu prepustili pregovore s diskografskim kućama. Na kraju smo se odlučili za Aquarius jer nam se ugovor činio ok.

Čiju sve tradicionalnu glazbu možemo prepoznati u vašim pjesmama?
Na albumu se nalazi sedam pjesama iz Hrvatske (Međimurje, Turopolje, Bilogora, Slavonija), jedna sevdalinka i dvije goranske pjesma. Inače na koncertima znamo svirati i armenski ples. Općenito, u našoj glazbi ima svega i svačega, ovisno o tome čije uho sluša.

Glazba vam je sjajna, no o čemu govore vaši tekstovi?
Tekstovi su uglavnom ljubavne tematike, najčešće nesretne ljubavi jer sreća je rijetko izvor inspiracije, uglavnom tuga i čežnja. Zatim su tu šaljive pjesme kao "Ciciri, miciri" i "Okroglo zeljiče", suptilno erotska o konju i ruži, "Duni mi, duni", o čudnoj ljubavi brateca i sestrice pa imamo i jednu kletvu, za prizivanje kiše. Uglavnom, ima puno bluesa... i tužnih dance hitova.

Kritičari vas svrstavaju pod etno/world music. Mislite li da se malo pretjeruje s tim trendovskim poimanjem world musica, u kojeg se ubacuje sve što se ne može okarakterizirati strogo žanrovski?
Kategorija world musica je izmišljena ne tako davno da bi se u trgovini s cedovima mogla imenovati polica s glazbom iz nezapadnjačke kulture. Kada se izraz prevede kao glazba svijeta onda se zapravo i dobije odgovor da je sve što je nastalo na kugli zemaljskoj world music. Mislim da danas živimo u svijetu kada se glazba sve manje dade žanrovski odrediti. Ovo je vrijeme glazbenih hibrida koji u svojim nevjerojatnim kombinacijama čine da već čuvene stvari zvuče svježe i novo.


U vašem probijanju, moglo se pročitati da vam je pomagala Dunja Knebl. U kakvim ste odnosima s ostatkom hrvatske etno scene, te kako je uopće doživljavate?
Dunja nam je velika podrška od početka. Pržila je i dijelila naš prvi demo prijateljima, radijskim urednicima, kolegama, spominjala nas u medijima, s njom smo nastupali na Etnoambientu jos dok smo bili mali, nevidljivi i neprimjetni. Kad nismo imali gdje probe održavati, ona nam je ustupljivala svoju kuću na vježbanje. Ona je, kao što je Mojmir jednom rekao, big mama etno scene: beskompromisna, ustrajna u svom filmu i prije svega čovjek. Čudno mi je govoriti o etno sceni jer bi onda mi trebali svi biti sudionici iste ali jako šarene predstave. Dosta smo svi različiti.

Neki će se osvrnuti da je "boom" etno scene bio u prošlom desetljeću i da ste zakasnili? Smatrate li to bitnim ili smatrate da ako je glazba kvalitetna nije bitno u kojem vremenu nastaje?
Nama ne treba boom već lagani sigurni put do srca publike. Ako muziku radiš iskreno naći ćeš i publiku neovisno o vremenu u kojem djeluješ. Svako vrijeme nosi nešto svoje. Mislim da u ono vrijeme nikako Afion nije mogao nastati jer je politička klima bila drukčija. Bilo je plodno razdoblje za ponovnim otkrivanjem potisnutih hrvatskih pjesama, ali ne i za glazbu koja asocira na Balkan iz kojeg se trebalo iskobeljati što prije. Na kraju krajeva bez obzira na teritorijalni smještaj ljudi koji su ih ispjevali, sve pjesme govore o istome: ljudima i ljudskim osjećajima.

Kako je jednom potpuno akustičnom bendu stvarati u doba elektronike?
Dobro. Mislim da je baš u doba elektronike izazov stvarati potpuno akustičnu glazbu. Iako bih voljela čuti i neki dobar remix :) već su nam se neki prijatelji pozabavili time.

Vaše nastupe publika doživljava kao jedne od najboljih u Hrvatskoj. Koliko su vam važni koncerti i takav način komuniciranja s publikom?
Koncerti su nam jako važni jer guštamo svirati, a još je veći gušt kada dobiješ dobru povratnu energiju od publike.

Davor Drezga - http://www.vip.hr/sp/d_show?idc=2100401&idnews=83512








say (3) | print | #

29.12.2006., petak , 22:11
Lost Propelleros

Image and video hosting by TinyPic

Zvanicno osnovani 22. prosinca 1999. godine, mada kao sastav egzistiraju od 1997.
godine kada su prvi put nastupili pod tim imenom u novosadskom NSTime klubu. Prva postava te 1997. godine bila je: Nenad Vlaski - vokal, gitara, Pete Atila - truba, Mauric Dusan - bas gitara i Sinisa Radovancev - bubnjevi. Band je tada bio koncipiran kao eksperimentalni rock projekat prepun improvizacija, novih ritmova i saljivih tekstova.

Nakon bombardovanja 1999. godine band ponovo pocinje da radi u sljedecoj postavi:
Nenad Vlaski - vokal, Pete Atila - truba, Miki Nikolic - truba, Mario Blazevic - bas gitara,
Mauric Dusan - gitara, Sinisa Radovancev - bubnjevi. 1999. godine band je naporno radio na definiranju
stila koji bi zadovoljio kako alternativne, tako i komercijalne potrebe sireg rock auditorijuma.
Kroz rad doslo se do ideje da SKA i REGGAE ritmovi prosarani kvalitetnim stihom mogu zadovoljiti
ne samo tinejdzere, vec i stariju publiku. Stil je bio izgraden, a prvi zvanicni nastup odrzao se
u galeriji FORMA 22.12.1999. godine prilikom ispracaja vokala grupe Nenada Vlaskog na odsluzenje vojnog roka. Repertoar od 15-tak autorskih pjesama izveden je na opce zadovoljsto zvanica. Band je roden.
U odsustvu vokala marljivo se radilo na uvjezbavanju i araziranju postojeceg materijala.
Prvi veci nastup odigrao se na rock maratonu zvanom NOVOSADSTOCK u novosadskom NSTime klubu 20.7.2000. godine kada je iste veceri nastupilo oko 20-tak demo rock grupa.
Auditorijum sacinjen od 500 ljudi vec smorenih provjerenim i izgustiranim HEAVY METAL PUNK ROCK INDIE POP skupinama bio je sokiran i krajnje prijatno iznenadjen nastupom LosT PropelleroS-a.
Prasina se digla pod ljubiteljima muzike za ples, a grupa je dobila jos jednu potvrdu da
treba nastaviti sa dobrim radom. Iste godine odsvirano je jos par nastupa u NSTime klubu,
kada god je vokal Nenad Vlaski mogao biti prisutan s obzirom na obaveze prema VJ.
Nakon dolaska vokala iz vojske nije bilo fizickih smetnji za dalji rad benda. Okupljena je
i veca puhachka postava sastavljena od tri trube: Atila Pete , Miki Nikolic, Voja Veselinovic.

Veci nastupi su se samo redali.
Prvo smotra pod nazivom FESTIVAL YU SKA BENDOVA pod nazivom VIVA LA SKA REVOLUTION odrzan u
Beogradu 16.3.2001. godine u KLUBU DOMA OMLADINE kada je po prvi put okupljena Jugoslovenska SKA scena. Tada su nastupali SAMOSTALNI REFERENTI (Bgd) REJECT (Bgd) PELAGIJSKA ARGOSIJA (Bgd) LosT PropelleroS (Ns) PROCES (Nis) i kao specijalni gosti DIREKTORI iz beograda. LosT PropelleroS su tada odsvirali veoma zapazen nastup i ostvarili mnogobrojna poznanstva i kontakte u Beogradu i sire. Nastup u NS Time klubu sa hrvatskim bendom HLADNO PIVO 2001.
Par mjeseci kasnije nastupali su i na novosadskom festivalu EXIT 2001., 2004, 2005.
Nakon toga usljedio je i novosadski KONCERT GODINE u prosincu 2001.godine, a vec u travnju 2002. ponovio se i beogradski FESTIVAL YU SKA BENDOVA na kome su nastupali ELVIS JACKSON (Slovenia) SAMOSTALNI REFERENTI (Bgd) i LosT PropelleroS (Ns) i TRENCH TOWN Palic Avgust 2002. U listopadu 2002. godine svirali su na proslavi dana vina u SR. Karlovcima, na KONCERTU GODINE 2002.
Trg Slobode u Novom Sadu povodom doceka nove 2003., VIVA LA SKA REVOLUTION (Bgd) sa bendovima
REJECT (bgd), Byte it Hard (Bgd) WICKEDA (Bul) 2003. Karlovacka Berba Grozda 2003. MIKROFONIJA
FEST Becej 2003. (Hladno Pivo, Direktori i dr.). U meduvremenu svirali su mnbogobrojne klubske
svirke po Novom Sadu, Beogradu i okolini, od kojih bi izdvojili svirku sa Poljskim Reggae bendom
PAPRIKA KORPS 2003 i ucesce na prvomajskom koncertu u limanskom parku u organizaciji Radia 021 2004..
Od inozemnih svirki LosT PropelleroS imaju uspjesno zavrsenu turneju po Sloveniji
sa nizuzemskim SKA bendom Lets Quit (Ljubljana METELKOVA GALA HALA, Trbovlje DOM SVOBODE) i
Promociju Kompilacije SKA FACTOR POSITIVE u Ormozu,koncert u Zagrebu (KSET), u Rijeci (club Big Rock Mama), Kopar-Slovenija, "THIS IS SKA" festival u Wasserburg Rosslau (Nemacka).
Nastupali su takode i sa Bavarskom Ska atrakcijom Bluekilla kao i sa legendarnim SKA bendom The TOASTERS.

Sto se snimljenog materijala tice u posjedu
LosT PropelleroS-a mogu se pronaci jedan kucni demo snimak iz 2000. godine sa cetiri
numere, snimak iz studija VILENJAK 2001. godine sa dve numere, snimak iz studija
Radio Novog Sada sa tri numere, materijal za album sa jedanaest pjesama snimljen u
studiju ADAM u Sremskoj Kamenici i jedan demo snimak jedne numere iz studija KIT 2003.
Od Televizijskih snimaka mozemo izdvojiti jedan TV spot 2001. godine, NSTIME LIVE GENERACIJA BEZ BUDUCNOSTI
i LosT PropelleroS 2001. godine, KONCERT GODINE 2001, 2002 i snimak za emisiju 92 DECIBELA
2002.godine sve u izradi TELEVIZIJE NOVI SAD kao i dva spota, jedan za numeru "Cica"
u produkciji e-frame Media, a drugi za numeru "To vise nece biti to" u produkciji HOOD PRODUCTION.
Takode izdvajamo i nastup uzivo na aktivnom Radiju 021 2001. i 2003. godine.
Sve ovo je jedan autentican trag vremena i ljudi zabelezen na vise nacina.

Od zvanicnih izdanja mogu se izdvojiti
Kompilacija ROCK CITY NOVI SAD u izdanju SLUSAJ NAJGLASNIJE (HR),
ASFALT U KRVI u izdanju Dobro Jutro Beograde (Bgd),
SKA FACTOR POSITVE u izdanju Ohoho Records (SLO),
Kompilacija SKANNIBAL PARTY u izdanju Mad Butcher Records (Njemacka),
2 peme za Fudbalski Klub Vojvodina.

Prvi zvanicni Album pod nazivom "ZAIGRAJ OVU IGRU" u produkciji Radija 021 i u izdanju Multimedia Records-a (jun 2005).

Trenutna postava benda je:
Nenad Vlaski - vocal
Atila Pete - Truba
Dusan Mauric - Gitara
Milan Jancuric - Saxofon
Predrag Drobnjak - Bubnjevi
Alaksandar Nikolic - Klavijature
Srdjan Stevic - Bass

Image and video hosting by TinyPic


say (11) | print | #

17.12.2006., nedjelja , 15:53
Paprika Korps

Image Hosted by ImageShack.us
Drugi moj najdraži reggae band,odma poslje Antenata!

Paprika Korps su alternativni heavy/reggae bend iz Poljske. Posebni su po vremenu koje provode na turnejama, na tom području su najsnažniji bend u Poljskoj ali i šire. Njihova lista turneja kriz prošle tri godine sadrži više od 200 svirki u 20 europskih zemalja. U ljeto 2003. mogli ste ih čuti uživo u Moskvi, kao i u arktičkom krugu Finske. Ili ste ih mogli vidjeti u Njemačkoj, Belgiji, i Irskoj zajedno s još nekoliko nastupa u Poljskoj. Zbog ovakvog režima putovanja dobili su nadimak "The Heavy Reggae Travellers". Glazba je opisana kao zanimljiv spoj reggaea, duba i punka. Jedan novinar je napisao: "...heavy roots rockers style, reggae vibe without compromise, warrior directions, not sunshine..." Dosad su svirali na nekoliko međunarodnih festivala i izdali su 3 službena albuma. Turneja 2004. promovira njihov treći album nazvan 'Telwizor' izdan u njihovoj izdavačkoj kući 'Karrot Kommando'.

Članovi benda:
Chomik (reggae guitar, vocal)
Pejter (keyboards, vocal, melodica and others)
Dziku (solo guitar)
Shift (bass guitar)
King Brodawa (drums)
Beret (sound engineering)

Albums:
1. Never published one from 1997. Made with a different lineup (flute and and four(!) guitars) in the STUDIO CZAD in Swarzędz.
2. Kolejny Krok"
3. Przede wszystkim muzyki
4. Telewizor

Svi nastupi u hrvatskoj:

19.04.2002 - Pula, Monte Paradiso

20.04.2002 - Zagreb, Močvara

31.07.2002 - Pula, Monteparadiso (with Citizen Fish, Subhumans, The Restarts, Motus...)

05.04.2003 - Zagreb, Močvara

21.07.2004 - Dubrovnik, Orlando

24.07.2004 - Pula, Seasplash Reggae Festival (with Zion Train, No More Babilon, Jah Free, Radikal Dub Kolektiv, Abraka-Dub-R,...)

11.03.2005 - Zagreb, Močvara (with Agressive Snail Attack)

28.09.2006 - Zagreb, Močvara (with RDK DJ's)

29.09.2006 - Pula, Uljanik (with RDK DJ's)

30.09.2006 - Split, Kocka (with RDK DJ's)

01.10.2006 - Dubrovnik, Orlando

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



say (6) | print | #

09.12.2006., subota , 19:51
Dubioza Kolektiv

Image and video hosting by TinyPic

Dubioza kolektiv je bend iz Bosne i Hecegovine formiran 2003 godine od clanova bendova Gluho Doba against Def Age iz Zenice i Ornamenata iz Sarajeva.

Izdavacka kuca Gramofon iz Sarajeva (www.gramofon.ba) izdaje prvi album Dubioza kolektiva “Dubioza kolektiv” 2004. godine. Album prati produkcija 2 video spota
U decembru 2004. izlazi drugi cd Dubioza kolektiva: EP izdanje “Open Wide” na kojemu se nalaze 2 nove pjesme (na kojima gostuju Benjamun Zephaniah, cuveni dub umjetnik i Mush Khan iz pakistansko britanskog benda Fun-da-mental), kao i 4 remixa traka sa prvog albuma.
Bend je od tada svirao koncerte u Bosni, Sloveniji, a vrijedi spomenuti i nastup na Cultural Olymics u Atini 2004. kao i ucesce na Eurosonic festivalu u Holandiji (www.eurosonic.nl).

Image and video hosting by TinyPic

Pjesma Bosnian Rastafaria je objavljena i na Eurosonic 2005 promo kompilacijskom CD-u. Ovaj dvostruki CD sadrzi 26 pjesama bendova ucesnika festivala.

Na 4. dodjeli bosanskohercegovacke muzicke nagrade Davorin 2005 (www.davorin.ba), Dubioza Kolektiv bila nominirana u 11 kategorija, a osvojila 2 nagrade i to nagradu u kategoriji najboljeg debi albuma godine i kategoriji za muzicku inovaciju, odnosno, drugaciji zvuk.
Dubioza kolektiv cini 8 ljudi: 4 vokala, gitara, bas gitara, bubnjevi I klavijature / DJ, a muzika se da okarakterisati kao fuzija dub-a, reggae-a, HC i bosanskih etno motiva.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Adisa Zvekic - vocals


Almir Hasanbegovic - vocals


Adis Zvekic - vocals


Brano Jakubovic - keys/sampler


Vedran Mujagic - bass

Armin Busatlic - guitar

Orhan Maslo Oha - percussions

Emir Alic - drums



Image and video hosting by TinyPic

Dubioza Kolektiv ---Dubnamite


1. Justice (4:24)
2. Triple Head Monster (3:55)
3. Bosnafaria (3:48)
4. Come and Play (5:58)

5. Marijuana (5:20)
6. Wasted Time (4:33)
7. Democracy (4:01)

8. War Crimes (3:16)
9. Burnin' (5:59)
10. Wicked Thing (4:41)


!!!KLIK OVDJE ZA DOWNLOAD!!!

Poslushajte i komentirajte!


say (7) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.