< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni:

Ime:Alen
Prezime:... Pitaj me pa saznaj....
Godina:17
Mjesto:Ozalj
Škola:Ugostiteljska,
smjer hotelijer
...
Volim:Gitaru, bubnjeve, cure, zezanciju,
izlaske, dobre ljude, iskrenost,
upoznavat nove ljude
(osobito cure), pizzu, sir
...
Ne volim:Bahatost, glupe
ljude, laž, (jako)razmažene
cure, školu, poriluk, mahune
...


Image Hosting by Picoodle.com
Ovo sam ja

Image Hosting by Picoodle.com
Opet ja

Image Hosting by Picoodle.com
Moja gitara

My music
-Nickelback
-Mudvayne
-Disturbed
-KoRn
-Metallica
-Nirvana
-AC/DC
-Blink 182
-Sum 41
-Hammerfall
-Bullet for my Valentine
-Yellowcard
-Guns'n'Roses
-Red Hot Chili Peppers
-Azra
-Prljavo Kazalište
...



Moj msn:
alen1901@hotmail.com


Blogovi
My Petra
Šojatica
Lizo
Keky
Pero
Jura
Kiki
Dina
Antonela
Ana
Lidija
Petra
Tea


Linkovi
Blog
Google
Download programa
Vip
T-portal
Iskon
Youtube
Tagged
Oglasnik
Lexikon-za mlade
Titlovi za filmove
Upload slika
Za gitaru
Akordi
Akordi2


A bilo vas je...
Free Website Counters
Free Website Counters





Slike:

Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com

subota, 08.09.2007.

Škola počela... Damn !!!

Evo još jedan post.... Pišem dok mi se da, i kad mi se da....
Kao što naslov kaže, škola je počela-nažalostpuknucu. Trebat će se uhvatit knjige, pisanja i čitanja lektirecryheadbang, pisanja zadaće..... Uopće mi to ne fali. Mogo bi bez toga cijeli život.... Al jbg, kaj ćeš. Sjest i učit da prođem razred.
Imamo samo 4 stara profesora, a ovi novi su gadni.... Baš smo morali promijenit smjenu.. Damn!!! Barem vidim frendove u školi, zajebavamo se, prepisujemo, svađamo, tučemosmijeh... Vidim neke koje ne želim vidjet, vidim neke koje jaaakkooo želim vidjet, al nikak da s njima razgovaram. Uvijek pobjegnu....zujo
Ali dobro mi je. Ne žalim se. Imam dobar razred, loše profesore, jadnu školu i super. Ko bi više.. hahahasmokin
Dalje ne znam kaj da pišem. Možda prekinem s pisanjem bloga.. Ko zna... Neda mi se, neam inspiracije... Samo jedna osoba mi je inspiracija, a ne želim pisat o njoj..... Ne mogu... Jbg... Šaljem pozdrav i pusu svojoj najboljoj prijateljici.... Pozzkisswave I hvala... Od velike si pomoći...
Napisat ću jedan post o tebi... Jednom...rolleyes

A niš ljudi, ostavite mi puno komentara, nađite si dobru curu(možete i menirofl), uživajte, užite, čuvajte se i ne zaboravite na svoje prijatelje, nemojte ih povrijedit, jer znače više nego vi mislite... Barem meni...

Očekujem neke ideje za sljedeći post...
Uživajte....
Pozz....



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.