< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O meni:

Ime:Alen
Prezime:... Pitaj me pa saznaj....
Godina:17
Mjesto:Ozalj
Škola:Ugostiteljska,
smjer hotelijer
...
Volim:Gitaru, bubnjeve, cure, zezanciju,
izlaske, dobre ljude, iskrenost,
upoznavat nove ljude
(osobito cure), pizzu, sir
...
Ne volim:Bahatost, glupe
ljude, laž, (jako)razmažene
cure, školu, poriluk, mahune
...


Image Hosting by Picoodle.com
Ovo sam ja

Image Hosting by Picoodle.com
Opet ja

Image Hosting by Picoodle.com
Moja gitara

My music
-Nickelback
-Mudvayne
-Disturbed
-KoRn
-Metallica
-Nirvana
-AC/DC
-Blink 182
-Sum 41
-Hammerfall
-Bullet for my Valentine
-Yellowcard
-Guns'n'Roses
-Red Hot Chili Peppers
-Azra
-Prljavo Kazalište
...



Moj msn:
alen1901@hotmail.com


Blogovi
My Petra
Šojatica
Lizo
Keky
Pero
Jura
Kiki
Dina
Antonela
Ana
Lidija
Petra
Tea


Linkovi
Blog
Google
Download programa
Vip
T-portal
Iskon
Youtube
Tagged
Oglasnik
Lexikon-za mlade
Titlovi za filmove
Upload slika
Za gitaru
Akordi
Akordi2


A bilo vas je...
Free Website Counters
Free Website Counters





Slike:

Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com




Image Hosting by Picoodle.com

nedjelja, 08.07.2007.

BZVZ naslov - dosadaaaaa i ostalo

E, kak je jebeno dosadno. Ja jedva čeko da škola završi, a sad dosadnooooo. Koma....
Imam jebenu praksu još 2 tjedna... Zbog nje ne mogu niš. Ni kupat se, ni van, ni niš...mad
A budem ja to nadoknadio... Moram.... A sad 8. mjesec, dani piva, a mom frendu rođendan... Partttyyy
na danima piivvaaaa....partythumbupsmijehroflparty haha. Još samo da si nađem curu(ribicu....hehe) i to je to... A jbg, kad ja uvijek naletim na krive. Ili već ima dečka ili će ga imat ili joj se sviđa netko drugi... Jbg. A budem ja već našo neš... Cure, koja treba dečka?smijeh hehe. A neki kažu, bolje ti je bez cure, kaj će ti ona, meni je super ovak. Je kurac. Da imaš curu nikad ti nebi bilo dosadno. Prođeš s njom na kavu, pa na kupanje, pa ovo, pa ono... Ako niste zajedno, imaš mobitel pa ju nazovi ili pošalji sms i super. Curi se možeš povjerit, reć joj sve. S njom možeš lakše, bolje, otvorenije razgovarat o nekim stvarima, nego sa best frendom. Ja kažem: "CURA JE SVE." A poanta je da si ja pod hitno moram nać neku dobru curu(ribicu...)yes
I cure jeste se odlučile? Ja sam slobodan dečko...roflthumbup Ja ne znam kaj vi mislite o curama, al to je vaše mišljenje, a ovo moje...
E, i više ne pijem tak puno... Kad nema škole da svaki dan pod velikim odmorom mogu ić popit pola litre...thumbupparty A i ne idem baš često van(opet zbog fucking prakseheadbang, a i ne može se skupit dobra ekipalud). Moram se preselit u Klc(samo moja željagreedy).

E da, moram pozdravit svoju jaaakkkoooo dobru best frendicu TINU, koja mi je pomogla....wave
Hvala TINA...kiss
A moram pozdravit i druge prijatelje: Petru, Tanju, Sanju, Kekya(moj novi frend kojeg još nisam upozno
uživo...jbg) i Kikia.... Ljudi budite pozdravljeni....wavewave
Pozdravljam i sve one koji me vole i ne vole(nema takvih koji me ne volesmijeh), koje poznam i koje
ne poznam....wave
Uživajte, kupajte se, nemojte se utopit i zapamtite: "CURA JE SVE."thumbup
Aj, Pozz



| komentari (174) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.