Facebook

Rebellion T. Runner likes

graVITAcijagraVITAcija
Create your Like Badge

Here with me

12.04.2007., četvrtak

Zbog riječi...

Ovo je moja nova pjesma. Naslov je u imenu posta.


Sjedio sam za stolom tako,
I razmišljao, tiho u sebi,
Gubim ga polako,
Ni Bog mi oprostio ne bi.

A zbog čega?
Zbog riječi koje nisam rekao,
Znam sada na rubu snaga,
Najboljeg sam prijatelja stekao.

Zbog riječi,
Tog drskog spoja zakona i slobode,
Ta tko me priječi,
Uništiti papir, sve uvode.

Bez uvoda,
Nikada ova pjesma ne bi završena bila,
No ostale bi riječi jada,
O ljubavi, prijateljska i mila.

Ta Bog mi te darovao,
Nitko oduzeo nije,
A izreći nisam mogao,
Ni riječi te dvije.

Zbog riječi tih,
Drugi pišu note,
Da mi je sada izreći ih,
Da, ja volim te.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.