Kanye West Lyrics
Stronger Lyrics


Ciara Lyrics
Like A Boy - Main Version Lyrics


bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nezgodna



bedzevi.com,button,badges,priponke,Jedem malu djecu



bedzevi.com,button,badges,priponke,Poljubi me



bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, sad se skidaj<br />
(Marija - Nustar)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge



bedzevi.com,button,badges,priponke,B.I.T.C.H <br />
Babe in total control of herself



bedzevi.com,button,badges,priponke,Imam neciste misli<br />
(Morana - Sisak)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Divljakusa



bedzevi.com,button,badges,prinke,(U)dala bih se



bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ko kaj pije



bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kraljica



bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Bitch



bedzevi.com,button,badges,priponke,Perfect bitch<br />
(Morana - Sisak)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Crazy Bitch



bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not your bitch



bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim samo sebe



bedzevi.com,button,badges,priponke,Zvijezda u usponu



bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica



bedzevi.com,button,badges,priponke,Paris Hilton



bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala



bedzevi.com,button,badges,priponke,Totalno opicena



bedzevi.com,button,badges,priponke,Nocna ptica



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne pustam narodnjake



bedzevi.com,button,badges,priponke,Djubre kao ja ne umire



bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna



bedzevi.com,button,badges,priponke,Don't copy me!



bedzevi.com,button,badges,priponke,Kiss my ass



bedzevi.com,button,badges,priponke,Ja sam FACA!


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa Schwabica


Cursors




Click Here to get a clock from pYzam.com!


Dosje X: rofl

Blog nick:Miss-happened,
Hip-hop bitch
Boja kose:Brineta
Oči:Smeđe
Visina:168cm
Težina:57kg
Škola:Ekonomska
Razred:2f-the fuck!
Prijateljice:Tenchy,Dej@,An@marij@,T@nj@,
Marin@,Dinka=)...itd..
Prijatelji:Fićo,Ruba,Maky,
Miško,Kiki....and others...
Životne radosti:Tenis,
izlasci,boys and toys..lol..
I one koje to nisu:..drogs...hihi=)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moje "blago"..:)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!








Free Music

Free Music



Free Music

nedjelja, 25.03.2007.

,,yooo...

Ej evo mene...Pa malo za početak o školi,sutra pišemo test iz latinskog a ja neam pojma a baš sam učila al ne vrijedi...ufff...madeekUglavnom sinoć smo bili na rođendanu, tj.vani..Bilo je onako ok...Malo smo plesali i tako..deadzujoNIšt posebno...Spavala sam kod frendice,ako se to uopće može nazvati spavanjem..Cijelo smo vrijeme raspravljali o latinskom..isseeee,nemogu više mislit o tome...nononozalivenI tako smo se sprali sinoć i to je to...Uglavnom odlučila sam opet pisati u slobodno vrijeme sastave,prije su mi išli na natjecanje..al mi je nestalo inspiracije,Al s početkom Nove godine,drugog polugodišta i ostalog vraćam se u "kondiciju"..Ah ništa bitno..Ajd POOOOOZZZ svimakiss...A posebno Tanji,Teni,Kristini....bye...wavemah



| Pronadi zajednicki jezik sa mnom (15) | xD | =) |

subota, 17.03.2007.

heeey...

EEEj peoplovi evo mene malo...JOOOOOOJ neznam od čega da počnem..Uglavnom kao što ste i sami mogli zaključiti da imam novi dizajn...A šta ću morala sam ga promjeniti,nemogu si pomoći..A bash je nice...kissE SAD OVO JE LOŠE,PA ČITAJTE AKO BASH MORATE:Jučer smo mi išli na ples,nabrijale se 100/h,došli mi tamo isprobali i kaže nama voditeljica kao tko hoće da ide poslije "treninga" s njom do dvorne one kod Plusa kao da vidimo prostor i kao na cugu i ajd ide nas 8...Došli mi tamo kad ono puno ljudi,i otplešemo mi prije programa nešt tamo..Vidio nas voditelj i kao moramo mi sada odmah za 15min.nastupat...A mi gotove..roflnaughtyI ajd plesat ćemo iako nemamo pojma...Naravno ja sam morala rock n roll,a hlaće mi malo padaju pa svaki put kad dignem nogu ispadne mi pola gaća,a neću sad u detalje...I još smo svi skoro popadali jer je bilo malo mjesta...E STVARNO ONO SRAMOTA...headbangburninmadmadDa se ubiješ...I još moramo sutra naravno kao za pravi nastup..uuufff...



| Pronadi zajednicki jezik sa mnom (46) | xD | =) |

četvrtak, 08.03.2007.

...eeej...

EEj...evo pa akd oni kažu da svake prijestupne pišem post...ja neznam sat da vam kazem..u skoli uglavno sve ok.,.E da idemo na izlet u Opatiju...bit ce nam ludo..valjda..Samo s kim idem u razred sumnjam..ali eto ja cu bit sa svojima...Uglavnom u skoli je društvo iz ostalih razreda ok..i tako..Danas smo pisali test iz matematik..KATASTROFA!Sto reci više..E da bila sam i na treningu,pa smo se "svađali"sa onima iz Šupa i tehničke..mos si mislit kao glavni su...A vec smo ih jednom jos prijee spizd*** lopticom al oni opet..Pa eto poooozzzzz svima koji me citaju...pusa!kissthumbuppartysmijeh



| Pronadi zajednicki jezik sa mnom (28) | xD | =) |

subota, 03.03.2007.

eeeey:)))

EEj peoplovi eo mene malo....ja neam pojma sta da pišem i tako...Al uglavnom ovaj je tjedan bio naporan..pisali smi five testova, i još nas pitali sve moguće...I tako,al preživjela ja...Pa odlučila da vam se javim...Kod mene sve po starom,a stari niš neda..hehe...I tako evo idem u grad sada valjda malo mamu opljačkat,pa onda na ples...E da nastupamo sa hip-hopom za 2tjedna..ma ono...bangNeznam sto reci..ja bi al ne bi...uglavnom idem na to!Ja pišemo toliko gluposti nebitnih ovdje..pa iden..aj poooozzzz... i pusa svima!!E DA KAO ŠTO VIDITE IMAM NOVI DIZAJN!!!ALI TO NIŠTA NE MJENJA I DALJE SAM NA HIP-HOPU...:)):mah:wavekiss



| Pronadi zajednicki jezik sa mnom (61) | xD | =) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.