nedjelja, 11.05.2008.

Kiki ima dečka

Moja Kiki me svaki puta kada ju sretnem iznenadi nekim novim „biserom“.
- Naanaa!!! – vikala je iz sveg glasa kada sam došla kod njih trčeći mi u zgrljaj.
- Nana, Nana znaš šta ima novog? – nije mogla doći do daha.
- Ne znam Kiki, reci mi brzo.
- Imam novog dečka. Znaš on ti nosi crvenu maicu, i zgodan je i zove se Robert i .... – pričala je ko navijena. Gledala sam je kako ushićeno priča o svojoj novoj vrtićkoj simpatiji, kada me je njena sljedeća rečenica pukla kao grom iz vedra neba.
- I znaš Nana mi ćemo se ljubiti i ...sexati?
- Mooliiim!!! Kiki što će te raditi, je l ti znaš što je sex? – pitala sam ju iznenađeno, misleći da će mi dati neko dječje objašnjenje primjereno dobi od 6 godina. Inenadila me je.
- Znam, to ti je kad se muškarac i žena skinu goli, legnu u krevet i miluju se i ljube – pojašnjavala mi je ozbiljno.
- Odkuda ti to znaš – upitah ju.
- Jednostavno znam – rekla je na brzinu, utisnula mi pusu u obraz i otišla se igrati lutkicama.
A ja sam ostala inenađena i pomalo šokirana što današnja djeca u dobi od 6 godina znaju. U njihovoj dobi mi smo se klikerali, i gledali crtiće, prepričavali bajke i pjevali pjesmice, a o ljubavi i tjelesnim užicima saznavali u puno kasnijoj dobi. Očito stižu neki novi klinci...

- 19:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (4)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (14)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta nešta




Blog counter



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Jutarnji

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ovo je link za uživanje
http://fotkice za dušu

Linkovi

DivanSkitnje
Delfina
Eurosmijeh
Tajp
Baća Iva
Fizikalac
Zona Z