BoRiNG.....mmmm DoNUT'S ;))

utorak, 27.12.2005.

MERRY X-MAS!!!!!!!!!

Ljudi moji...Sretan vam Božić!!!!Bila sam na koncertu-crvena jabuka i severina..Bilo je ok..Još uvijek se mučim s novom..Ne znam di ću..Ma da vam ne dosađujem više uživajte mi i zabavite se..oVo jE z@ MoG DeČK@ KOjEg VoLiM N@jViŠe N@ sVijETu i D@L@ Bi SvE Z@ NjEG@!!!!!!NEk tO SVi zN@jU...___SAMo Ti Mi ŽiVoT ZNAČiŠ,SAMo Ti i NiTKo ViŠE,BUDi VATRA MoGA TELA,BUDi VAZDUH KOji DiŠEM...___

- 00:22 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 23.12.2005.

gOtOvO!!!FUcK eVErYTHiNG,sCHooL iS OVeR

Aaa napokon..još sam jedan dan i onda mogu crkavat po cijele dane,povlačit se po kavama i SPAVATTT!!!!vjerojatno ste skontali da u ovom blogichu ima stvarno svega,različitih slika,blogova i vrsti glazbe.Nekima je čudno kad na istom blogu vide reggae,narodno,rap.. al ja sam jednostavno takva,slušam sve živo,nešta više volim nešta manje,užasno sam promjenjivog raspoloženja i karaktera..Glupo mi se pravi da sam nešto što nisam!!neću sigurno pisat samo o nekoj vrsti glazbe da bi dobila simpatije nekih ljudi kad to jednostavno nisam ja,,,SOrY PeOpLE @K V@M tO SmET@,,,@L nE žELiM sE PRoMjENiT,,Ni PrEtV@R@T D@ S@M NEšTO ŠtO NiS@M..---kissich,rspct to ya all,peace--- :)) ;)
- 00:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 22.12.2005.

+BOB MARLEY+

GET UP,STAND UP,STAND UP FOR YOUR RIGHT,
GET UP STAND UP,DON'T GIVE UP THE FIGHT!!!!!
Robert Nesta Marley,kralj reggae glazbe,legenda,umro je 6.2.1945. od raka..Živio je na najljepšem otoku,koji bih ja voljela posjetiti najviše na svijetu,na Jamajci..Bio je član grupe Weilersa..Preko svog 1. glazbenog studija je upoznao svoju ženu,Ritu Marley..
OVAJ KUTAK POSVEĆUJEM BOB MARLEYU,i molim vas da za ovaj post napišete najviše komentara jer taj čovjek zaslužuje puuuuuuuuuuuuno više od ovog malenog kutka..zato molim vas,pišite lijepe komentare za najveću legendu
- 02:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

MRAK..

myspace

images for blogs

http://www.bigoo.ws/
OVO JE MOJA SLIKA..AL SAM LIJEPA,JEL DA???
- 01:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #
- 01:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

srijeda, 21.12.2005.

K@K Su sL@TKi..

http://ak.imgfarm.com/images/fwp/myfuncards/Friendship/lg/st_friends1.jpg
An Odd Couple
- 20:38 - Komentari (6) - Isprintaj - #

oVO jE Z@ MOjU N@jVEĆU LjUB@V..ON ZN@ D@ n@ NjEG@ miSLiM

- 20:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

helou people

Ajd molim vas pogledajte ovu foru,ZAKON JE!!!!luda forica
- 11:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ŠTA SI TAKO ZAO ŽIVOTE

Stoji kraj mene,neka žena tužnog lica,sva izgubljena,čija li je jadnica,gleda u mene,u oku joj suza zasja,tiho mi reče,zar me ne znaš to sam ja,kad u nesvest tada nisam pao,neću nikada,ko bi u to verovao,da je tako propala
ŠTA SI TAKO ZAO ŽIVOTE,ŠTA JOJ URADI,KO LI JE ZBOG NJENE DOBROTE TAKO NAGRADI,ŠTA SI TAKO ZAO ŽIVOTE,ŠTO JOJ URADI,I GDE NESZA ONE LEPOTE,KO JE POKVARI..-refren
Drhtave ruke,obrisaše suze s lica,u crnu zemlju,propala je jadnica,kad u nesvest atda nisam pao,neću nikada,ko bi u to verovao,da je tako propala
REFREN
- 10:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #
- 09:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 20.12.2005.

NAPOKON

Budim se mamurna,glava mi pulsira,dok otvaram oči,vrti mi se film od prošle noći,gledali smo tv,u stanu kod mene,ti si čeko svoje društvo,ko pravo muško,a ja sam slušala,i glavom klimala,ideš mi na živce i ti i tvoje priče,teško te podnosim,iz sobe izlazim,trebam cugu,ti me tretiraš ko slugu,nakon čaše,dvije,sve zvuči lošije,po glavi vrte mi se šeme,kad si zgradim sve probleme,dosta mi je,ne trpim te,ne mogu kontrolirat sepričo mi je tata,o nekom ganu iz rata,kopam mladice,tražim gdje skriven je,bez pletaka,samo sa par metaka
NAPOKON DIŠEM PUNIM PLUĆIMA,NAPOKON SAM SLOBODNA,NAKON SVEG ŠTO SAM SI DOPUSTILA,ZADNJI POTEZ POVLAČIM JA,NAPOKON DIŠEM PUNIM PLUĆIMA,NAPOKON SAM SLOBODNA,NAKON SVEG ŠTO SAM SI DOPUSTILA,VIŠE NIKADA-refren
Dok punim saržem,razmišljam nisi fer,kad si se zadnji put zapito zbilja kako mi je,neću ti glumit ovcu,ovisna o tvom novcu,i neću gubit snove,zbog budale ove,čujem te,ne daš,kažeš da skuham neš,i da ti speglam veš,ja imam metak za svršetak,kažem ti evo stižem,adrenalin se diže,u ruci pun je gan,da spasi dan,sjediš u naslonjaču,tipkaš po upravljaču,tiho ti dođem s leđa,no ti me glasno vrijeđaš,rekla sam pusti me,daj šuti molim te,rekla sam previše,sad je red da riješim te..
REFREN

sorry zbog grešaka....
nadam se da se meni tak nešt neće nikad dogodit..
- 23:27 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 17.12.2005.

RASTA REVOLUTION

E ljudi di ćete vi za novu??jel zna netko za neki dobar party???bve PUSSA
- 13:59 - Komentari (16) - Isprintaj - #

EKONOMSKA RULES

Bwww sta se radi????ja cekam legu da me dođe zabavljat...ya man..rastaman..de javite mi se dok ga čekam..da ne crknem..bwwww..PUSSSSA
- 13:55 - Komentari (8) - Isprintaj - #

Kohorta Osijek RETFALA

Dragi moji retfalčani....Šta mi radite???BUBIIII ja se dosađujem,crkavam...pa eto radim svoj blog..neam pojma zašt..eto tak iz fore..jel sluša ko bob marleya???on je legenda..kralj reggae glazbe..ja slušam sve,al bob marley rules!!!!!jel navija ko za OS??ak navija,on je legenda...bve..FTSCH!!!!sado mazo..ajd pisite mi nest,PLEASE!!!!!da ne samujem...da se ne dosađujem..crkavajte sa mnom...jos sam nest-EKONOMSKA RULES!!!!LOVE YA ALLL...KISSSSSICHHHHH
- 13:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ANTY & BECKY C.F.A.E.

Becky & ja smo danas bile na lizanju..Sorry,klizanju..Becky je vidila dva cute lika..BAš je bilo super!!!!Bar meni..Poslije smo bili sa nekim cool šrotarima u graciji..Budale..Rikavali smo od smijeha..Bero mi je dao foraprsten..Ko mala killerica..Sutra će vam bekica nešt napisat kad dođe do mene..Blago njoj ona ide na škoru..Hahahaha barićka jučer razbila nos na klizanju..hahahahahaha aničić & ekipica su je gurnuli..bvvvee..hahaha..ajd uživajte..kissich..
- 13:04 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>