10.03.2011.

Vozim se na posao i razmišljam…Da, ponekad se i prašnjavi djelovi mozga uključe i pokušavaju nadmašiti marljivost simpatikusa i parasimpatikusa (napiše ona pretenciozno). Na suvozačevmo mjestu leži otvorena torbica iz koje viri boca Jane kojom na svakom semaforu, a ponekad i između njih zalijevam zalogaje pomalo suhog sendviča umotanog u foliju. Jučer sam pročitala u Best Shopu da nije dobro jesti dok gledaš TV, dok listaš novine, dok sereš (dobro ovo nisu napisali). Pomislim, nisu niš rekli o tome jel dobro vozit i jest. Vozit i pit nije dobro.
Žvačem posljednji zalogaj sendviča na predposljednjem semaforu prije sive zgrade koju zovem posao moj svagdašnji i razmišljam o tome kako muškarci sjede u automobilu: raširenih nogu, zalegnuti i opušteni, s lijevom rukom na volanu, a desnom zajedno s ramenom obično zalegnutom u stranu, ovlaš i pomalo nježno dodirujući vršak mjenjača dok su u leru kao da je glavić itself. Pomislim, možda nešto ima u tom načinu sjedenja. Žene obično sjede kao da su vječito u suknji i boje se da će nekome ispasti olovka.
Polako se odvažim i pomjerim lijevu nogu u stranu…pomislim, wow, pa ovo nije loše, nekako se smanjio pritisak u lijevom meniskusu, lagano pomjerim i desnu nogu u stranu. Hm, nekako čudan osjećaj, kao da nedostaje još jedan korak koji vodi do savršenog položaja. Pomjerim stražnjicu prema dolje i opustim zdjelicu, sjednem sada sa većom količinom tereta prebačenom sa stražnjice na trticu…i opustim se… Desna ruka naravno na mjenjaču, ali nekako čvršće stisnuta. Na radiju prvi taktovi “ta-nanana…my Sharona!”, osjećaj moći…stanem na gas, pomislim, jebote ja sam ustvari muško zarobljeno u ženskom tijelu.

10.03.2011. u 08:40 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga

...egotripovi i ine stvarčice

And if I die today I'll be the HAPPY Phantom
And I'll go chasin' the nuns out in the yard
And I'll run naked through the streets without my mask on
And I will never need umbrellas in the rain
I'll wake up in strawberry fields every day
And the atrocities of school I can forgive
The HAPPY phantom has no right to bitch




adopt your own virtual pet!



Linkovi




Neke vrlo zanimljive misli meni nepoznatih ljudi:
Dritokonj
Megi
BigMamma
Debelakrava
Unspeakable
Ptica Trachica
Jesus Quintana
Kafka
A.L.I.A.S.
Morgana Le Fay
loona





Neke vrlo zanimljive misli poznatih ljudi:




POGUES lyrics




"Djevojka je poput mladog stabla. Moraš stajati visoko i slušati majku koja stoji do tebe. To je jedini način da izrasteš snažna i uspravna. No budeš li se savijala da slušaš druge ljude, izrast ćeš grbava i slaba."

Amy Than, klub sretnih žena


"Psu moj,
ako je bog u mome stihu,
bog sam ja.
Ako je bog u očima tvojim bolnim
bog si ti.

U ovome beskrajnom svijetu nitko ne postoji
da ničice padne pred nas dvoje!"


Pablo Neruda



"Svi mi čeznemo za više. Nikada nismo zadovoljni. Mudrost je znati vrijednost onoga što imamo. Svakoga dana, ako ima iole sreće, pa nam se djeca nasmiješe zato što smo učinili nešto to smo rekli, morali bismo se smatrati sretnima."
Hanif Kureishi, Intima



"..Noćas, u jednoj zamjetnoj svjetlosti zvijezda,
Drveće i cvijeće rasiplje svoje prohladne mirise.
Šećem među njima, no nijedno od njih me ne zamijećuje.
Kadkada mislim da kada spavam
Mora da sam im najsavršenije nalik
Misli su postale nejasnim.
Prirodnije je za me da ležim.
Tad smo nebo i ja u otvorenom razgovoru,
A bit ću korisna kad konačno legnem:
Tad će me drveće moći već jednom dotaći i cvjetovi naći
vremena za me."


Sylvia Plath, Ja sam okomita


TOP 5 SRCEDRAPATELJNIH...
onako..na prvu loptu:

1. Babe I'm gonna leave Ya by Led Zeppelin
2. Wild is the Wind by David Bowie
3. Lovesong by Cure
4 One/With or Wihthout You by U2
5. By My Side by INXS


...van konkurencije:
Provincijalka by Balašević
Are you the one that I've been waiting for by Nick Cave
Astronomy by Blue Oyster Cult