15.04.2008. / utorak

Ah!!!!!!Tina kaj da pisem o tebi ni ne znam te tako dobro kaj mogu rec upoznali smo se na braticevoj svadbi i kaj jos bilo je zajebancije itd,,,,,,,,,,,,, kaj da jos kazem Zivjeli PG-ovi!!!!Pozz Mom Razerdu ______a!XD

P-
O-
O-
Z-


B-
Y-


B-
A-
L-
K-
Y-

- 20:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.04.2008. / četvrtak

Eo opet ja.XDDD

Eo i mene opet samac prekino sam s mateom jos u prosli cetvrtak ali sam se sad sjetio napisat tako da ono jbt,omg moram nac novu curu ovako mi je dosadno jbg sve je to sportski heheeheh i tako,da vam malo opisem par dana u nasoj sk itd:kao ovaj tjedan svaki bi dan trebala izbit neka tucnjava ali nista od toga svi pobjegnu ili se dogodi fight pa ucitelji prekinu i zovu roditelje u sk i onda nadrapamo heheh treba napravit neku pobunu tako da ih malo zeznemo neki trik i znate vec kaj heheh bio se potuko i moj bratic ali nakraju zavrsio kod ravnjatelja i starce su mu zvali u sk jooj kaj ce bit s njim dogodit jooj jooj ta skola eo pjesme koju joj posvecujem :))))) -_- :

- 15:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.