30.04.2007. / ponedjeljak

About Frends:


Decki:

Antonio Protulipac.On je moj best frend.Kad je na baniji kod bake vikendom to je zajebancija to je ludo idemo po cjelom gradu kod mene igramo comp,gledamo na compu filmice cak i one znate koje.Detaljnije procitajte o njemu na tony

Marko Magdic:On imaj 12 god jako dobar sportas ali i frend kod njega se nema kaj puno za pricat isto kaj ja i toni radimo.


Cure:Ima ih puno ali mi se neda pisat.

- 10:44 - Komentari (17) - Isprintaj - #

28.04.2007. / subota

Ja sam...

Ja sam Adam Blauhorn,živim u Karlovcu na baniji.Treniram Breakdance i Nogomet ssad cu 12 god.Rođen sam 20.8.1995
Zanima me compjuteri and girls i mislim da ce tak ostat mrzim skolu dobra mi je zbog frendova.U mojoj skoli OŠ Banija je uvjek zajebancija i tučnjava nasa je skola najluđa school of the this sentrey.To je to za sad pisat cu vam tajne iz moje skole,ak nes trebate sam pitajte ak zelite anonimno da niko nezna javite mi preko e-mail:balky999@net.hr.Citajte slusajte gledajte i komentirajte



- 15:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Slusajte muziku gledajte citajte o meni i komentirajte.moze?
Skinite si koju mjuzu.Recite mi ko jos voli skolu ja ju mrzim volim jedino informatiku.zanima me jedino comp i cure.Cure javite mi se balky999@net.hr uvjek sam na netu ono rap i hip hop je najbolje od muzike to se slusa morate se furat na rap i hip
hop uzivajte komentirajte.Make me happy

- 15:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.