Z.S.W.A&P. THE BOYZ FROM THE HOOD:
Dado AKA. Tip-C (High Society)
Pero AKA. J.A.J.E. (Boyz from the Hood)
Jopa AKA. J.O.J.O. (Boyz from the Hood)
Maki AKA. MC Cold (Boyz from the Hood)
Manjerovic AKA. LIZO (Boyz from the Hood)

UNDERGROUND KINGS:

Maki(ja) AKA. Nme
Dado AKA. Tip-C
Pero AKA. Bankrupt
Alen AKA. Gem
Marko AKA. Bullet proof
Lizo AKA. Simple L


free web counter

free web counter


NNeat
MMesmerizing
EExplosive

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



bgcolor='#99ffff' border=3 bordercolor='#0033ff' cellspacing=0 cellpadding=3>NNeatMMesmerizingEExplosive
Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


MMysterious
IInfluential
CControversial
HHonest
AArty
EEnchanting
LLucky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

JJoyful
OOrderly
RRounded
DDelightful
AAstounding
NNaughty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MISLIM DA ZA JORDANA NE POSTOJE RIJECI KOJE BI GA MOGLE OPISATI ALI ETO thumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh

Images for your blog

Images for your blog



Malo slicica

Images for your blog

Images for your blog



pa jos malo....

MySpace Layouts

MySpace Layouts




pa jos malo.... ey dosadilo mi je vise pisat uglavnom slijede slike

image hosting for myspace

image hosting for myspace














SNOOP D LEĐEND
























< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by Ob@Jd1n

Opis bloga

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us



Na blogu nas je online:

users online

Nije bilo kosarkaske lopte pa mi je ova bila tubular ovo je da se mozete vremenski orijentirati!!!!



Somethin' about me:


I am 51% Evil Genius.
Deceitful & Crazy!
Evil courses through my blood. Lies and deceit motivate my evil deeds. Crushing the weaklings and idiots that do nothing but interfere in my doings.
Take the
Evil Genius Test
@ FualiDotCom


Moja malenkost hehe partythumbupsmokin nisam bas fotogenican a sta ces kgj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

My name je Marko. Friends call me : maki, mc ledeni, NME (my aka.).....
Zivim u Karlovcu gradu - centru svijeta.Favorite movie mi je Scarface ujedno i najbolja igrica. Najdrazi artists Snoop Dogg, 2pac, Notorius B.I.G,
NWA, Public Enemy, DMX, The Game

Myspace Codes & Myspace Code

, Eminem (REPREZENTING THE WHITE GUYZ), High Society mouthwashmouthwashmouthwashmouthwash lol............
Imam curu nisam single hehe Tina kissezcerekcerekcerek. Najdraza hrana je lazanje, pinneapple pizza with haway-an sauce DAMN njaminjaminjami
Roden sam 6.5.1991. imam 15 god iako mi to nitko ne vjeruje ludludlud
Treniram kosarku vec 2-3 godine

Nizak sam 1900 mm => 190 cm => 1,9 m. deaddeaddead
Idem u SMRC (Tehnicka skola Karlovac), u 2. ct. Inace hobby mi ye basketball, hangin' out with my prijatelji & chillin.....
Slusam all kinds of music ali ponajvise rap, hip-hop, r'n'b, ali u mojoj kolekciji se mogu naci i limp bizkit, kid rock, bob marley.......

Vise manje that's all treniram u KK Sancu i clan sam L.O.T.E-a (Life on the egde). Pozz svim blogerima i posjetiteljima. I jos najbitnije nebi mogao zivjeti bez svog i-poda

Ovo vam je moj zivotni moto i na neki nacin je realan smokinsmokinsmokin

I da ovo vam je moja credit card

Myspace Codes & Myspace Code
And I drink that:

Myspace Codes & Myspace Code




Ovaj blog je posvecen svim rapperima koji su stvarno u tom elementu i koji zele nesto postici od svog potencijala. Pogotovo je posvecen karlovackim reperima!! I za sve poginule legende rapa $R.I.P. 2pac$
A ovo je diss na sve glupe fejkere:

Ne budi glupa umisljena kmica,
jer za mene si takav obicna klica,
koju uopce ne vidim,
i na cesti hladnokrvno zgazim,
jer si mal klempav i bezopasan,
a mislis da si krasan sjajan bajan,
mislis da si TI!!!!!! jet set,
ma covjece obicni si kmet!!!!!!!
I zato se sad krizam i molim Bogu,
sto mi je dao snagu da i dalje repat mogu!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Najbolji ducan tamo ja kupujem robu eekeekeek
Geminni => L.O.T.E
Simple L & L.I.Z.O
Pera fuckface or $krupt
Tip-C => L.O.T.E
mala tinica smijeh
Compton girl thumbupdead
Mali Patrick mouthwash
Glumceva girl partyparty
Crazy KEKY partysmokinthumbup
Im just gonna say DAMNwinkeeknaughtynut
Bič vidaut lak deadgreedy
A ludi snaapsy mouthwashparty
She luv'z gangzta's thumbup
hana coolcool
Petra => rukometasica smijeh
Cute girl thumbup
Ok gangzta girl eek




Ovdje ce vam svaki dan biti objavljena teta dana P.S Please nemojte mi uslinit ekran deaddeaddeaddeaddeadnutnutnutnutnutnutnut





A ovdje vicevi dana roflroflroflroflroflroflrofl


ponedjeljak, 19.03.2007.

Novi post i jbg neznam koji bi mu title dao tak da............

Evo me napokon nakon dugo vremena. Tnx na silnim komentarima drago mi je da citate moje postove,gledate moje slike, video isjecke......Ovom prigodom pozdravljam KK Sanac (Lizo,Jopa,Kuhar,Peda,Veton,Snaapsy-vratit ce se on baya......), onda High Society(Gem, Tip-C, Bullet Proof), rukometase (neda mi ih se nabrajat - ima ih pun kurac),ekipu iz razreda, ljude iz parkica - koji nas okruzuju dok mi pijemo,sve zgodne cure............Pozz svim onim koje sam zaboravio a znam ih ili neznam ali oni mene znaju.mahmahmahmahmahmahmahmahmahmah Evo proslo je dosta vremena od zadnjeg javljanja. Nije se puno toga promijenilo. U petak 16.3. bio sam u sportskoj na noci gladijatora. Bilo je fora. Hrvatska VS. Srbija hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska
Hrvati su ih razbili deaddeaddeadhrvatskahrvatskahrvatskahrvatska i tak sljedeci put vam stavim slike. I tako u subotu nisam isao van, nije mi se dalo - Knjac je imao rodendan tj. slavio ga je!!!!!! I tak..............neznam sta da vam vise pisem. Nadam se mnogim komentarima kao i dosad i da cete mi ostati vjerni i citat moje postove.thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
Bas slusam pjesmu od Aerosmitha - I dont wanna miss a thing thumbupthumbupthumbupthumbup great song. Danas dobivam test iz povijesti - dobio sam 5 hahahaha (pojedinci znaju zasto sam dobio 5 - mislim nisam jedini)..........Razmisljao sam najvjerovatnije cu ici na ultimate fight kod Nene u Shark Gym. Idem malo nabijat kondiciju i svoje skilz deaddead samo sam cuo da ak me uhvati murja da se fight-am i ak me zapisu da Neno moze najebat jer me uci tome. Tak da Im gonna be a good boy - hehehe mos mislit burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad I tako ja sad odoh a vi dolazite ostavljajte komentare,gledajte sta ima novog kod mene i uzivajte. Hvala svima na posjeti unaprijed smokinsmijehwavemahdeadcoolrofl Evo vam jos par slika i ja idem peace :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto ga ae do sljedeceg tipkanja mahmahthumbupthumbuppartypartysmokinsmokinsmokin

Peace btw pera duzan si mi 20 kn mislio si da sam bio onaj tjedan drunk pa da cu zaboravit. Hehehehehe sala zadrzi ih tj castis kad te vidim i ne pokusavaj bjezat yesyescoolroflroflmouthwashmouthwashlud

Evo vam moja trenutacno najdraza pjesma (pored Nickelback-ove This is how you remind me) ladys and gentleman Aerosmith : I dont wanna miss a thing




Ey da morao sam preurediti ovaj post zbog Petrice koja mi je rekla da nisam pozzz rukometasice............................ i evo pozdravljam sve rukometasice (nemojte se ljutit cure vi ste spadale pod onu grupu zgodnih cura hehehe deaddeadwinkwinkwinkmouthwashmouthwashmouthwashsmijehsmijeh) Eto ga i da btw daj glasajte na onu anketu - vidio sam da je neko glasao za Cecu hahahahaa deaddeadmouthwashmouthwashsmijehsmijehcoolcool



| CoMeNtIrAj (126) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.