C-Walk it's a Way of livin'

SOME RASPY SHIT!

evo javljam vam se par dana prije nove godine...pa samo da kažem neke stvari...joj šta mi je na polnoćki bilo lijepo...ta njegova dva poljupca...sva sam se rastopila...i danas nakon koncerta našega idemo mi u peticu...tamo je bilo još bolje...išli smo svi sa zbora osim jedne ženske...i dobro opet ja i on...stalno se smješkamo jedno drugom....koje je to ludilo bilo...nema veze što je bilo ''jutro'' al smo se dobro zabavili....hehhee...i onda na kraju saznam da s njim slavim novu godinu...e U-Ž-I-V-A-N-C-I-J-A........moje sledeće javljanje možete pročitati u 2008. godini
a dotad svima vama želim sretnu novu 2008. godinu

pozzz

26.12.2007. u 18:55 | 11 Komentara | Print | # | ^

SO CONFUSED

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....ovo sam morala napisat i reć jer sam napokon skinula štikle....ah...e sad mogu počet...da jako sam zbunjena...toliko zgodnih dečkiju oko mene..poludit ću....najgore je što sam sa svima dobra ;)
1. je malo mlađi od mene aliiii je zgoooooooooooooooodaaaann
2. je malo stariji ali jako dobar fend...
3. je jučer bio jako bezobrazan,al kad sam ga danas vidjela sa bebom....(so sweet)
4. u njega sam bila zaljubljena duže vrijeme i sad je on u mene i ne znam šta ću...
5. uf, njega znam zna on mene ali ne onoliko koliko treba ;(

jaooo i tako sad moje srce treba samo odlučiti (nek se požuri)



e a sad ću pisat o njemu (skužit će tko je)

i'm looking at a mirror
my eyes are bloody red
bloody because of crying
i'm crying because of u
u said that u will make me happy
& then goodbye
i don't want goodbye
i want u wright here next to me
as a friend
please don't let me down....


pozzzz city boyzima,tweety,metalki,proof.....my inspiration,nobodys angel-u,madafakeru i šećer na kraju,toxic-u

20.12.2007. u 19:08 | 9 Komentara | Print | # | ^

MAKE MY WISH COME TRUE!

U ovom postu napisat ću sve postewe koje sam mislila napisat u protekla 3-4 dana....i neću ić po redu neg ću pisat kak mi dodje...ima jedna sretna vijest a to je da su mi uspjeli popravit kompjutor i nijedan podatak nije izgubljen...to je jedino dobro...i sad opet ja tužna...zašto? zato što mog frenda nešto muči a ja mu ne mogu pomoći jer smo malo udaljeni...puno ljudi me ismijava i rade sranje od mene,al onda dođe ta jedna osoba(koju jako puno volim) i počne me branit...al sljedeći dan kad se vidimo on to zaboravi...sad maloprije sam išla stavit majicu i plahtu na jednu kutiju i kad ja odem po to vidim da je sve izgorilo....sad se mama dere na mene...onak ja sam kriva za sve..al dobro...danas su u školi bila 3 lika iz jedne škole kod nas u školi (jedan od njih bio je u showtime-u)...onda sam ''ja'' pitala pred 40 i nešto ljudi jednog za broj..i tak...6.12. idem ja u školu sa dijamantnom kravatom i normalno moji frendovi su ju već strgali...ufffff...dok pišem ovaj post,osjećam se da su mi ruke vezane..ništa ne mogu poduzet...ne mogu pomoći sebi a ni njemu,a moji najbliži meni to još samo pogoršavaju...šta da radim...molim se i tražim sreću...zar je to tako puno?...tražiti sreću? očito je!!!

God my only wish this year is to make me happy 4 eva!!!
Please make my wish come true!!!

17.12.2007. u 21:24 | 16 Komentara | Print | # | ^

So Sad And I Dont Know Why?

evo napokon sam se dočepala tatinog compa...sorryte nisam mogla prije doć do kompa...i 3dana sam bila u krevetu jer sam malo kičmu smrdala dok sam vježbala breakdance (backspin)...pa sad se pokušavam malo smirit da natrag mogu radit koreografiju,vježbat double dutch i c-walk...eto tužna sam al ne znam zašto...jedan dečko i ja imali smo dobru zabavu prije par dana...ne znam šta mu je bilo...ja sam bila tužna i on dođe do mene zagrli me i pita zaš sam tužna? onda me počeo nasmijavat ;)
a kasnije me primio oko struka pa me vrtio,pa me podizao pa opet grlio...bilo nam je super... ;)
al na kraju svega tužna sam al ne znam zaš....i tako..ne znam šta da pišem puno mi se toga događa i zbunjena sam...

pozz svima..

12.12.2007. u 22:12 | 5 Komentara | Print | # | ^

Hey Ya!!!

pa došlo je vrijeme da napišem novi post.....evo malo sam se smirila nakon sveg onog sranja kaj mi se dogodilo...jučer je frendica ostala prespavat kod mene....hhe bilo je fora,al danas se mi probudimo i dođe meni mama da je bio neki mini pas kod nas....u dvorištu....i sad imam jedan stup koji mi drži krov i kad je pas došo....(otkinuo se s lanca)...omotao se oko stupa i iščupao ga van...al dobro sad smo ga natrag stavili...jedan dio prozora je ''otkinuo''....e,nemam riječi...i tako ne znam kako ću preživjet sutra..neki znaju zašto...ma...još 5 godina pa odem ja!
e u četvrtak mi je bilo DOBROOOO...jedan lik koji mi se sviđa već duže vrijeme...uzme moj šal i omota mene i sebe ;)
onda smo igrali ono s papirom (kad ga u ustima trebate dat nekom drugom)-ne znam kak da vam to drugačije objasnim....a bilo mi je dobro i jučer na natjecanju...e kako obožavam svog trenera....tako mi je drago što mi je baš on trener...evo vidite da mi je u zadnje vrijeme bolje...al sutra će sve opet krenut nizbrdo...(nažalost)....
i evo vam za kraj jedan vic....
: dvije žabe,jedna skače ko luda s lopoča na lopoč....
sad kaže ova druga žaba njoj: ''krek''
ova odgovori: ''ne, heroin''

;)
pozzz svima

02.12.2007. u 12:01 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

SOMETHING

I nE oStAvLjAjTe Mi LaNcE sReĆe Ni TaKvA sRaNjA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

evo blogića koje ja chitam:

Suzi
Nic0
Tweety
Ryder
Vedran
Lestat's girl
Mc-TOXIC

Nešto o m€ni

Ime:Martina a.k.a. Monita
Prezime:Williams
datum rođenja:14.04.
slušam:rap & hip hop (4eva)

volim: Njega,horrore,komedije,
uglavnom filmove,svoje frend
ove,crnce,Wilmera,show Yo
Momma,crip walk,b-dance,
pjevanje,ma sve.....

ne volim:laži,sranja,glumatanje,
ma sve one loše osobine
i ne mogu se sjetit kaj još ne
volim


MMesmerizing
OOdd
NNoisy
IInnocent
TTender
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com