evo malo i pesmica

Seka Aleksic
Boli stara ljubav

Ref. 2x
Boli stara ljubav kada se u mraku
pored njega budim kao da sam sama
boli, boli to pa mu kazem idi
da na miru zalim i sanjam o nama

Dva susreta za dve godine
dovoljna su da unistis mi sve
moju vezu s njim svaki pokusaj
da te ne volim, da kazem on je taj
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Ref. 2x

Ljubav i ja to nema veze s njim
u svakom dodiru tebe osetim
znam da sam led i znam da sam stvar
u ovoj postelji pogresan je par
stezu me te ruke njegove
a nisu one ono sto boli me

Balkanac

Danas je normalno da se poludi
pola sveta se udara po nosu
duse se prodaju kupuju grudi
a ja jos sanjam tvoju crnu kosu
i jos bi hteo s tobom da se budim
moja malena

Ostajem Balkanac i provincijalac
putuj evropo srecu zelim ti ja
a ti mala kad ti zatreba muskarac
doci ces meni budi sigurna

Danas je normalno da se poludi
ljubav na kredit kupiti se moze
sve se promenilo vreme i ljudi
a ja jos cuvam tebe ispod koze
i jos bi hteo s tobom da se budim
moja malena


moja ljubav plave je boje za dinamo
kuca srce moje svoju ljubav necu kriti
za dinamo cu uvijek biti i zato zelim da
svatko zna za dinamo zivim ja!!

Gledati u oči:ne idi,jer te volim
igrati se prstenom-sanjala sa te
ljubi te u lice-sviđaš mu se
gledati u oči-volim te volim te
šaka kao odgovor-da
čelo kao odgovor-ne
pucketati prstima-danas dobro izgledaš
uzme li djevojka nešto mladiću-na raspolaganju
grickati usne-ljubomora
štipanje-želim ti nešto reći
šmrcanje-sastanak u isto vrijeme
stati na pete-volim samo tebe
tuče li mladić djevojku-želi da bude njegova
plaziti jezikom-poljubi me odmah
poljubac od 60 pusica-nije dozvoljen
lagani poljubac-prijateljstvo
prije ljubljenja-gledaj u oči
Poljubac u obraz prijateljstvo
Poljubac u ruku poštovanje
Poljubac u čelo:čežnja
Poljubac u vrat:strast
Poljubac u rame pohlepa
Poljubac u usta:ljubav
Poljubac s jezikom duboka ljubav
Prije ljubljenja:nema pušenja
Ako se sjedi sjedi njemu u krilu
Ako se ležina leži ispod njega
Poljubac traje:3-5min
Poljubac zatvorenih očiju:strast...ljubav...
Lagani poljubac u usta duboko prijateljstvo
Ako on ljubi pijan ne zna šta radi
Kašljati:volim te
Stisak za ruku:želi biti stalno s tobom
Milovanje po kosi:nemogu bez tebe
Staviti prst na usta:zagrli me
Grickati nokte:ljubomora
Štipati ga:želim ti nešto reći
Škakljati:sviđaš mu se
Treptati očima:voliš li me??

Robija

Ref.
Robija, robija
mladenci bez kumova, kumova
muzika bez cigana, cigana
jagnje pored devet vukova

Kad bi mi rek'o moram poci
u rat, ti znas da bih te cekala
i tebe zeljna svake noci
svecu za srecu palila

Trista sezdeset i pet dana
samo na tebe ja bih mislila
ja hocu samo, samo s tobom
bez tebe sve bi bilo

Ref. 2x

I da u okove me stave
zbog tebe lazno bih se zaklela
kad bi mi rek'o sa mnom podji
do kraja s tobom idem ja

Ref. 4x

Bas je dobro biti ja (ft. Marcelo)

Bas je dobro biti ja
ni sa kim se ne bih menjala

Svaki dan po kaficima
pijem kafu sa mladicima
po buticima vucem se
po sto puta presvucem se
2x

Ref.
O, bas je dobro biti ja
bas je dobro biti ja
ni sa kim se ne bih menjala
bas je dobro biti ja

O, bas je dobro biti ja
bas je dobro biti ja
i kad bih se opet rodila
ja bih opet bila ja

Bas je dobro biti ja
ja bih opet bila ja
2x

Ja nikada ne propustam
nijedno desavanje
ja izlazim onda kad
kad svi krenu na spavanje
2x

Ref.

Dobro jutro
izvolite vas peti dupli espreso
svuda te ceka mesto
bas ti je dobro, sestro
od stana do kola Dolce Gabbana
Cavalli od kola do stana
i tako svakog dana

Dobro vece, idu za vas Moet Chandon
izvinjavam se, pijem samo Don Perignon
druge sve bi dale za minut na mestu tvom
jer gde god ti se pojavis, tu nastane lom

Ref. 2x


Mozda ti jos neko slicne rijeci kaze,
al neka ti moje uvek budu draze.
Mozda ti jos neko svoju ljubav nudi,
ali molim te samo moja ljubav budi..


Dirlija

Na stolu su prazne case
rakija se popila
gdje li nam se jutros budis
ko te snenog pokriva

Ovdje je bas sve po starom
znas kad sica natjera
da pazimo, razvlacimo
sve do prvoga

Sjetimo se onda tebe
u toplim nocima
kada stari svirac
onu tvoju zasvira
i pjeva

Ref. 2x
Dirli, dirli, dirlija
nemoj dizat' graju
para ima hadzija
i za sitnu raju

Tvoje lice gledamo
samo na slikama
daj navrati bar na tren
popij jednu s nama

Sjetis li se i ti nas
u toplim nocima
kada stari svirac
onu tvoju zasvira
i pjeva

Ref. 2x

Jugić
Dok me druga, dok me druga, evo, gnjavi
motas mi se, motas mi se ti po glavi
ko te ljubi, pice sipa
mala zipa, ko te pipa

Dok me drugi, dok me drugi, evo, bari
tvoja ljubav iz daljine sve mi kvari
taman mislim, dama bira
ali ti mi ne das mira

Ja zbog tebe, ja zbog tebe ostavicu sve
ja bih s tobom, ja bih s tobom
ali nemas gde
ne

Ref.
Nemam nocas ja za hotel
samo, samo neku sicu
necu, dobar si u dusi
al necu, necu u jugicu
nisam, brate, ja za tante mante
volim luksuz, skupe varijante

Dok me druga, dok me druga, evo, smara
hica mi je, hitno mi se s tobom
ja kad volim, tri put merim
kad presecem, to i zelim

Ref.

Bar da je BMW pa da razmislim
bar da je BMW pa da razmislis
2x

Bar da je BMW pa da razmislim
bar da je BMW pa da razmislis, da, da
bar da je BMW pa da razmislim
ne

Ref. 2x

  svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slika: ×

evo majo sjikica

















































e ljudovi evo vam slikica nog. kluba i igraca kajeg ja najvise mrzim:

















Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Tonka

subota, 10.05.2008.

bok ljudovi...

Aj bok neda mi se niš pisat... Kad mi se bude dalo doci cu...
aj bok do navece..... wavewavewavewavewave



~ komentiraj (2) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.