28

ponedjeljak

svibanj

2012

Idealisti gube

a ja jesam mnogo puta..i svaki put cu uraditi isto. Obecam sebi da cu drugachije, uz menje emocija, sa vise razuma, uz mnogo vise strpljenja i takta..a onda opet po starom. U stalnoj potrazi za onim necim, u iscekivanju da se kockice sloze, da bas eto to nesto uspije.

Suze mi ciste dusu, nema tu tuge. Ne mozes tugovati za necim sto nijesi ni imao.

25

petak

svibanj

2012

Ja u tranziciji

sama sam, nijesam vezana emocijama ni za koga..slobodna da odem, da ostanem, da ne mislim, da se ne prilagodjavam..jos jedno poznanstvo, jedna lijepa noc, neka slicna dusha i topao dah.

Sve je to zivot, sve su to sjecanja, priche za neko daleko sjutra

Zivjeti, samo zivjeti

21

ponedjeljak

svibanj

2012

nikad ovako nece biti al' imam pravo da imam te sulude ideje



...zelim da znas da pripadam tebi
zato ti sad ja priznajem to...

Kad bi ijedan znao da me cuva, da me samo shvati..da moj sarkazam uzme olako, da moje srece uzme ozbiljno a moje tuge oprezno- ja opet ne bih smjela vise ovim bolnim emocijama. Shvatila sam da one drugima smetaju, da ih guse, da ih zgrabe i ne pustaju.

Sacuvacu svoju intimu za one noci kad sam u krevetu sama, kad pozelim neciju ruku na svom boku i neciji dah na svom vratu

Bicu jaka za svijet jer jaka sam za sebe.

Nema tu filozofije.

11

petak

svibanj

2012

Eto

samo je on znao sve te neke male stvari o meni, sve neka tajne koje su me jele godinama..koje su znale da me slome s vremena na vrijeme..pa sam opet ustajala..i ulazila u jos jednu borbu sa sobom..sa svijetom..pa u krug

samo je on mogao da ucini da zaboravim na svijet u onim jutrima kad bi me grlio tako snazno da bih ostala satima budna u krevetu

samo je on mogao da mi izmami osmijeh i onda kad mi se cini da su sve barke potonule

samo on je ucinio da mislim na buducnost u dvoje, da odlucim da napravim milion kompromisa i da se odreknem dijela sebe

samo on me je slomio

samo on je ucinio da naucim da disem sama i da osjecam da mi je svijet pod nogama jer ja to mogu

samo on je doprinio da shvatim ko sam zaista i da hodam uzdignute glave bez obzira na poglede

samo on

samo ja

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.