22

četvrtak

ožujak

2012

Kako je dobro..

ma nije dobro vidjeti te opet. lagala bih ako bih rekla. sjedis tu pored mene i pitam se zasto nijesam iskontrolisala stvari i bila prijatelj, samo.vise nego dovoljno.
bas jutros stavljam onaj tvoj parfem koji si mi poklonio i koij si obozavao.bas jutros!i onda treba da sjednes pored mene i da ga osjetis.

u meni jedno cudno osjecanje. voljela sam te, nesto u tebi nijesam preboljela..a kad te vidim- kao da me nikad nijesi dodirnuo..osjecam ambis izmedju nas.

dala sam ti nesto bitno, nesto meni jako znacajno..neku moju ranjivost u tom trenutku. dala sam ti da me vidis ogoljelu do kosti..da me drzis i da me hranis. to nikad preboljeti necu, taj dio sebe.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.