normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

sjecanje na najveceg cigana od svi nas cigana

soso mange doktor ivo socare roman futnegur duktgar te duktar. Meni se srce raspolovilo na tri djela kako si me samo razalostio sta te ufatilo i sjebalo. ja da kazem da sad kad tama ce te pokrije da mnogo ce da mi nedostajes doktor ivo. zao mi ko psu sta ces sad da gledas mesecinu kroz resetke dok ja cu da gledam izvana i srce raspolovljeno ce da mi krvari jer znam da soso mange ivo sad pati jel znam sta je patnja koju sam i ja patijo kad me ondak pederi ufatili za jaja sa onim cigarama na zitnjaku. a nisam teo materemi. hteo za drugara da uzmem. komusadjebemater. teo sam da kazem sos ivo da ja znam da ti nisi bas tako los jebac kako sad svi ovi pederi kazu materim i da nisi teo bas da imas sve te pare mukte i mito da uzmes sta su ti dali oni pederi austrijski materim svapsku konjusarsku puj gurti para mortage dur. al ne razumem jebesmisestru pa de si doktore iso da primas kofertu usred dana sos ivo sestri ti se istresem pod pazuh. pa jelti nisam govorijo kako se to radi pckamumtrina. i svi ovi cigani sta ti sad jebu mater neka jebu. to njima krivo sta nisu oni uzeli. kitu moju ciganjsku ne bi. ko ja sto ne bi. i ti isto skup sa mnom i mi zajedno obojica. mislim jasno mi je da ne moz da budes jebac ko ja sta sam pa kad razumes posudim pare nema da neko zna osim mene i moje ajse. a ona zna da ako kaze nekom ajoj kuku lele pomagaj moj sos ivo. prvo ju ubijem seksom razumes a ondak od batina. pa em ne moz da hoda na uskok a ne moz nit da govori razumes. ne ko ti jebemteusta. Pa di si iso govorit ista onoju drolji jaci sve sta si radijo i kuda si isao. Mislim butra jes malo ko suva sljiva ali jos je dobra mant drak duktar pardane. Opalio bi ju samo iz zalosti i razumevanja jel vidim da joj fali jedan onako razumes ciganjski. al svejedno zajebo si se jako sos ivo. razumem da nisi mogo da ju ubijes seksom jer si jebavo onog jandrko jandrak jandorkvcia kako se zove taj peder matermu. al eto ti sad gledaj mesec sta ti saljem jer kitu moju ciganjsku ces da ga vidis uskoro moj sos ivo kako ga ja sad gledam tuzan nesretan i zalostan sta skarali najveceg jebaca skoro ko ja sta sam. nema nas vise sos ivo jebajga sad romane. pazi se tamo cuvaj ledja i ne diraj sapun. puj pike.


CIGANJSKA!



29.05.2018. u 11:42 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.