normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

Hrga vs. Dezulovic

ovaj biser se pojavio prije par godina, i vjecno ce gorjeti u mome feralovskome srcu


MANIFEST.


dok citam pravednicko-gnjevnu Hrgu mam mi dodje ona o zabi i konju kojega potkivaju...

bit ce da bi Hrga fakat voljela da se javno izmjere velicina njenih i Dezulovicevih novinarskih "muda"...
ili se tu radi tek o najobicnijoj zavisti. jer Dezulovica, suosnivaca NOVINA, koje su pobrale xy NOVINARSKIH nagrada, okolo ima i previse, dok nje, nakon kaj nas je godinama izvjestavala skoro pa o boji kupaonskih zastora, nema. osim dok ne odradi uredski posao, kojeg toliko prezire. tijekom kojeg npr. odvali pred milijunskim auditorijem da kaj "Hrvati imaju sa Dubrovnikom?".

da ne budem prenekorektan, priznajem, pojma nemam kakvu je to krv Hrga mirisila i prasinu jela. osim sto se, barem sto se prasine tice, koliko jucer prikljucila Al Jazeeri, pa krenula kretati se Bliskim Istokom...

ja se Hrge sjecam jedino i samo kao HDZ-ovskog potrckala i gorljive zagovornice one polu-kriminalne para-drzavne tvorevine kojoj je moja drzava dnevno slala danasnjih 1.000.000 eura.

posto se u zadnjih 24 godine u RH novinarom zovu svakakva spadala, ukljucivo i Velimira Bujaneca, Josipu Pavicic-Yo i cijelu bulumenta red-carpet dezurala, i ja zelim istim postati!
moje 6.5-godisnje iskustvo blisko-istocnjackog ekonomskog emigranta mi daje pravo samo takvo:
1 - pijeska sam se i prezderao;
2- krvario nisam (osim nakon indijskog currya), no od ostalih ljudskih
fluida:
2.1 iznojavao sam hektolitre terenskog znoja (izmjereno:
jednom prilikom sam izgubio 1.4 kile za 3.5 sata na
katarskih 49 i ravnih 99% vlage!)
2.2 ishrackao sam se i teresnke prasine i terenskog
pijeska;
2.3 isplako se od muke, pijeska i prasine i preko nekoliko
terenskih puta!

i, kaj je skoro jednako vazno, imam pricu pravu novinarsku! socno-istrazivacku, a prasine, pijeska, krvi i straha ne nedostaje!

29.05.2018. u 09:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.