normalnO nenormalaN

utorak, 29.05.2018.

ode drzava u troquratz!

ovo je ruzno zvucalo 2014-e. ne zvuci nit sada nista manje ruzno. recentna stvarnost i jednako nesposobni vlastodrsci i zakonodavci mi daju za pravo.


a dosta vise u trimtrine!

hoce li iz HNB-a doci vise kakva optimisticna?! ne kuzim se, ali ovo shvacaju, uz duzno postovanje, i kumice sa placa:

Nes ti mudrosti!


pa je li to mi zaista imamo abnormalno pohlepnu drzavu ili je to jedna normalna etapa u razvoju jedne ovako mlade demokracije?!
porez na imovinu?!
zadiranje u drugi mirovinski stup?!
da se nabroje samo dva zla...

meni jedina sansa izgleda, kako kaze eko-analiticar: REKONSTITUCIJA DRUSTVA.
a to bi znacilo nesto poput mojeg popovanja otkad sam prvi put procitao prije xy g. da je 10-godisnjom privatizacijom 1991-2000 ukradeno 30 mlrd dolara, a ratom je direktno-indirektno nestalo jos 50 mlrd. poslije se kradja nastavila, ali nesto usporenije ( a sto je uopce bilo ostalo?!).
pa to dvije svicarske ne bi izdrzale!!!

sto daje radnim ljudima i gradjanima Jedine Mi Domovine (JMD) pravo da se dive sami sebi: MI SMO MAKRO-MIKRO EKONOMSKO CUDO!
elem, bajalica o "rekonstituciji drustva": MIJENJAJMO SE! SVI! SAD I ODMAH!

Mijenjajmo moral i navike!
Mijenjajmo odgoj djece !
Mijenjajmo "mitlojropske" obrasce ponasanja!

Idemo za promjenu posteno, ako bas nikako drugacije ne ide!

Inace, vele ovi (a ovaj put ne prosipaju defetizam u Zokijevoj maniri dok je oporbeno oponirao hadezejcima): ode sve vragu!

29.05.2018. u 08:29 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.