normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

Out of date o bivsem Papi


"Sama činjenica da se na društvenim mrežama vodi dijalog o vjeri i vjerovanju potvrđuje važnost i istaknuto mjesto religije u javnoj i društvenoj debati." (Poruka pape Benedikta XVI. za Svjetski dan sredstava društvene komunikacije 2013.)

Posto se jednoj drzavi poput Hrvatske prakticno ne radi razlika izmedju religije i Crkve, u jednom ovakvom virtualnom svijetu, a i u onom stvarnom, ja se ovim upisom svecano obavezujem da od dana danasnjega rijeci jedne jedincate necu progovoriti o Katolickoj crkvi, a niti religiji.

SILENZIO STAMPA!

moze on biti 100 puta ex-Hitler Jugend pod prisilom, i lik koji je na prvome govoru kao novi Papa rekao kako je Katolicka vjera najbliza Bogu od
svih (evo ti zlatna medalja. koga briga za to, covjece?! ), i koji je 25 godina bio capo di tutti capi organizacije unutar Crkve koja se brinula da svecenici-pedofili ne zavrse na robijama, ali ne bu mene Ratzi zajebavao. mene! sam vrag mora da je bio usao u njega, kad mi ovako jeftino podvaljuje.

istinabudiisusjehovabudhaavishnuallahmr.anderson, u religiju se bas i ne kuzim. doduse procitao sam 1/6 Biblije, 1/3 Knjige Mormona, preko desetak Kula Strazara i par sura iz Kurana, a i bivsi mi je susjed bio Rosenkreuzer, ali badava sve. No, o onoj jacoj ekipi iz hrvatske KC sam u zadnje 22 godine cuo, procitao i dozivio i vise nego previse...


Dakle, dragi Ratzi i Josipe,

od mene vise cuti necete, glede i unatoc pedofiliji, besramnom materijalizmu, vrhunaravnom licemjerju, fake domoljublju, vrhunskim spin-doktorima, misama pretvorenim u politicke tribine i onoj najobicnijoj ljudskoj budalastini! naravno, ima divnih ljudi iz KC-a, znam ih sam preko nekoliko (nekolicini njih sam ugradio GSM-antene usred njihovih crkvenih tornjeva, a domaci pekmez od jagoda na domacem kruhu iz jednog ilockog samostana necu zaboraviti dok sam ziv!), ali sve je to riba sitna i nebitna. srz problema je crvljiva i pokvarena.

AMEN!

28.05.2018. u 07:18 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.