normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

euro... prave vrijednosti...idiotizam... front 242...

baci oko pliz na prvi post bloga, skuzit ces cemu ovaj out of date post... :)


ma... da neko oce zamrznut euro?! ma, hebao sam ti mater spanjolsku kad te ufatim! "rasti, euro, nek nam je roda, opleti bankama/nisam ja bitanga, pa da te prodam ovakvim gazdama..."
a i ovi nasi makro/mikro strucnjaci, vele oce shebat kunu, jer ce nam inace propasti - izvoz. izvoz?! ko?! mi?! ja sam bena, ne znam tocno nit znacenje PDV-a, iako mi rodjena zena godinama bila ispinjavala tudje porezne prijave, pa zato pitam - izvoz cega?! osim kaj ste mene i obitelj mi "izvezli", matervam, mozda bi isli i big brother IQ=shoe size- idioti?! ima ih vise od luke modrica. idiotizam u nas popularniji od narodnjaka. ili red carpet kurave kaj pokazuju njeznice kroz koje tek sto je bilo proslo njihovo prvorodjence?! btw, moj, imenjace, ne volim se ponavljati, ali kakvu majku imas, sramota me nase imenjastine. bolje da se zoves Milanbandic, a ne OVO! koje ime, jezim se dok si citam ovu omansku residence card.. ili jos bolji cro- izvozni brand - uh, to bi islo ko alva!- celebrity majke koje se jedna sa drugom natjecu koja bu se prije vratila na predporodjajnu tezinu?! a tek fashion gurui... tko izmisljava takve nazive?! to mi gore zvuci od indsutrial-techna, ili ovih novih majmunskih heretika kaj mi remixiravaju "headhuntera", bozesacuvaj. larsen, tebi svaka cast, ali ovi ostali - voda.

ma, linicu, prodaj brione dok se jos kakav tanker nije shebao i upropastio ti sigurnu pinku. a zatim rasprodaja redom! thompson stihom - linic parafom: dalamaciju, moremojejednadusaanasdvoje, zlatnu slavoniju, diku Liku. na plitivckim bismo digli paru za bratbratu svih 500.000 braniteljskih penzija za 6 mjeseci, ukljucivo onu- je li ono brigadirsku?- toncija vrdoljaka... zao mi ljudi, sela, nestalih, ruku, nogu, zivaca, strikova i kasikara, ali posao im se i nije nesto isplatio: neovisniji su oni Sakomanovi ovisnici, nego Jedina mi Domovina.
ake, buraz! necu coprat. neki dan sam se zajebavao sa ratziem, i evo ga sad na - nezaposlen.

btw, volim se kurciti pred svim ovim bjelosvjetskim olosom (Irenice, sori, ponavljam se, ali eto. Dezulovicu, prava pridrzana. Ljubi fala kaj mi mejlao ovo prije circa 10-ak godina i kaj cuvam kao oko u glavi kao dokaz mojim unucima) ste znali da je hrvatska znanstvenica clan tima kaj su desifrirali ljudski genom?! koliko vas zna da je nasa cura prva objavila izravnu sliku nekog ekstrasolarng planeta? treca je otkrila kako se tumor dojke siri limfnim sustavom. a koga briga kaj su prije xy godina jedni koprivnicki srednjskolci bili apsolutni pobjednici na matematickoj olimpijadi. stephen hawking, kazu, trazio im autogram. nek i lazu, bolje zvuci nego istina od vanjsko-trgovinskom deficitu. dodje kao utjeha. dajte toj djeci da nam spasavaju izvoz, a ne ovakvima... teraj bandu preko izvora.

28.05.2018. u 07:10 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.