normalnO nenormalaN

ponedjeljak, 28.05.2018.

Bilo je to godine...


... a brat bratu 2004-e kad cuh prvi puta cudnu pricu o... blogu. ja ga prozvah Bolg, jer mi se ucini u prvih par mjeseci da se svi pretvorili u prvoklasne literate... bogtimater, da se kojim cudom u ovoj napacenoj zemlji pojave politicari sa pol promila inspiracije, kao sto je slucaj sa cro-blogerima, slovenci bi nam gledali nasa hrvatske dupeta... umjesto da nam siluju nista... ali, neka, moram reci da su se podalpski hrvati smirili mrvu, pa cak evo citam da navijaju za naseg krizaj bojana... bozemeprosti!...

kakim malo ja, ne mogu si pomoci.... davno sam prestao gutati sve kaj ima veze sa politikom svakodnevnom... zasto je tomu bilo tako, tko bi ga znao... valjda sam mislio da cu za 40 godina imati dobar matetrijal za raspredati sa ostalim penzicima na klupici ispred zgrade ili sam sav taj perverzno zatupljujuci drek drzao bitnim za razvoj mog analiticko-kritickog uma... a i za arhivu, zlu ne trebalo.... da kao ne dopustim da me itko jebe i plasira svoju istinu... kad ja dobro znam kaj je taj isti vlasnik tog istog dreka govorio prije 10-15 godina... strasno nesto...
doslovce sam upijao sve kaj bi izaslo da li na ovom virtualnom "podsvijetu" ili onom stvarnom, bilo da se radilo o najnovijoj krizaljci kadrova sa samog vrha (ili dna? ima li mzda neke "sredine"?) Politike U Hrvata (PUH) ili se radilo o besplatnom biltenu Mjesne zajednice Donji Prepustovec, sa velikim naslovom o pretvorbenoj pljacki lokalne tvornice stocnog gnojiva...

elem, hebes podalpske hrvate... nisu oni ni tak losi, kad ih se se usporedi sa ovim genuin hrvatima izmedju kupe i save (ne dao bog- DRINE!!!)...

kao uvod u moj novi alter-svemir (ima mene ovakvih jos posijanih po vascijelome internetu, od foruma do anoniminih glasaca... :) ) ja bih recimo odabrao jedan web-site, jedan od najboljih otkad sam prvi put krocio na internet, u kompjuterskoj ucionici moga faksa davne... kitu ovcju! da ne bih!... godine.
a taj je sexylosers.com...
majkutibozju! kad sam procitao par tih S/M-necro-faggy-pervert stripica mislio sam da sam prestar da se popisam u gace, pa sam se otisao popisati u wc... a onda sam se tamo skoro popisao na ruke, koje su mi se tresle od smijeha! supisac sa susjednoga pisoara nije mogao vjerovati cudu kojem je bio svjedocio! ne zbog mojih centimetara (jes ta pisoarska keramika hladna stvar!), nego zbog moga cereka... naravno da sam morao podijeliti razlog mojih zapisanih ruku... mislim da sam drugi dan vidio tamne fleke oko njegovog slica. nisam buljio, nego mi upale u oci fleke u bikini-zoni tog mog supisaca od prethodnog dana...i tako se se fama o sexylosers-ima prosirila uredom... i mislim da je nas wc zadnjih tjedana jedan od veselijih u ovom djelu svijeta...

ako zelite i od vaseg wc-a napraviti ugodan kutic, ne trebaju vam svi oni umjetni mirisi, od kojih dobijete jos bolju sracku, vec sve sto vam treba su junaci najperverznijeg online stripa u galaksiji:

pisanje u gace!

28.05.2018. u 06:59 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2018 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Listopad 2020 (17)
Kolovoz 2020 (1)
Studeni 2018 (3)
Lipanj 2018 (13)
Svibanj 2018 (111)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pita mene ovdje "Opis bloga"...

OPIS BLOGA?!?!?!

e, taman da upisem kaj cu pisati, pa da ljudi bjeze kao Hrvatski Tajkun od Pravde!

I samo jos jedna stvar, molim lijepo...


kad ste vec dosli ovdje, procitajte prvo prvi post sa ovoga bloga, biti ce jasnije glede odredjenih nota u nekim od postova.