nedjelja, 23.07.2006.

heloooooooooooooo..................!!!!!!!!!!!!!!

wavewavewavewavewavewavewavewave
Ja evo kod kuce dosađujem se i razmišljam dali da idem van ili..........
Dan sam proveo vrlo dobro........Došao sam jutros u 5h kuci,
lego spavat................Probudio sam se u 3h poslije podne.........
Onda sam jeo tj."ručao",i onda poslije toga ošao na bazen............
Kupao se negdje do pola 6,i onda me prijatelj Bubi zvao da idemo kod njega na cugu........Pili mi malo i ošli se onda provozat motorima.........i
eto ja došao kući..............The enddddddddddd!pozzzzzzzzzzzzz svima!
voli vas vaš Mateo

| 20:29 | Komentari (18) | Isprintaj | #

srijeda, 19.07.2006.

naslov nisam znao koji da stavim.........lol..................

Eto meni vemo dosadno pa cavrljam po netu i trazim gluposti neke ni sam neznam što trazim.......
A to je samo razlog dosade
pooozzzzzzzz svima koje ja poznam i koji mene poznaju.................i na kraju Ninja ZX10R


| 02:52 | Komentari (5) | Isprintaj | #

utorak, 18.07.2006.

post nazvan dosada

Ajd da i ja napisem neki post............Eto meni dosadno pa malo cavrljam po netu.........ostavite koji komentarcicimage hosting

image hosting

<blog Layouts

blog Layouts

a href="http://www.bigoo.ws">blog

blog



blog Layouts

blog Layouts


blog

blog

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

blog Layouts

| 00:37 | Komentari (3) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 10.07.2006.

| 20:59 | Komentari (5) | Isprintaj | #

utorak, 04.07.2006.

Suzuki Hayabusa

burninmad
rolleyes[URL=http://server4.pictiger.com/img/410857/picture-hosting/yamaha-r-1--goldedition.php][/URL]burninmadzar nije dobar motor...............

| 13:25 | Komentari (4) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 03.07.2006.



to vam je moj skuter Gillera Runner Racing Replica 50ccm

| 22:01 | Komentari (4) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>