design by three seasons

Emily The Strange's Blog

31.01.2007., srijeda

Me again

Eto napokon novi post.
Neću pisat o ničem posebno...
Ovaj prvi mjesec je bio stvarno zabavan u školi...
Došla nam je nova ućenica, koja je prije išla s nama u školu, pa se preselila u Los Angeles, i opet se vratila, jej! party
Baš nam je super, sad je deset cura u razredu na četrnaest dećkiju, jupi!
Cura se zove Barbara, baš je super, lijepo se zabavljamo s njom, barem se zna šalit, za razliku od nekihsmijeh

U školi nam i dalje prigovaraju da smo najgori i bla, bla, ali nas nije baš previše briga za to, samo nam je važno da se lijepo zabavimo dok smo još svi na okupu
I tako smo već u prvom tjednu dobili dvije opomenerofl
Razrednik je već morao sazvat izvanredan roditeljskirofl
I naravno nebi mi bili mi da nismo razbili prozorsmijeh

Meni je prva ocijena bila jedinica iz, ni više ni manje... Vjeronauka!!! Jupi

I ova nova pozadina mi je baš super napravila ju je Hairspray Queen koja radi dizajne na ovom blogu, i htjela bi joj zahvalitismijeh

Pa tolko od mene do idućeg puta,
pozz

08.01.2007., ponedjeljak

End of year full of surprises, and beginning of new year with new wishes, and adventures!

Prije svega
Želim vam čestitati Novu 2007. Godinu, i nadam se da će te se u njoj zabaviti, i da će ona bit prepuna trenutaka za pamćenje (naravno onih pozitivnih!)

I tako,
Još jedna godina je prošla,
Nije bila ništa posebno, zapravo, bila je toliko zanimljiva da se sada nemogu sjetiti što sam radia cjele godine!!!!
Sad se iskreno nadam, da ću se ove godine lijepo zabaviljati, i neću se zamarati sitnicama!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

I tako smo mi na praznicima, a snijega nigdje, baš mi fali božični ugođaj!
Meni je zima najdraže godišnje doba, volim snijeg, a njega nigdje!
Šmrc
Sad ću stavit slikicu da popravi ugođaj!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Nda
Ovo je kopiran zadnji post s mog starog bloga kojeg više nema...
wink

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.