Copyright © †Whisper† - Design touch by: Lajka

Point me to the sky above, I can't get there on my own... - †Whisper† - Blog.hr

ponedjeljak, 30.04.2007.

Point me to the sky above, I can't get there on my own...

E ljudi... stvarno oprostite šta me nikako nije bilo, onako, skoro mjesec dana :/ Neš me zajebava Blog.hr, nije mi se moglo ulogirat... pitaj boga... Ugl, †dying† mi je predala tu štafetu gdje treba pjesmu pisat... i zadala mi ove riječi: MRAK, MJESEC, TUGA, SAMOĆA, SUZE. Pa dakle...



Mrkla noć. Ubojita tišina.
U mraku se nadziru obrisi nevinog lica.
Prazni pogled u daljinu nebeskog svoda,
kvari ga ta ugljena boja obješene kose.

Iz noćnog neba, mjesec se okrutno smije,
Upravlja njenom tugom, pokazuje nedostižan sjaj.
Kupa ju je njegove zrake,
igraju se. Bježe. Pa ih nema.

Kada bi ubio njenu samoću,
osjećao bi se kao izdajica.
Ali anđeli ne plaču zbog njene agonije,
i svakim danom gledajući joj oči, ona umire.

I jednom, kada suze dotaknu njenu ruku,
s nje klizeći polako na mokru zemlju,
mrtvi glasić će šapnuti:
Zaboravih ubiti moje dno...

Image Hosted by ImageShack.us

Predajem:
..eternal angel..
...Broken...
Ako netko oće pisat... oke onda xD

A zadane riječi su: izgubljen, šuma, vječnost, vrba, jezero.

Budem vam se svima sutra javila... i napisala normalan post... Sad sam preumorna i čudim se šta sam uopće ovo uspila napisat, heh.

| 16:09 | komentari: (29) |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

†..Fear the angels holocaust,
they're screaming
Dreams of pain forever entering your head
Death and hatred loathing,
on mankind it feeds
Earth is dead and gone now,
we've brought it to an end..†


Free Site Counter
Free Site Counter

Molim vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
( > < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!






†..I've cried for earth
More than once
But rivers still run
With reddest tears
Be lost in me
And I'll never need to ask
Who wants me? Who wants Me?..†


Linkovi:

Broken7
Columbine Goblinglow
†dying†
pale enchantress
..eternal angel..
...Broken...


†..DevianArt
†..Tutor.Blog


Image Hosted by ImageShack.us
dizajn: lajkadizajn.blog.hr