subota, 03.06.2006.

hasan obajvljiva postetin

eto i mene ljudi nadam se da ste se odmorili od mene. evo javljam se iz kine grad TOKIO (velk grad bolan). ma kako sam samo došo vamo? ma ovi kinezi jebali mater svoju ufatli me cigani žuti, pa su rekli kijušu to znaci zatvor ! ja vicem ne samo ne kijušu radite mi sta ocete silujte me jebite do bola samo ne kijušu.
ajd kažu oni. silovat cemo te rižom smijuci se pokvarenim kineskim smjehom :(. sad jedem rizu svaki dan izgubio sam svoj fotoaparat i apetit (nema bez sarme ništa) pa nemam sliku damn. živim kod neke debele kineskinje jede po vrecu riže na dan i mene tjera kurva. uglavnom neznam kako da se izvucem iz jeben situacije. pito sam ih kolko sam dužan da budem u kini i da jedem rizu. kažu oni kad prestanes bit pederčina. to znaci da cu uvdje umrijeti osmane :(. ja nemogu prestati biti peder jer te ja volim puno osmane i ti to dobro znas, kako samo drkam na tebe na tvoju sliku :D. eee da vamo je onako super kažu da im je svetost od životinja krava. to ne kontam nikako. ja sam mislio da je to onaj debeli lik al eto nema veze jarani. sad se zovem tokiriama fen miđiđič.
pusa svima

- 21:25 - Komentiraj me ba! (3) - Ma printaj bolan - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.